Simone Fm [niet] in geldproblemen

Discussieer over de regionale omroepen
Fiatpanda

Re: Simone Fm in geldproblemen

Bericht door Fiatpanda » 03 nov 2016 23:03

@ Bert
Dit was niet de bedoeling.
Ik typ wat ik hoor. Zodat we 'rover kunnen praten hier. Ik ga beter op woorden letten.
niet mooi dit Is niet bedoeling van mij

admin5
Moderator

Re: Simone Fm in geldproblemen

Bericht door admin5 » 04 nov 2016 11:14

Mondelinge 'wat ik hoor' roddels, zijn één van de meest (en zo niet: de meest) onbetrouwbare bronnen die er zijn. Je moet daar altijd voorzichtig mee omgaan en als je dan wat met die info doet - openbaar maken, maak dat dan heel duidelijk dat het onbevestigde roddels zijn. Dat deed je niet.
Sterker nog, je schrijft in je topicstart dat het feiten zijn:
Eerst geruchten maar nu inmiddels door ingewijden en instanties bevestigd.
Radioforum is niet per definitie niet de geschikte plek voor dergelijke roddels (of beter gezegd, wij hebben de ambitie niet om van dit forum zo'n zeik-roddel-forum te maken waar iedereen maar bagger over een ander heen gooit). En zoals je aan je mede forum gebruikers en mede radiomakers ziet, wordt je dat terecht niet in dank afgenomen. Dat je je eigen naam niet gebruikt, maakt het nog erger.

Voor het vervolg het verzoek om je iets beter te conformeren naar feiten, in plaats van roddels. Maar liever nog: gebruik daarvoor een ander meer geschikt forum.

Ik sluit het topic om verder gezeur te voorkomen.
#Admin5
Team radioforum.nl
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels

Gesloten