Simone Fm [niet] in geldproblemen

Discussieer over de regionale omroepen
Fiatpanda

Simone Fm [niet] in geldproblemen

Bericht door Fiatpanda » 02 nov 2016 22:17

Simone Fm in het noorden van het land ( hier alleen op dab+ ) verkeerd in zwaar financieel noodweer. Eerst geruchten maar nu inmiddels door ingewijden en instanties bevestigd.
Ze hebben uitstel van betaling aangevraagd bij de buma-stemra & de sena.
Ook zijn ze uit de nlcr gestapt.
Ook voldoen ze geen millimeter aan de nieuwe regioregels??/
Iemand uit het noorden die meer weet?
Ken het station niet goed genoeg voor een verder oordeel. Zijn er al cut-backs bij de dj's?
Laatst gewijzigd door admin5 op 04 nov 2016 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel aangepast met het woordje [niet] ertussen

Johanneke

Re: Simone Fm in geldproblemen

Bericht door Johanneke » 02 nov 2016 22:42

Lees de berichten van de afgelopen maanden van jou terug en dan geloof ik het zo langzamerhand wel met die grote duim van jou.
Geloof dat je beter radioroddels eens op kan zoeken.

Fiatpanda

Bericht door Fiatpanda » 02 nov 2016 22:53

Ik deel wat me ten ore komt:)
Geen onruststoker. Radioliefhebber.

Fiatpanda

Bericht door Fiatpanda » 02 nov 2016 23:04

Ook jou berichten even terug gelezen.
Johan Terpstra of Nico Sylivous:/
Ik ben Fred prenger, piatpanda
Geen moeilijk gedoe of mysterieus

Pepper

Bericht door Pepper » 03 nov 2016 09:46

Goed verhaal.

TimBa90

Bericht door TimBa90 » 03 nov 2016 10:35

Ga jij maar weer terug naar radioroddels..
Volgens jou zouden alle regionalen in het oosten zo'! Beetje omvallen als ik je berichten zo terug lees.

Ou-Tannu

Bericht door Ou-Tannu » 03 nov 2016 12:50

Straks staan alle zenders die onderandere onder de Epower vlag werken voor inkomsten op omvallen :/

eerst zien dan geloven.. net als die kapitaal injectie die RadioNL zogenaamd schijnt te krijgen van de artiesten / managers / etc etc...

bodemloze putten zijn het..

Bert Vos

Bericht door Bert Vos » 03 nov 2016 14:20

Beste FiatPanda,

Vanmorgen ben ik meer dan eens gebeld door zakenrelaties over een bericht dat op internet zou circuleren over Simone FM.
En de oorzaak bleek jouw verhaal hierboven te zijn.
Als het je bedoeling is om, geheel anoniem en vanaf een donker zolderkamertje met dit soort onzin paniek en ongemak te veroorzaken: dan kan ik je zeggen dat je missie meer dan geslaagd is. Door deze onzin heb ik veel moeten uitleggen naar zakenrelaties en de medewerkers. En dat zal de komende weken nog wel vaker gaan voorkomen. Leve de mogelijkheid om in volledige anonimiteit paniek en wanorde hier in dit forum te kunnen veroorzaken.

Ik denk aardig te weten waar je deze onzin vandaan hebt en durf te stellen dat het enkel in de wereld wordt gebracht om te zieken uit rancune en afgunst.

Wij hebben geenszins een uitstel van betaling aangevraagd bij de Buma en bij de Sena. En ALS het al zo zou zijn; dan zijn er slechts 3 partijen die het kunnen weten en die hebben alle 3 geen enkele baat bij het laten uitlekken van een dergelijke afspraak.

En dat wij uit de NLCR zouden zijn gestapt om redenen van financiële problemen. Een simpel telefoontje/mailtje naar het bestuur van de NLCR had dat duidelijk kunnen maken.

