Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Hoort-u-mij

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Hoort-u-mij »

Dit soort constructies zullen er wel weer meer worden toegepast in de toekomst. Er is flink gesneden in het DJ bestand, dus voor inval moeten ze dus creatiever zijn met hoe in te vullen. Kans op dubbele shifts is dus groot.

castmember

Bericht door castmember »

Misschien niet zozeer een wijziging in de programmering maar meer een wijziging in de bezetting / locatie . . .

Weet iemand waarom Rob Stenders op het moment niet in de Radio 2 studio te vinden is? Ik zie al een paar dagen Caroline achter de knoppen staan en Rob lijkt vanuit zijn thuis studio in te bellen. Is dat een soort van quarantaine maatregel?
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

castmember schreef:
14 jul 2020 10:22
Misschien niet zozeer een wijziging in de programmering maar meer een wijziging in de bezetting / locatie . . .

Weet iemand waarom Rob Stenders op het moment niet in de Radio 2 studio te vinden is? Ik zie al een paar dagen Caroline achter de knoppen staan en Rob lijkt vanuit zijn thuis studio in te bellen. Is dat een soort van quarantaine maatregel?
Inbellen is natuurlijk niet meer van deze tijd, dit zal gaan door een verbinding met een Comrex of ander soort IP codec

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Op Qmusic is vanaf volgende week Jordi Warners in de avondshow te horen tussen 19 en 22 uur. Kai Merckx (die daar normaal zit) valt vanaf dan in voor de ochtendshow van Mattie & Marieke.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Radiofan500 schreef:
14 jul 2020 10:54
Op Qmusic is vanaf volgende week Jordi Warners in de avondshow te horen tussen 19 en 22 uur. Kai Merckx (die daar normaal zit) valt vanaf dan in voor de ochtendshow van Mattie & Marieke.
Verdorie, ik hoopte dat ze Bas in de avond zouden laten zoals deze week, die vind ik veel beter...

castmember

Bericht door castmember »

Hoort-u-mij schreef:
14 jul 2020 10:40
castmember schreef:
14 jul 2020 10:22

Inbellen is natuurlijk niet meer van deze tijd, dit zal gaan door een verbinding met een Comrex of ander soort IP codec
Prima, geloof dat dat niet echt de vraag was maar dank voor het verhelderende technische stuk onderbouwing -bier
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Vrijdagavond Niek ipv Wessel tussen 21-23 op 538 met de Global Dance Chart.

jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Ruud de Wild nu met een opgenomen programma op Radio 2 omdat hij en z'n team al met vakantie zijn.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Wie gaat Ruud eigenlijk vervangen?

Pot

Bericht door Pot »

De Nachtwacht schreef:
16 jul 2020 16:44
Wie gaat Ruud eigenlijk vervangen?
Paul Rabbering.
Oren open!

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Volop wijzigingen in de programmering van NPO 3FM volgende week ivm vakanties. Wijnand Speelman gaat Sander in de ochtend vervangen. Luc Sarneel vervangt Timur Perlin in zijn lunchshow (Was vandaag ook al het geval), Rob Janssen neemt het tijdslot van Frank van der Lende en Eva Koreman waar en Vera Siemons vervangt Mark van der Molen. Ik begrijp nooit waarom alle DJ’s van NPO 3FM zonodig tegelijkertijd op vakantie moeten. Dit kan toch beter verdeeld worden?

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Moorkop schreef:
16 jul 2020 18:52
Volop wijzigingen in de programmering van NPO 3FM volgende week ivm vakanties. Wijnand Speelman gaat Sander in de ochtend vervangen. Luc Sarneel vervangt Timur Perlin in zijn lunchshow (Was vandaag ook al het geval), Rob Janssen neemt het tijdslot van Frank van der Lende en Eva Koreman waar en Vera Siemons vervangt Mark van der Molen. Ik begrijp nooit waarom alle DJ’s van NPO 3FM zonodig tegelijkertijd op vakantie moeten. Dit kan toch beter verdeeld worden?
Omdat dan iedereen ookw eer tegelijk terug is en het station sneller weer klinkt zoals de luisteraar gewend is.

Daan0612

Bericht door Daan0612 »

Moorkop schreef:
16 jul 2020 18:52
Het zou wellicht beter verdeeld kunnen worden. Echter is vanaf volgende week een heel groot deel van Nederland vrij omdat morgen de laatste groep schoolvakantie krijgt en dan dus alle regio's vrij zijn.
Buiten de Corona gerekend zit dan dus ook minimaal driekwart van Nederland in het buitenland normaal gesproken. Vastigheden zijn dan even niet zo belangrijk. Na 6 weken is die vastigheid echter wel weer belangrijk omdat zenders willen voorkomen dat mensen gaan zappen en wellicht ergens anders blijven hangen omdat ze die show leuker blijken te vinden.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Zondag 6 uur achtermekaar Stephan Bouwman (ook van 15- 18 uur) en volgende week donderdag Bas van Nimwegen i.p.v. Joost Swinkels tussen 22 - 00 uur (Q)
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

radiodaan

Bericht door radiodaan »

Vandaag doet Paul DWIDM, samen met het normale team, zonder Ruud. Ook jingle is aangepast (wat eerder niet zo was als Paul de middagshow deed), dus neem aan dat dit het plan voor de komende weken is.

Plaats reactie