Ik was / ben altijd erg gecharmeerd van de volgende regionale / lokale dj's:
Ronnie Balk a.k.a. Ronnie van Brabant - 8FM en nu Omroep Brabant. Prettig stemgeluid, fijne tone of voice maar wellicht niet ABN genoeg klinkend voor landelijke radio. Luisterde vaak de ochtendshow op 8FM, nu op Omroep Brabant hoor ik hem een stuk minder.
Erwin van der Bliek - Atlantis 103.2 Woudrichem / Channel X, Stadsradio Rotterdam en nu Wild FM. Zeker in de Atlantis 103.2 tijd een begenadigd radiomaker. Misschien wel de meest onderschatte discjockey van Nederland! Heeft ooit heel even iets landelijks gedaan maar - van horen zeggen - hij was wat te laks
Rick van de Velde - Royaal FM, C-Dance, 2FM en nu Paloma. Prettig stemgeluid, fijne tone of voice en creatief. Top in zijn C-Dance tijd en goed in zijn 2FM periode. C-Dance was in die tijd in Vlaanderen dekkend, dus landelijk maar in Nederland naar ik weet niet landelijk te horen geweest.
Willem Bakker - Hawaï Hit FM, Maasstad radio en gaat nu een ochtendshow doen op JNL. Lekker enthousiast met een eigen stijl. Heeft het - naar ik begrepen heb - nooit geambieerd, kan natuurlijk ook.
Wellicht vergeet ik er een aantal maar bovenstaande dj's luisterde of luister ik vaak en schoten mij direct te binnen.