Radio JND start met Brabantse ochtendshow

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
radiobrabant

Bericht door radiobrabant »

Vanaf 1 maart start Radio JND, hét Brabantse commerciële radiostation met een nieuwe dagelijkse ochtendshow voor Brabant. Iedere werkdag van 07:00 tot 09:00 uur ‘Dé JND Ochtendshow: Wakker met Bakker’ met Willem Bakker. Met deze nieuwe ochtendshow worden luisteraars dagelijks wakker gemaakt met de beste muziek, het laatste nieuws uit Brabant, prijzen en leuke spelletjes.
“Wij gaan Brabanders vanaf 1 maart op een verassende manier laten starten aan de werkdag. Deze nieuwe ochtendshow is een verrijking voor onze programmering. We zijn erg blij met Willem op dit belangrijke tijdstip ” aldus Tom Molenberg directeur Radio JND.
5 jarig jubileum
Radio JND bestaat op 1 maart 5 jaar, en het radiostation is toe aan een volgende stap. De dag-programmering van het radiostation wordt hiermee uitgebreid, en het programma zorgt voor meer interactie met de luisteraars.

Luisteren naar JND
Radio JND is in heel Brabant te beluisteren via FM, DAB+ en overal online via radiojnd.nl en via de gratis te downloaden JND app.

Vanaf maandag 1 maart, iedere werkdag van 07:00 tot 09:00 uur: Dé JND Ochtendshow: Wakker met Bakker, met Willem Bakker op Radio JND.
radiodelta

Re: Radio JND start met Brabantse ochtendshow

Bericht door radiodelta »

Super leuk. Heel veel succes!
Durashift

Bericht door Durashift »

Waar staat JND voor? Ik vind het niet de meest makkelijke letters om uit te spreken, namelijk. N wordt M in spreeks, D of B is soms ook moeizaam te horen..

Maar goed, ik zal er eens aan denken om de FM 93,6 aan te zetten als ik aankomende week weer in het Noord-Oostelijke deel van Brabant rijdt.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Wat een gaaf nieuws!
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Durashift schreef: 20 feb 2021 21:35 Waar staat JND voor? Ik vind het niet de meest makkelijke letters om uit te spreken, namelijk. N wordt M in spreeks, D of B is soms ook moeizaam te horen..

Maar goed, ik zal er eens aan denken om de FM 93,6 aan te zetten als ik aankomende week weer in het Noord-Oostelijke deel van Brabant rijdt.
Dan zou ik toch even logopedie lessen nemen als je dat niet fatsoenlijk kan uitspreken. Ik luister regelmatig en men heeft daar geen probleem mee.

JND is de afkorting van voornamen van de oprichters. Erg populaire aan het worden
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

JND staat volgends een online artikel voor: “ Jan eN Danny “
Patrickpp88

Bericht door Patrickpp88 »

Een erg leuke zender. Ik woon in Venlo en luister ook bijna dagelijks. JND is in Limburg goed te ontvangen op DAB+, maar ik denk dat veel Limburgers nog niet bekend zijn met de zender. Wat dat betreft valt er voor JND nog wel wat te behalen qua luisteraars.
gerard909

Bericht door gerard909 »

Mooi om te zien dat dit geweldige nieuws aanleiding is voor een drietal personen ('Patrickpp88', 'radiodelta' en 'radiobrabant') om lid te worden van het radioforum. Welkom hier!

Vroeger zouden we dat spam noemen, maar tegenwoordig kun je er natuurlijk niets meer van zeggen want 'vrijheid van meningsuiting'. :wink:
Radio, maar met je maten.
stan klerks

Bericht door stan klerks »

gerard909 schreef: 22 feb 2021 19:42 Mooi om te zien dat dit geweldige nieuws aanleiding is voor een drietal personen ('Patrickpp88', 'radiodelta' en 'radiobrabant') om lid te worden van het radioforum. Welkom hier!

Vroeger zouden we dat spam noemen, maar tegenwoordig kun je er natuurlijk niets meer van zeggen want 'vrijheid van meningsuiting'. :wink:
Wat een afgunst weer
stan klerks

stan klerks schreef: 22 feb 2021 20:04
gerard909 schreef: 22 feb 2021 19:42 Mooi om te zien dat dit geweldige nieuws aanleiding is voor een drietal personen ('Patrickpp88', 'radiodelta' en 'radiobrabant') om lid te worden van het radioforum. Welkom hier!

Edit
Wissewasje

Bericht door Wissewasje »

Leuk dat een regionaal FM-station dat echt op zichzelf staat (geen RadioNL-constructie ofzo) groeit en uit weet te breiden. Het kan dus nog wel.
stan klerks

stan klerks schreef: 22 feb 2021 20:04 [quote=gerard909 post_id=526976 time=<a href="tel:1614019326">1614019326</a> user_id=2234]
Mooi om te zien dat dit geweldige nieuws aanleiding is voor een drietal personen ('Patrickpp88', 'radiodelta' en 'radiobrabant') om lid te worden van het radioforum. Welkom hier!

.
[/quote]
stan klerks schreef: 22 feb 2021 20:04

-
big T

Bericht door big T »

Zo kun je ook je berichten promoten, lijkt dan wel op spam :))
en doet het radio station te kort.
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Tijdens het zappen luister ik er wel eens naar. Het format gaat echt alle kanten op. Mij kan het persoonlijk niet echt bekoren, maar wel bijzonder dat er nog een écht regionaal station is dat niet tot een landelijk, of semi landelijk station behoort.
Plaats reactie