Veranderingen Sky Radio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Eppo

Re: Veranderingen Sky Radio

Bericht door Eppo »

Wie weet wat Kas van Iersel gaat doen, nu Mark Labrand de rol van station-voice gaat vervullen? Blijft Kas dingen doen voor Talpa? Kunnen we hem wellicht weer bij Radio Veronica gaan beluisteren? Iemand die hier iets vanaf weet?
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪

rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Niks. Hij is 63 en wil meer vrije tijd. Het is niet ongebruikelijk om rond deze leeftijd minder te gaan werken/met pensioen te gaan...
Offtopic is het nieuwe ontopic.

Radbi

Bericht door Radbi »

Edwin Evers op Sky Radio tijdens Kick-Off kerstseizoen

https://www.radiofreak.nl/edwin-evers-o ... stseizoen/#

superdeluxe

Bericht door superdeluxe »

Eppo schreef:
19 okt 2019 09:29
Wie weet wat Kas van Iersel gaat doen, nu Mark Labrand de rol van station-voice gaat vervullen? Blijft Kas dingen doen voor Talpa? Kunnen we hem wellicht weer bij Radio Veronica gaan beluisteren? Iemand die hier iets vanaf weet?
Het zal een kwestie van wennen zijn maar ik mis de stem van Kas nu al! Sky klinkt toch weer wat anders nu...😥
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.

superdeluxe

Bericht door superdeluxe »

De kersthits van Sky zijn weer op 1 hand te tellen, hoe kunnen 6 miljoen mensen elk jaar luisteren naar 12x per dag Band Aid en Mariah Carey?
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.

Jrdy

Bericht door Jrdy »

De eerste paar weken weken is het volgens mij altijd wat meer van hetzelfde, met name de populairste kerstliedjes hoor ik nu. In de loop van de maand zal dat wel veranderen. Een aantal van mijn favorieten kerstliedjes zijn naar mijn weten nog niet gedraaid deze week. Waaronder bijvoorbeeld: We All Stand Together of Don't Stop The Cavalry. Ook Flappie heb ik nog niet gehoord :))

MegaWatt

Bericht door MegaWatt »

superdeluxe schreef:
25 nov 2019 13:06
Eppo schreef:
19 okt 2019 09:29
Het zal een kwestie van wennen zijn maar ik mis de stem van Kas nu al! Sky klinkt toch weer wat anders nu...😥
Met Labrand hebben ze één van de vele op elkaar lijkende stemmen aan het station toegevoegd. Kas van Iersel was qua stem een opvallende en niet 1000 en 1 stem uit een doosje. Jammer dat hij vervangen is!

Eppo

Bericht door Eppo »

Vandaag ook weer eens (na maanden) naar Sky Radio geluisterd en het viel me op dat er veel 80s voorbijkwamen en - uiteraard - dat de stem van Kas vervangen is. De 80s in de playlist vind ik prima, maar aan de nieuwe stem moet ik echt wel wennen. 't Was leuk geweest als Bart van Gogh terugkwam als stem :-)
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪

density1

Bericht door density1 »

Bart van Gogh hoor je tegenwoordig op Easy FM Almere.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Persoonlijk ben ik van mening dat een station voice kleur kan geven aan een zender. Van Kas van Iersel naar Mark Labrand is dan ook geen vooruitgang.

UPDATE: Blijkbaar hebben de admin's een schoonmaak gehouden in dit forum, waarbij ook een deel van mijn post is weggevallen. Bovenstaande opmerking heb ik geplaatst naar aanleiding van een (eveneens verwijderde) opmerking dat de station voice het verschil niet maakt.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 17 feb 2020 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Pot

Bericht door Pot »

Phoenix schreef:
17 feb 2020 16:48
Persoonlijk ben ik van mening dat een station voice kleur kan geven aan een zender. Van Kas van Iersel naar Mark Labrand is dan ook geen vooruitgang.
Eens, ik vind Mark Labrand (zijn stem) nou niet echt waardig als stationvoice. Zeker op Skyradio is een goede stationvoice van belang.
Oren open!

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Beter wordt Sky een 538 zonder presentatie , valt veel mee te halen denk ik.

boxfm

Bericht door boxfm »

Pot schreef:
17 feb 2020 17:05
Phoenix schreef:
17 feb 2020 16:48
Eens, ik vind Mark Labrand (zijn stem) nou niet echt waardig als stationvoice. Zeker op Skyradio is een goede stationvoice van belang.
Met een stationvoice wil je ook je zender onderscheiden en een uniek geluid geven, dat unieke geluid lukt niet als de stem overal te horen is. Ik vind Mark een prettige stem hebben, maar het werkt naar mijn mening niet goed als je zijn stationvoice hoort en in een reclameblok diezelfde stem trouwpakken aanprijzen. Zap je naar 538 tussen 10-13 uur, hoor je diezelfde stem een radioshow doen. En 's avonds hoor je 'm ook vaak genoeg op SBS6 natuurlijk (Shownieuws). Of als voiceover voor andere SBS-programma's.

Heb het idee dat John de Mol de beslissingen heeft gemaakt wie de stationvoices van zijn zenders zijn. 538-dj en Shownieuws-deskundige Mark Labrand werd Sky-stationvoice met Kimberly van de Berkt, bekend als oud-538 jock en dochter van Tony Berk. Zakenpartner (8Ball Music oa) en goede vriend van John de Mol.

En Celine Huijsmans, Shownieuws-presentatrice / Veronica Inside Radio sidekick-nieuwslezer / Veronica TV Omroepster, is vreemd genoeg weer stationvoice bij 538.
Ikbenroy schreef:
17 feb 2020 21:13
Beter wordt Sky een 538 zonder presentatie , valt veel mee te halen denk ik.
Persoonlijk vind ik Sky en 538 al erg overeenkomen. Skyradio had eerder echt een ander format, maar is na de vernieuwingen steeds dichter naar 538 gekomen.

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Mijn partner luistert de laatste tijd nog wel eens naar SkyRadio. Moet eerlijk zeggen dat ik Sky als behang een prettig te luisteren zender vind.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

boxfm schreef:
17 feb 2020 23:13
Persoonlijk vind ik Sky en 538 al erg overeenkomen. Skyradio had eerder echt een ander format, maar is na de vernieuwingen steeds dichter naar 538 gekomen.
De Talpa zenders liggen sowieso al dicht tegen elkaar.

538 zou weer moeten gaan voor een jong en stoer profiel.
Sky met een wat meer vrouwelijk en jong volwassenen profiel.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Plaats reactie