En: hoezo voldoen wij niet aan de regionaliteitseisen? Dus wij sturen bewust aan op handhaving en de daaruit komende negatieve gevolgen??!!

Realiseer je dat je met het verspreiden van dit soort niet gebaseerd op betrouwbare 'informatie' je laster (en de daaruit voortkomende gevolgen) kan worden verweten. En je daar dus aansprakelijk voor kan worden gesteld.

Ik wens je veel wijsheid toe.

Met vriendelijke groet,

Bert Vos
directeur
SIMONE FM

PS ik ga verder niet aan deze discussie hier op deze plaats deelnemen en zal dus niet wederom reageren bij verdere vragen/opmerkingen. Ook niet als er door iemand van u hierom wordt gevraagd in dit forum. Heb dit account speciaal aangemaakt (met mijn echte naam en titel) om mij te kunnen verweren in het belang van mijn medewerkers en je zichtbaar te laten maken wat je in godsnaam met deze onzin veroorzaakt.

hanilascoltatore

Bericht door hanilascoltatore » 03 nov 2016 15:04

Slotje dan maar hier op ?
Laat Ons Luisteren!

DX'r

Bericht door DX'r » 03 nov 2016 17:18

hanilascoltatore schreef:Slotje dan maar hier op ?
Nee hoor even wachten tot fiatpanda zijn verhaal doet want die zal 'het wel weer beter weten' -zzz

Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer » 03 nov 2016 17:44

Wat een zielig figuur joh, die's niet helemaal goed geloof ik.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

DX'r

Bericht door DX'r » 03 nov 2016 18:46

Zwarte IJsbeer schreef:Wat een zielig figuur joh, die's niet helemaal goed geloof ik.
Zat eerder ook al 8FM, radionl en joyradio zwart te maken op dezelfde manier zie dit bericht van hem gepost op 16 Okt 2016 19:58
viewtopic.php?f=3&t=30022&p=446186#p446186
"Hef dit topic maar op a.u.b. Radionl,8fm,joyradio gaan voor maart 2017 allemaal omvallen. We spraken voor een internet interview een bevriende collega. Die deed een boekje open. Waar ik woon hebben mensen sowieso al niks met smartlap muziek. Maar het omvallen van deze holding komen er mooie kansen v..."

hanilascoltatore

Re: Simone Fm NIET in geldproblemen

Bericht door hanilascoltatore » 03 nov 2016 19:25

DX'r schreef:
Nee hoor even wachten tot fiatpanda zijn verhaal doet want die zal 'het wel weer beter weten' -zzz
Maar nu blijft die kop S in geldproblemen. Vos geeft aan dat hij daar last van heeft. We hebben het wel over de werkgelegenheid van een aantal mensen. Dat moet je niet kapot laten maken door die Panda.
Laat Ons Luisteren!

TimBa90

Re: Simone Fm NIET in geldproblemen

Bericht door TimBa90 » 03 nov 2016 19:51

hanilascoltatore schreef:
DX'r schreef:
Maar nu blijft die kop S in geldproblemen. Vos geeft aan dat hij daar geen last van heeft. We hebben het wel over de werkgelegenheid van een aantal mensen. Dat moet je niet kapot laten maken door die Panda.
GEEN last van heeft (ook aangepast in de quote. Anders blijft het verkeerd vermeld worden')

Eppo

Bericht door Eppo » 03 nov 2016 21:03

Bert,

Jammer dat er onjuiste 'feiten' worden gepubliceerd op dit forum! Ik weet dat je een bevlogen radiomaker bent (nog vanuit RWW) en met Simone voeg je wat toe aan het radiolandschap van Noord-Oost Nederland. Dank voor je reactie en heel veel succes met je station en bedrijf!

Code: Selecteer alles

|\__/,|   (`\
   |o o  |__ _)
 _.( T   )  `  /
((_ `^--' /_<  \
`` `-'(((/  (((/

Gesloten