Radio Monique komt terug

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Radiobeest

Re: Radio Monique komt terug

Bericht door Radiobeest »

Dan zal ik nu maar een einde maken aan de verhalen en met de waarheid komen: de genoemde initiator heeft inderdaad een bedrijf, de originele oprichter van Radio Monique naar wiens toenmalige vrouw het station is genoemd is hierbij betrokken en is ook op de locatie gezien, diverse bekende diskjockeys die op het radio zendschip Ross Revenge in de jaren 80 werkte zijn nu ook bij dit station betrokken en zullen met nieuwe actuele programma's te horen zijn. Geen wannabes, het echte werk, men heeft dit naar buiten gebracht en ik heb het geverifieerd: radio Monique komt binnen enkele weken, dus hou de 918 in de gaten terug op de middengolf!
density1

Bericht door density1 »

Ben benieuwd. De vorige incarnatie van Monique was namelijk niet echt een succes. Alleen maar syndicated programma's die ook al op andere internetstations te horen waren en dus niet exclusief voor Monique werden opgenomen. Het enige originele waren de jingles, that's all.
Is Nico Volker er ook weer bij betrokken?
big T

Bericht door big T »

Wat leuk dat je het bekent maakt, het hoort goed aan!
density1

Bericht door density1 »

Benieuwd ook wat de locatie gaat worden van die AM zender. Het is IJmuiden toch? Misschien een bootje ergens in de haven? Goede geleiding van zeewater.
DX'r

Bericht door DX'r »

Radiobeest schreef: 16 okt 2020 09:43 Dan zal ik nu maar een einde maken aan de verhalen en met de waarheid komen: de genoemde initiator heeft inderdaad een bedrijf, de originele oprichter van Radio Monique naar wiens toenmalige vrouw het station is genoemd is hierbij betrokken en is ook op de locatie gezien, diverse bekende diskjockeys die op het radio zendschip Ross Revenge in de jaren 80 werkte zijn nu ook bij dit station betrokken en zullen met nieuwe actuele programma's te horen zijn. Geen wannabes, het echte werk, men heeft dit naar buiten gebracht en ik heb het geverifieerd: radio Monique komt binnen enkele weken, dus hou de 918 in de gaten terug op de middengolf!
binnen enkele weken?
zie https://www.radio-tv-nederland.nl/index.html
9-10-20 LPAM nieuws
De start datum van het nieuwe Monique 918 KHz AM zal zijn op haar verjaardag op 16 december.
Deze melding 1 op 1 overgenomen van de Facebook pagina van de omroep
density1

Bericht door density1 »

Er zal wel een periode van testen komen ga ik vanuit? Er is immers ook nog geen zender in de lucht, geen stream en geen actuele website.
jessica

Bericht door jessica »

AM 918 wordt toch een lokale AM zender. Kunnen ze niet beter een DAB+ of FM frequentie proberen te krijgen?
density1

Bericht door density1 »

DAB+ komt er ook bij dacht ik. FM niet volgens mij.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Ah we zetten weer in, hoelang duurt deze hobby revival?
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef: 16 okt 2020 19:45 Er zal wel een periode van testen komen ga ik vanuit? Er is immers ook nog geen zender in de lucht, geen stream en geen actuele website.
Dus verwacht er maar weer niet teveel van.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 17 okt 2020 00:27 DAB+ komt er ook bij dacht ik. FM niet volgens mij.
Hebben ze al een website?
density1

Bericht door density1 »

Deze https://radiomonique963revival.nl/ maar is dus al jaren niet meer geupdate.
Plaats reactie