Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
radiodaan

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door radiodaan »

Vanaf januari is Cielke weer terug bij Ruud de Wild als sidekick, en Georgina blijft aan als verslaggeefster

admin3
Moderator

Bericht door admin3 »

Nieuw topic over de Top 2000: viewtopic.php?f=2&t=31811
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Timur doet 'gewoon' zijn weekend shift, na een week bij Mark in de middag.

aapdedino

Bericht door aapdedino »

Hij doet gewoon zijn weekendshift, ondanks dat hij chlamydia heeft https://www.mediacourant.nl/2020/01/tim ... chlamydia/

Pot

Bericht door Pot »

aapdedino schreef:
11 jan 2020 17:43
Hij doet gewoon zijn weekendshift, ondanks dat hij chlamydia heeft https://www.mediacourant.nl/2020/01/tim ... chlamydia/
Hij deed ook 'gewoon' de middagshow op 3FM en zei dat hij ook het weekend bleef doen. Bovendien was dit al eerder bekend dan vrijdag zoals Mediacourant meldt.
Oren open!

Oortjes

Bericht door Oortjes »

aapdedino schreef:
11 jan 2020 17:43
Chlamydia doet ook niks met je stem.
Rock 'n roll is better than music!

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Moet dit zo uitgemeten worden in de media? Had Timur al niet zo hoog zitten maar nu helemaal niet meer. Ik hoef dit niet te weten. Raar gastje,die Perlin. Altijd op aandacht uit zijn. Zielig figuur. Zwaar overschatte radiomaker.

wally

Bericht door wally »

Zwaar overschatte radiomaker
yep, als hij de Bonanza van Stenders overneemt gaat de voorkeuzetoets rap naar een andere zender.

Herman ven Schippers

Moorkop schreef:
11 jan 2020 20:01
Zwaar overschatte radiomaker.
In jouw opinie hè. Toch? Of ben jij de radio-politie? Ik vind Timur een van de meest getalenteerde Dj's van dit land, Op Giel en de oude 3FM Ekdom na, kan ik geen huidige drive-time jock opnoemen die in mijn ogen getalenteerder is dan Timur.

Herman ven Schippers

Vind het zo mooi om te zien dat bepaalde Dj's ontzettend goed uit de verf komen op tijdslots. Ik luister nu Wouter Vd Goes met zijn Disco/Soul programma; heerlijk! Maar zijn programma doordeweeks van 18:00/20:00 past ook prima bij hem, terwijl ik zijn middagshow een beetje te traag vond, zo goed is hij in zijn avondprogramma en dit Disco/soul blokje.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Herman ven Schippers, haha! Radiopolitie: Dat is een originele. Maar kun je onderbouwen wat je zo goed vindt aan Timur? Werkelijk, ik zie het niet. Wat ik wel met je eens ben is dat Wouter van de Goes zijn programma’s goed klinken. Ze passen hem als een jas.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Herman ven Schippers schreef:
12 jan 2020 03:11
Vind het zo mooi om te zien dat bepaalde Dj's ontzettend goed uit de verf komen op tijdslots. Ik luister nu Wouter Vd Goes met zijn Disco/Soul programma; heerlijk! Maar zijn programma doordeweeks van 18:00/20:00 past ook prima bij hem, terwijl ik zijn middagshow een beetje te traag vond, zo goed is hij in zijn avondprogramma en dit Disco/soul blokje.
Wat grappig. Zijn discoprogramma ken ik niet, maar ervaar zijn avondshow precies zo. Hij gaat om 18:00 echt speciaal naar radio 2 voor Wout. Perfecte mix van allerlei soorten muziek, entertainment maar ook ruimte voor serieus nieuws.

Herman ven Schippers

Moorkop schreef:
12 jan 2020 07:07
Herman ven Schippers, haha! Radiopolitie: Dat is een originele. Maar kun je onderbouwen wat je zo goed vindt aan Timur? Werkelijk, ik zie het niet. Wat ik wel met je eens ben is dat Wouter van de Goes zijn programma’s goed klinken. Ze passen hem als een jas.
Hij heeft een eigen en onderscheidende manier van radiomaken die ik zeer kan waarderen, al vind ik hem als invaller van de Bonanza ook nooit zo heel sterk. Maar je kunt ook niet op alle facetten een voldoende scoren hè, 'tis geen Edwin Evers.

Durashift

Bericht door Durashift »

Ik val in 't wordt nu laat' .. hoor de gasten en presentatrice. Geen idee wie dat zijn, dus wil ik even kijken op de livestream.. die doet het dus niet.
Tevens zegt het scherm mij dat Toine van Peperstraten de show presenteert..??

https://www.nporadio2.nl/live

Plaats reactie