Veranderingen Sky Radio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
boxfm

Re: Veranderingen Sky Radio

Bericht door boxfm »

Pascal. K schreef:
14 jun 2020 20:42
boxfm schreef:
14 jun 2020 20:04
Durashift schreef:
13 jun 2020 13:30
Die nachtelijke, halfuurs, programma's zijn o.a hoorspelen die, naar ik aanneem, vooraf ergens doordeweeks overdag zijn opgenomen. Blijft over een technicus in de studio die de techniek verzorgt.. maar die moet er sowieso zijn vanwege de nieuwsredactie, lijkt mij.
Ik bedoelde meer de interviewprogramma's, hoorspelen lijken mij nog duurder (lijkt mij dat het wordt opgenomen, dan audiobewerking, etc). Maar opnemen neemt de productiekosten niet weg. Het is geen muziekradio waarbij voicetrack goedkoper is he.
Pascal. K schreef:
14 jun 2020 19:45

Nog steeds Giel geloof ik
Heb qua presentatiestijl het gevoel dat Jeroen van Inkel wordt nagedaan, maar qua uiterlijk lijkt het ook weer alsof Wietze wordt nagedaan.
Zie ook YouTube een look a like met een bril en snor... Dat is geen Wietze natuurlijk. Ook geen Giel

En Inkel is typerend voor de ouderwetse DJ met een typisch DJ toontje
Er zijn -inmiddels- meerdere versies van de commercial denk ik. De versie die ik op televisie zag was qua uiterlijk geen Giel hoor. Als ik op Youtube kijk, zie ik inderdaad de versie met een soort Giel, maar dat is niet de versie die ik bedoel.

Pot

Re: Veranderingen Sky Radio

Bericht door Pot »

radiodaan schreef:
14 jun 2020 21:54
Pot schreef:
14 jun 2020 20:41
Daan! schreef:
14 jun 2020 20:16
Waarom zou je het willen weten? Misschien is er wel niet specifiek iemand nagedaan.
Denk het inderdaad niet. '46 jaartjes jong' wordt volgens mij gezegd. Giel is 43.
Ja, en de acteur die hem speelt is 52 jaar, zo kunnen we wel eventjes doorgaan.
Daarmee probeer ik te zeggen dat het geen Giel is :wink:.
Oren open!

Plaats reactie