Radio NL wordt gekweld door geboorteregels

Discussieer over de regionale omroepen
Plaats reactie
het Radiomannetje

Re: Radio NL wordt gekweld door geboorteregels

Bericht door het Radiomannetje » 25 sep 2016 22:12

DAB+ fan schreef:Ik stop hiermee tuurlijk hoort iedereen zich aan de regels te houden jammer dat ze het zo geprobeerd hebben met alle risico,s
van dien maar ik blij erbij dat ik het een hele goede Nederlandstalige radio zender vond met een goed format waar 100%NL
niet aan kon tippen mocht echt afgelopen raken met Radio NL dan zal ik ze gaan missen dit is het laatste wat ik hier over wil zeggen !
Mooi en nu niet meer hier reageren he, als je er geen bal van snapt !

@ Johanneke Je weet toch wel heel veel interne zaken van het Radio NL bolwerk voor een zogenaamde luisteraar. En fantaseer maar gewoon verder dat radio NL enige rechtszaak zal gaan winnen :lol: ( tot nu toe heeft ie ze allemaal verloren, jammer dat je kennelijk geen uitspraken kunt lezen ! want dan had je zelf gesnapt dat Radio NL verloren heeft en niet gewonnen)
Maar we zullen zien hoelang het nog overeind blijft. -smok -smok
Als radiomaken niet zo verslavend zou zijn ! Had ik tijd over.

Fiatpanda

Bericht door Fiatpanda » 25 sep 2016 22:26

Radionl haar dj's zullen al druk aan het rondkijken zijn. Die voelen de bui al hangen.
Dj's weg. Zenders uit.
Het wachten is op de grote stekker eruit.
Waarschijnlijk tonnen schuld. Wat een ellende.
Of de directie heeft een plan in de linkermouw. . . .

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 26 sep 2016 07:28

He radiomannetje ik snap het goed genoeg dit is geen plek om elkaar de les te lezen dat is niet nodig
werk jij soms bij 100%NL of zo niet te ver gaan he hier hou ik niet van !

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM » 26 sep 2016 07:57

Beste DAB+fan, op DAB+ kom je langzaam maar zeker ook steeds meer aan je trekken v.w.b. het levenslied. Er zijn stations in het zuiden en oosten; Team FM, Gigant FM, Mexico FM die inmiddels via DAB+ te beluisteren zijn met het Hollandstalig wat je niet op 100%NL voorbij hoort komen.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

EtherScout

Bericht door EtherScout » 26 sep 2016 09:53

RadioNL kan best blijven bestaan als ze Freez FM, een ander station uit hun pakket, opgeven en RadioNL op die kavels zetten. Zie de tabel die al eerder op RadioForum verscheen:

Afbeelding

marco de graaf

Bericht door marco de graaf » 26 sep 2016 10:33

DAB+ fan schreef:He radiomannetje ik snap het goed genoeg dit is geen plek om elkaar de les te lezen dat is niet nodig
werk jij soms bij 100%NL of zo niet te ver gaan he hier hou ik niet van !
Beste DAB+ fan, hou het wel gezellig hier zo.
Jij zou stoppen, doe dat dan ook! :wink:

Je praat een beetje (veel) klets praat.

het radio mannetje weet heel goed waar het allemaal over gaat. EN nee, hij staat niet op de loonlijst van 100% nl hoor!

Het probleem zit gewoon in het hoge noorden! En die moet zich gewoon aan de spelregels houden, net zo als iedereen moet doen! -love
Als het straalt, dan is het goed.

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 27 sep 2016 15:01

Begrijp mij niet verkeerd maar weet dat het eigenlijk niet klopt maar ik vind dat ze het heel goed doen als het om radio maken
gaat en dat mag ik toch wel gerust zeggen !

Orange

Bericht door Orange » 27 sep 2016 15:38

DAB+ fan schreef:Begrijp mij niet verkeerd maar weet dat het eigenlijk niet klopt maar ik vind dat ze het heel goed doen als het om radio maken
Ja hoor, dat mag jij best zeggen. Het zou voor RadioNL zelf en voor haar luisteraars mooi zijn als ze daar een kavel voor hadden bemachtigd waarbij ze de regels niet hoeven te overtreden.

