Serious request 2018?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Serious request 2018?

Bericht door Pot »

Smid70 schreef: 22 dec 2018 19:31
JulesKluivert schreef: 22 dec 2018 19:19
Hercule schreef: 21 dec 2018 18:05 Ik heb wel het gevoel dat SR2018 echt totaal niet leeft onder de bevolking en dan ook totaal niet. De eerste editie van SR met glazen huis was ook kleinschaliger maar toen hoorde en las je er veel meer over.
Grappig dat je dit zegt ondanks dat er al 730.000 euro binnen is :))
Grappig dat je dat zegt, Al?
2017 was al meer dan 9 ton opgehaald bij de eerste tussenstand en bij dag 2 alweer 1,1 miljoen dus dat al valt wel mee.
Het gaat niet om de vergelijking, het gaat erom hoeveel geld er opgehaald wordt. Elke euro telt! Maar dat de opbrengst lager is dan vorige jaren is logisch.
Oren open!
Smid70

Bericht door Smid70 »

Pot schreef: 22 dec 2018 20:44
JulesKluivert schreef: 22 dec 2018 19:19

Grappig dat je dit zegt ondanks dat er al 730.000 euro binnen is :))
2017 was al meer dan 9 ton opgehaald bij de eerste tussenstand en bij dag 2 alweer 1,1 miljoen dus dat al valt wel mee.
Het gaat niet om de vergelijking, het gaat erom hoeveel geld er opgehaald wordt. Elke euro telt! Maar dat de opbrengst lager is dan vorige jaren is logisch.
Uiteraard is elke euro meegenomen.
Maar je ontkomt niet aan vergelijkingen en het allemaal mooier maken dan het lijkt helpt niemand.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

SR is natuurlijk een reclamespot voor 3FM, dankzij SR zitten Ekdom , COen en Sander en Giel nu voor tonnen bij Talpa. De eerste was nog het meest lowprofile en Giel, Wout en Claudia wilden toen echt iets doen met Darfur, maar daarna werd het populair. Dat t een reclamespot is is niet erg, heb er veel plezier aan beleefd maar soms is het gewoon klaar. Dit ziet er sneu uit ook al halen ze 3 miljoen op.
Durashift

Bericht door Durashift »

Ik mis ook de verbinding met SR dit jaar. Voorgaande jaren luisterde ik er speciaal naar en keek wel eens naar het beeld.
Er was ook meer promotie, ook via de andere radiozenders, d8 ik.
Ik heb dit jaar 1 reclameposter op een mast gezien.. en die vond ik nou niet echt eruit springen qua duidelijkheid.

Wellicht dat jongere generaties e.e.a. via sociale media wél voldoende meegenomen worden in het event?

Vanmiddag even een stukje geluisterd van Mark en Ramon. Was wel te doen.. ff later nog een stukje van Sander en een dame (Eva?). Vond ik minder, ging vooral over hun en 'grenzen bewaken' enzo.. :roll:

Het is ook wel maf.. ene moment luister je naar een locatie in Arnhem.. en dan later 'zit je' in Monickendam e.o....
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Mark en Rámon vindt ik het leukste van de 3. Dat komt waarschijnlijk ook doordat ze elkaar als duo natuurlijk al kennen. Het enige waar ik me echt aan stoor is dat de DJ's niet weten wanneer er iets wordt ingestart en daardoor onzeker overkomen. En soms een gesprek wordt afgekapt omdat de dj achter de knoppen al de plaat start
marbles

Bericht door marbles »

tja, heb net toch met veel genoegen naar Rob en Jorien gekeken. Rob is gemaakt voor dit, veel humor, altijd positief, heel grappig. En lekker ongegeneerd bruin fruit naar binnen werken en een pilsje erbij.
Minder eenheidsworst op de radio please
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

marbles schreef: 22 dec 2018 23:02 tja, heb net toch met veel genoegen naar Rob en Jorien gekeken. Rob is gemaakt voor dit, veel humor, altijd positief, heel grappig. En lekker ongegeneerd bruin fruit naar binnen werken en een pilsje erbij.
Goede zet geweest om hem door Brabant te laten lopen :wink:
Dixon

Bericht door Dixon »

Je hoort 3FM nu ook op NPO Radio 2. Timur heeft besloten het signaal door te zetten. Ben benieuwd hoe lang dit wordt volgehouden.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Smid70 schreef: 22 dec 2018 20:04
JulesKluivert schreef: 22 dec 2018 19:47

