Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door RealSunchaser »

frank van t Hof deed afgelopen week de ochtendshow en de Staat (behalve donderdag) gisteren van 6 tot 9 de ochtendshow, de A lijst, bouwde de studio in Ermelo op en af, deed met Wouter een stukje rockballads en zat toen in de tuin tot ie kon afbreken, vanochtend vroeg op frank, nu weer A lijst

Heel Radio2 mag op vakantie behalve Frank. Of hij heeft gokschulden die afbetaald moeten worden.

Hij heeft de mooiste vrouw van Radio2 dus lijkt me niet dat ie niet thuis wil zijn. -+dance
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 25 jul 2020 10:43 Ik zie dat de uitzendingen van gisteren niet terug te luisteren zijn, alle pagina's leiden naar een error, weet iemand waar dat wel zou kunnen?
Er is wel een speciale spotify playlist aangemaakt met de muziek die gisteren is gedraaid.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 25 jul 2020 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
admin6

Bericht door admin6 »

Graag on-topic.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
radiodaan

Bericht door radiodaan »

RealSunchaser schreef: 25 jul 2020 15:42 frank van t Hof deed afgelopen week de ochtendshow en de Staat (behalve donderdag) gisteren van 6 tot 9 de ochtendshow, de A lijst, bouwde de studio in Ermelo op en af, deed met Wouter een stukje rockballads en zat toen in de tuin tot ie kon afbreken, vanochtend vroeg op frank, nu weer A lijst
Vanochtend deed Rutger volgens mij de ochtendshow, in ieder geval niet Frank zelf. Maar ik snap je punt, het is tijdens de vakanties altijd erg veel Frank (en Wouter) op radio 2. Maar blijkbaar vind hij dat een fijne manier van werken, :wink:, een aantal weken in een jaar 7 dagen in de week, en voor de rest 3 dagen in de week (qua radio dan).
Pot

Bericht door Pot »

Frank wou toch gaan stoppen met zijn ochtendshow omdat hij een kind heeft gekregen? Nu werkt hij nog meer...
Oren open!
RealSunchaser

Weer ontopic:

Vrijdag 25 september is de tweede Rockballadsavond vanuit de Tuin van Radio2 baas Peter de Vries
Smid70

Bericht door Smid70 »

admin6 schreef: 25 jul 2020 17:00 Graag on-topic.
? wat was off-topic dan?
jessica

Bericht door jessica »

RealSunchaser schreef: 25 jul 2020 19:26 Weer ontopic:
Vrijdag 25 september is de tweede Rockballadsavond vanuit de Tuin van Radio2 baas Peter de Vries
Waarom zenden ze vanuit een tuin eigenlijk? Waar zit de studio dan. Is die dan ook buiten?
Pot

Bericht door Pot »

Was het hele radio 2 team aanwezig? Ik zag alleen de presentatoren (Jeroen, Wouter, Frank, Rob en Caroline) en Peter voorbij komen.
Oren open!
RealSunchaser

jessica schreef: 25 jul 2020 23:43
Waarom zenden ze vanuit een tuin eigenlijk? Waar zit de studio dan. Is die dan ook buiten?
Het was een insidejoke. Baas Peter de Vries vroeg of ze een veronica-achtige rockballadavond wilden doen.
Ze hadden achter zn rug om met zn secretaresse en zn gezin geregeld dat ze t zouden doen in zn tuin in Ermelo, wel een bigass huis geen rijtjeshuis. De tuin is groter dan twee woonhuizen naast elkaar Hij zat om 1800 uur in Hilversum, de crew had in zn tuin de studio gebouwd, zoals die altijd op locatie wordt gebouwd. ze hebbben een mobiele studio die ze vaak gebruiken zoals je weet (ook De Wild Vrimibo werd er voor gebruikt vorig jaar) dus die stond daar in de tuin. Het was heel druk, maar meer aan de zijkant. Maar had niet t idee dat de rest van de DJs er waren.
Van Inkel kwam gewoon op bezoek maar draaide uiteindelijk vier uur lang. Ik had de wisseling niet gehoord maar Frank had die dag ook al de ochtendshow en de A lijst gedaan dus die regelde de catering. Ze hadden voor een weeshuis chinees besteld.

Het klonk echt relaxt met Van Inkel. Beter dan toen met de Stenders en Van Inkel op Robs zolderkamer. Er werd ook veel over Veronica gepraat en Alfred Lagarde die de rockballads bedacht als genre.
jessica

Bericht door jessica »

Emmely de Wilt en Caroline Brouwer, sidekick van Rob Stenders, komen met een eigen podcast. Binnenkort lanceren zij ‘Vrouwen met Ballen’, zo hebben de twee Radio 2-dj’s bekend gemaakt op Instagram. Voor de nieuwe podcastserie zeggen Emmely en Caroline nog op zoek te zijn naar bijzondere verhalen.

Wordt dus toch een podcast een geen programma in de programmering van Radio2
RealSunchaser

had ook niet geweten waar daar nog plek voor was eigenlijk, qua programmering dan. In de vroege zondagavond was leuk geweest
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Vanaf oktober is de nacht van zondag op maandag van 12 tot 2 nog vrij. Daar zou het kunnen.
RealSunchaser

Bijna net haar uren van Motel de Wilt :D
Phoenix

Bericht door Phoenix »

RealSunchaser schreef: 25 jul 2020 23:56 Het klonk echt relaxt met Van Inkel. Beter dan toen met de Stenders en Van Inkel op Robs zolderkamer. Er werd ook veel over Veronica gepraat en Alfred Lagarde die de rockballads bedacht als genre.
Absoluut. Vooraf was ik bevreesd dat Van Inkel te oud zou zijn voor Radio 2 met o.a. de editie van Stenders en Van Inkel op de zolderkamer in het achterhoofd en het idee dat Stenders inmiddels Van Inkel in status voorbij is. Maar niets is minder waar, want afgelopen vrijdag klonk supergoed.

Ik ben geen fan van Radio 2 als zender in zijn geheel. Dat heeft een paar redenen, waarvan de overkill aan Top 2000 en aanverwante zaken er één van is. Daarbij komt dat ik niet gecharmeerd ben van Ruud de Wild en als zo iemand op drive-time zit - de momenten waarop ik het meest radio luister - ben je mij kwijt als vaste luisteraar. Maar met dit soort thema's, als Rockballads en Top 40 Hitdossier, zal ik Radio 2 toch wat vaker op zoeken. Overigens denk ik wel dat deze thema's makkelijk op Veronica of Radio 10 hadden gekund.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Plaats reactie