Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Johanneke

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Johanneke »

Volgende week Jasper de Vries in plaats van Dennis Ruyer op Veronica. Altijd een ondankbare taak om Denman te vervangen, lijkt me, hoe aardig Jasper het ook doet.
Daan!

Bericht door Daan! »

Daarom kan het ook juist een eer zijn.
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Volgende week van maandag tot en met woensdag Mattie & Domien ipv Mattie & Marieke tussen 06 en 10 uur. Wim is vrij, Martijn Biemans vervangt hem op Qmusic. Op vrijdag plakt Menno 2 uur achter zijn eigen programma, hij zit dan tussen 10 en 14 uur.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Johanneke schreef: 08 okt 2020 18:10 Volgende week Jasper de Vries in plaats van Dennis Ruyer op Veronica. Altijd een ondankbare taak om Denman te vervangen, lijkt me, hoe aardig Jasper het ook doet.
Zo denken de radiofreaks. Maar Denman is echt niet heilig ofzo.

Gewoon invallen als je zelf
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Kevin voor Angelique op 3FM.

En volgende week middagshow met Rob i.p.v. Frank en Eva.
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Vanavond presenteert Bart van Leeuwen "Volgspot op NPO Radio 5.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

De herfstvakantie is weer aangebroken: Paul Rabbering vervangt Ruud de Wild op NPO Radio 2. Rob Janssen vervangt Frank en Eva op NPO 3FM. En op Radio 10 is Rob van Someren alweer op vakantie. René Verkerk vervangt hem in Somertijd. Het programma is zoveel minder leuk als Rob er niet is al doet René zijn best.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Moorkop schreef: 12 okt 2020 16:31 De herfstvakantie is weer aangebroken: Rob Janssen vervangt Frank en Eva op NPO 3FM.
En vrijdag doet Timur de middagshow.
Robert C

Bericht door Robert C »

Moorkop schreef: 12 okt 2020 16:31 De herfstvakantie is weer aangebroken: Paul Rabbering vervangt Ruud de Wild op NPO Radio 2. Rob Janssen vervangt Frank en Eva op NPO 3FM. En op Radio 10 is Rob van Someren alweer op vakantie. René Verkerk vervangt hem in Somertijd. Het programma is zoveel minder leuk als Rob er niet is al doet René zijn best.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind juist met René Verkerk het programma erg leuk. Maar het leukst is als zowel Rob als René er zijn (als Sven door René vervangen wordt bijvoorbeeld).
Pinguin radio. Het beste alternatief
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Jasper de Vries laten invallen voor Dennis Ruyer is wel armoede zeg. Dan laat je toch lokale omroep-niveau vervangen voor A-categorie.
Ik trek dat semi-dronken gelal van die Jasper sowieso niet, praat eens normaal man, wat een piraat. Zijn alle logopedisten in Nederland gesloten ofzo?

René Verkerk vind ik inderdaad geweldig, veel leuker dan Rob zelf. Heeft een warmere uitstraling, erg leuk om naar te luisteren.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Lotte van der Neven schreef: 13 okt 2020 11:22 Jasper de Vries laten invallen voor Dennis Ruyer is wel armoede zeg. Dan laat je toch lokale omroep-niveau vervangen voor A-categorie.
Ik trek dat semi-dronken gelal van die Jasper sowieso niet, praat eens normaal man, wat een piraat. Zijn alle logopedisten in Nederland gesloten ofzo?
Oei ik vind het ook niet best inderdaad, hoewel ik in het weekend graag naar Jasper luister. Maar niet vier uur lang tijdens de working hours. Ben zelf gisteren al snel overgeschakeld naar Radio 5 met de Arbeidsvitaminen, dat bevalt uitstekend trouwens. Kan me voorstellen dat daar ook wat luisteraars van Radio 10 terecht zijn gekomen, want dat is een beetje hun "oude" muziekmix...
Sowieso vind ik de ochtend zo toch wel erg mager worden op Veronica met Martijn en Jasper in plaats van Giel en Dennis, ook al duurt het maar een week. Ik had Lindo 9-13 laten doen net als in de zomer, en dan iemand anders maar op 18-22.
Daan!

Bericht door Daan! »

Jasper dan
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik ga toch weer even voor moderator spelen. Dit topic is voor het melden van wijzigingen in de programmering.
radiodaan

Bericht door radiodaan »

Moorkop schreef: 12 okt 2020 16:31 De herfstvakantie is weer aangebroken: Paul Rabbering vervangt Ruud de Wild op NPO Radio 2.
Ruud presenteert zijn programma gewoon, hij zit in zijn eigen huis (vanwege thuisquarantine??) en de rest in de radio 2 studio.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

radiodaan schreef: 13 okt 2020 17:15
Moorkop schreef: 12 okt 2020 16:31 De herfstvakantie is weer aangebroken: Paul Rabbering vervangt Ruud de Wild op NPO Radio 2.
Ruud presenteert zijn programma gewoon, hij zit in zijn eigen huis (vanwege thuisquarantine??) en de rest in de radio 2 studio.
Paul verving Ruud omdat hij een weekend met Olcay naar Lissabon was. De komende tijd moet hij inderdaad vanwege thuisquarantaine vanuit huis presenteren.
Plaats reactie