Exact. Moet je nagaan. 3FM heeft sindsdien alleen maar marktaandeel verloren, minder luisteraars, en haalt nu al zo'n bedrag. Dat geeft toch aan dat het wel leeft en dat er genoeg mensen zijn die zich er momenteel voor inzetten
Ja, zo kun je overal een positieve draai geven🤣

Alles is meegenomen, maar maak het niet mooier dan het is.
Ik reageerde erop omdat werd beweert dat Serious Request "totaal niet leeft". Als je het een beetje volgt zie je dorpspleinen vol staan en zeker vandaag regent het cheques. Tuurlijk is het veel minder, dat ontken ik ook niet - maar dat anderhalve man en een paardenkop deze dagen 3FM luistert klopt gewoon niet :wink:
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

marbles schreef: 22 dec 2018 23:02 tja, heb net toch met veel genoegen naar Rob en Jorien gekeken. Rob is gemaakt voor dit, veel humor, altijd positief, heel grappig. En lekker ongegeneerd bruin fruit naar binnen werken en een pilsje erbij.
Rob zou echt een van de glazenhuis sterren zijn geworden wanneer hij vijf jaar eerder geboren zou zijn geweest.
Pot

Bericht door Pot »

Herman ven Schippers schreef: 23 dec 2018 16:40
Rob zou echt een van de glazenhuis sterren zijn geworden wanneer hij vijf jaar eerder geboren zou zijn geweest.
Denk ik ook, Rob vind ik persoonlijk ook de beste DJ op 3FM. Maar Mark & Rámon samen klinken ook leuk! Hadden ze vorig jaar moeten doen ipv Domien/Sander/Angelique.
Oren open!
Hercule

Bericht door Hercule »

JulesKluivert schreef: 23 dec 2018 16:33
Smid70 schreef: 22 dec 2018 20:04
JulesKluivert schreef: 22 dec 2018 19:47

Exact. Moet je nagaan. 3FM heeft sindsdien alleen maar marktaandeel verloren, minder luisteraars, en haalt nu al zo'n bedrag. Dat geeft toch aan dat het wel leeft en dat er genoeg mensen zijn die zich er momenteel voor inzetten
Ja, zo kun je overal een positieve draai geven🤣

Alles is meegenomen, maar maak het niet mooier dan het is.
Ik reageerde erop omdat werd beweert dat Serious Request "totaal niet leeft". Als je het een beetje volgt zie je dorpspleinen vol staan en zeker vandaag regent het cheques. Tuurlijk is het veel minder, dat ontken ik ook niet - maar dat anderhalve man en een paardenkop deze dagen 3FM luistert klopt gewoon niet :wink:
Zegt het iets dat de dorpspleinen vol staan? Als er van te voren geadverteerd wordt dat er een C artiest samen met een camera ploeg naar een dorp als Bodegraven komt staat heel het marktplein vol.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Mensen doen alles voor tv, dat zegt niets of ze luisteren, ik zie overal marktpleinen met dronken prins carnavals die never nooit naar 3fm luisteren
djvinnieman

Bericht door djvinnieman »

Nu aan 't kijken naar "De Warmste Week" op het digitale Ketnet kanaal.
Daar werkt 't kennelijk nog steeds met een goeie sfeer.
Van de huidige SR zie je bar weinig meer kwa entertainment en spontane optredens . Wel steeds de dj's met die camera's voor hun neus.
Mis je toch wel "Het Glazen Huis" sfeertje.

Volgend jaar maar terug naar tekentafel 3FM!
Vinnieman...what else?
rodie

Bericht door rodie »

Die lifeline is zeker wel een leuk idee, maar ik had het leuker gevonden als ze de kant van Music For Life opgegaan waren. Gewoon 7 dagen lang in de kou radio maken voor het goede doel. Een doel die je zelf uit mag kiezen! Lifeline kan er zo bij, maar een lokatie mis je nu enorm. Ook al die optredens elke avond en middag op STUBRU zijn fantastisch. Organiseer optredens door het hele land of één centrale plek zoals STUBRU... maak er een groot feest van.

Het leeft énorm in Vlaanderen, en ik vind het elk jaar steeds leuker worden.
Plaats reactie