Qmusic Programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
RadioFan!

Qmusic Programmering

Bericht door RadioFan! » 08 okt 2016 11:43

Ik had 2 maanden geleden gehoord dat Qmusic een paar aanpassingen ging toevoegen in de programmering. Ik weet alleen niet meer waar ik dat heb gelezen. Weten jullie hier iets vanaf? En wat vinden jullie van de huidige programmering?

Erwin1971

Re: Qmusic Programmering

Bericht door Erwin1971 » 08 okt 2016 14:42

Programmering is gewoon goed. Zonder onzin en toch een degelijke programmering.

Niels707

Bericht door Niels707 » 08 okt 2016 16:51

Er was destijds wat over gezegd in de Youtube video's van Joep Roelofsen geloof ik. Tot nu nog niet echt iets uit voortgekomen behalve dat hij zelf toen op een gegeven moment naar het weekend ging en Kai Merckx doordeweeks 's avonds ging zitten. Dit was tegelijk met de terugkomst van Niek van der Bruggen en veel mensen verwachtten toen dat - aangezien Lars Boele hem goed had vervangen - o.a. Lars een prominentere plek zou krijgen.

Uiteindelijk is met het vertrek van Marieke Elsinga volgens mij het belangrijkste voorlopig al veranderd:
Lars Boele 16-19 za/zo
Joost Swinkels 19-21 za/zo
Kai Merckx 21-24 ma-vr

Ik verwacht persoonlijk op korte termijn geen bijzondere veranderingen. Tegen de tijd dat Lieke met zwangerschapsverlof gaat zou er wat kunnen veranderen, maar dat zal altijd tijdelijk zijn, denk ik. Ook al is een zwangerschapsverlof niet van korte duur.

leonk

Bericht door leonk » 08 okt 2016 18:42

De programmering van Q-Music is op dit wel goed. Met shows als Mattie & Wietze, Niek vd Bruggen, Menno Barreveld en Kai Merkx die lekker wegluisteren en een "good feeling" hebben.

Wat ook leuk is, is dat de Q-Nacht weer helemaal terug is. Er worden momenteel DJ's neergezet tussen 03:00-06:00.

2unlimited

Bericht door 2unlimited » 08 okt 2016 19:06

Ik verwacht dat lieke rond eind november wel met verlof gaat. Erik van roekel is in mijn ogen de beste vervanger van lieke en eigenlijk in mijn ogen hoort hij gewoon op die plaats en lieke ergens in het weekend. Ik denk niet dat het echt gaat veranderen qua programmering. Wat ik nog steeds erg jammer vind is dat joey van der velden weg is.

boxfm

Bericht door boxfm » 08 okt 2016 19:11

2unlimited schreef:Ik verwacht dat lieke rond eind november wel met verlof gaat. Erik van roekel is in mijn ogen de beste vervanger van lieke en eigenlijk in mijn ogen hoort hij gewoon op die plaats en lieke ergens in het weekend. Ik denk niet dat het echt gaat veranderen qua programmering. Wat ik nog steeds erg jammer vind is dat joey van der velden weg is.
Wellicht dat die wijziging nog gaat komen. Lieke is geen sterke speler in de programmering. Hoor dat ook van normale luisteraars om mij heen (die geen radionerds zijn).

Zou mij niets verbazen als Lieke vervangen wordt door Erik en zij dan -na haar zwangerschapsverlof- naar het weekend gaat. Heeft ze ook meer tijd voor haar kind.

slam538q

Bericht door slam538q » 08 okt 2016 19:37

Zitten er al djs nachts in t weekend?

Niels707

Bericht door Niels707 » 08 okt 2016 19:43

Nee, Qmusic is in het weekend tussen 00-07 non-stop.
boxfm schreef:Zou mij niets verbazen als Lieke vervangen wordt door Erik en zij dan -na haar zwangerschapsverlof- naar het weekend gaat. Heeft ze ook meer tijd voor haar kind.
Lijkt me ook.

di-on-fm

Bericht door di-on-fm » 08 okt 2016 20:07

Niels707 schreef:Nee, Qmusic is in het weekend tussen 00-07 non-stop.
boxfm schreef:Zou mij niets verbazen als Lieke vervangen wordt door Erik en zij dan -na haar zwangerschapsverlof- naar het weekend gaat. Heeft ze ook meer tijd voor haar kind.
Lijkt me ook.
Lijkt mij niet.
Lieke heeft een relarie met Wietze.
Lijkt mij sterk dat zij in het weekend uitzendt en haar man door de weeks.
Graag minder Kensington op de radio

boxfm

Bericht door boxfm » 08 okt 2016 21:45

di-on-fm schreef:
Lijkt me ook.
Lijkt mij niet.
Als je een sterke zender op wil bouwen, hou je als zender geen rekening met wie een relatie met wie heeft. Niet als het om een functie on air gaat.

Daarnaast zou Lieke in het weekend en Wietze doordeweeks betekenen dat er iedere dag een ouder is die op het kind kan passen. Als ze beide doordeweeks werken, moet het kind 5 dagen per week naar de opvang. Dus zelfs binnen de relatie is het geen gekke oplossing.

Orange

Bericht door Orange » 08 okt 2016 22:03

Ja, Wietze gaat ook naar het weekend. Heeft hij ook meer tijd voor zijn kind.

Daan0612

Bericht door Daan0612 » 08 okt 2016 23:48

boxfm schreef:
di-on-fm schreef:

Lijkt me ook.
Lijkt mij niet.
Als je een sterke zender op wil bouwen, hou je als zender geen rekening met wie een relatie met wie heeft. Niet als het om een functie on air gaat.

Daarnaast zou Lieke in het weekend en Wietze doordeweeks betekenen dat er iedere dag een ouder is die op het kind kan passen. Als ze beide doordeweeks werken, moet het kind 5 dagen per week naar de opvang. Dus zelfs binnen de relatie is het geen gekke oplossing.
Maar dan hebben Lieke en Wytze nooit quality time samen als er altijd iemand is werken. Dat lijkt me in de opvoeding van het kind ook niet wenselijk omdat er op den duur ook dagjes uit moeten komen (dierentuin, Efteling etc.).
Is het in radioland voor Lieke geen mogelijkheid om parttime te gaan werken? Dit gebeurt in zoveel verschillende sectoren in Nederland. Neem bijvoorbeeld schoolklassen met 2 verschillende juffen per week.

RolFM

Bericht door RolFM » 09 okt 2016 02:31

Hebben we het hier nu echt over de dagopvang van het ongeboren kind van Wietze en Lieke? Zinken we nu niet een beetje diep hier?

v.ijl

Bericht door v.ijl » 09 okt 2016 03:34

Juist RolFM, heel goed gezegd!
Gezaag, de Privé of 'story' waardig...

Even nog wat olie op het vuur.....
Wedden, uiteraard via Qmusic, op 'jongen/meisje', bevallingsdatum en tijd. Diverse shows, eventueel aangevuld met een webcam.....

Een kinderhand is gauw gevuld..
en dan is er koffie......

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 09 okt 2016 10:35

Ja ik vind Martijn Kolkman een erg goede dj! Wat vinden jullie van hem.? En het zou inderdaad meer bij Erik van Roekel passen tussen 12-14 inplaats van Lieke Veld.. En Lars Boele doet het in het weekend ook erg goed.

Plaats reactie