EtherScout

Bericht door EtherScout » 27 sep 2016 16:49

Orange schreef:
DAB+ fan schreef:Begrijp mij niet verkeerd maar weet dat het eigenlijk niet klopt maar ik vind dat ze het heel goed doen als het om radio maken
Ja hoor, dat mag jij best zeggen. Het zou voor RadioNL zelf en voor haar luisteraars mooi zijn als ze daar een kavel voor hadden bemachtigd waarbij ze de regels niet hoeven te overtreden.
Die hebben ze, alleen zit daar Freez FM, Waterstad FM of Joy Radio op. Het is een kwestie van kiezen. Als Silvius zo veel om RadioNL geeft, dan heeft 'ie kavels genoeg met lagere regiogerichtheidspecentages. En die kavels zijn ook nog eens groter, waardoor de programmaregio's groter zijn. Gewoon één (of meerdere) van die niet Nederlandstalige dertien-in-een-dozijnstations opgeven en RadioNL op die kavels zetten.

jessewillem

Bericht door jessewillem » 27 sep 2016 18:06

EtherScout schreef:Die hebben ze, alleen zit daar Freez FM, Waterstad FM of Joy Radio op. Het is een kwestie van kiezen. Als Silvius zo veel om RadioNL geeft, dan heeft 'ie kavels genoeg met lagere regiogerichtheidspecentages. En die kavels zijn ook nog eens groter, waardoor de programmaregio's groter zijn. Gewoon één (of meerdere) van die niet Nederlandstalige dertien-in-een-dozijnstations opgeven en RadioNL op die kavels zetten.
Waterstad FM zal hij denk ik nooit opgeven, die zender van hem staat nog altijd op 1 onder de commerciele regionale zenders in Friesland.
"Mag ik een gratis Shoutcast server?
Nee, zet die plannen maar in de Icecast ;-)"
Een random quote van iemand op dit forum.

TimBa90

Bericht door TimBa90 » 27 sep 2016 18:13

jessewillem schreef:
EtherScout schreef:Die hebben ze, alleen zit daar Freez FM, Waterstad FM of Joy Radio op. Het is een kwestie van kiezen. Als Silvius zo veel om RadioNL geeft, dan heeft 'ie kavels genoeg met lagere regiogerichtheidspecentages. En die kavels zijn ook nog eens groter, waardoor de programmaregio's groter zijn. Gewoon één (of meerdere) van die niet Nederlandstalige dertien-in-een-dozijnstations opgeven en RadioNL op die kavels zetten.
Waterstad FM zal hij denk ik nooit opgeven, die zender van hem staat nog altijd op 1 onder de commerciele regionale zenders in Friesland.
Dat heeft er natuurlijk niks mee te maken, alle regionale zenders die uberhaupt in friesland te ontvangen zijn, zijn van Silvius.

jessewillem

Bericht door jessewillem » 27 sep 2016 21:01

TimBa90 schreef:
jessewillem schreef:Waterstad FM zal hij denk ik nooit opgeven, die zender van hem staat nog altijd op 1 onder de commerciele regionale zenders in Friesland.
Dat heeft er natuurlijk niks mee te maken, alle regionale zenders die uberhaupt in friesland te ontvangen zijn, zijn van Silvius.
Met dat punt wel wat: waarom zou hij iets wat populair is op een bepaalde frequentie opgeven.

Overigens voldoen alle zenders van hem niet, daar ben ik het wel stevig mee eens. Radio Continu (enige die niet van hem is hier) is ook maar de vraag of dat kan voldoen aan de regels in Friesland, de groene gebieden strekken vooral over platteland en Sneek als enige grote stad van B11.

RadioNL heeft dan meer kans om te voldoen in Friesland, aangezien dat gebied toch wel een heel stuk groter is met alle grote plaatsen minus Heerenveen in het B12 pakket. Dan heb je met Friesland en zijn cultuur best wel een kans om de 43% vol te krijgen, kijk maar naar al die bandjes op Omrop Fryslan bijvoorbeeld.
"Mag ik een gratis Shoutcast server?
Nee, zet die plannen maar in de Icecast ;-)"
Een random quote van iemand op dit forum.

Fiatpanda

Bericht door Fiatpanda » 16 okt 2016 21:58

Hef dit topic maar op a.u.b.
Radionl,8fm,joyradio gaan voor maart 2017 allemaal omvallen.
We spraken voor een internet interview een bevriende collega. Die deed een boekje open.
Waar ik woon hebben mensen sowieso al niks met smartlap muziek. Maar het omvallen van deze holding komen er mooie kansen voor nieuwkomers

radiogolfje

Bericht door radiogolfje » 16 okt 2016 22:25

Och, dit soort verhalen horen we al dik 10 jaar.
Maar als ik de radio afstem, hoor ik ze nog steeds.
verstuurd via mijn desktop computer.
Apples en Blackbarries zijn om te eten.
Afgelopen zomer waren er genoeg, heerlijk.

rvbracht

Bericht door rvbracht » 17 okt 2016 14:37

Inderdaad: Eerst zien (of horen in dit geval), dan geloven.

Plaats reactie