Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Durashift

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Durashift »

wbravenboer schreef:
19 dec 2019 12:38
(..)
Het is wel duidelijk dat Evers eigenlijk prima bij 10 past, het is, denk ik dan, wel meer zijn muziek.
Ook complimenten voor Henk, ze zetten een erg leuk en gezellige show neer.
Ik vond het ook leuk om de stem van Evers weer op de radio te horen.
Alleen, de quiz vragen met Henk.. ik had toch wel het idee dat e.e.a. een beetje 'gemaakt' was. Voorbesproken..

Wellicht goed voor de 'herkenbaarheid' maar iets vernieuwender of gewoon sec. Evers had mij ook wel goed geleken.
Typetjes kunnen achterwege blijven, da's wel bekend dat Evers dat kan.. en hoort, wat mij betreft, bij zijn ochtendshow periode.

Evers is nu een nieuwe (levens)fase in gegaan.. neem dan niet alles van het oude mee, zou ik dan denken.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Durashift schreef:
21 dec 2019 00:34
wbravenboer schreef:
(..)
Het is wel duidelijk dat Evers eigenlijk prima bij 10 past, het is, denk ik dan, wel meer zijn muziek.
Alleen, de quiz vragen met Henk.. ik had toch wel het idee dat e.e.a. een beetje 'gemaakt' was. Voorbesproken..

Wellicht goed voor de 'herkenbaarheid' maar iets vernieuwender of gewoon sec. Evers had mij ook wel goed geleken.
Typetjes kunnen achterwege blijven, da's wel bekend dat Evers dat kan.. en hoort, wat mij betreft, bij zijn ochtendshow periode.

Evers is nu een nieuwe (levens)fase in gegaan.. neem dan niet alles van het oude mee, zou ik dan denken.
Ja, denk je dat ze dingen van te voren besproken hadden? Zou ook voor het eerst zijn in een radioshow.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Durashift schreef:
wbravenboer schreef:
(..)

Typetjes horen enkel bij ochtendshow periode?

Het niet mogen doen van typetjes in de middag bij Veronica waren aanleiding om naar de KRO te gaan. Zolang ik luister naar Evers doet hij al typetjes, waarvan de eerste die me echt is bijgebleven Haye Thomas is.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef:
21 dec 2019 10:39
Durashift schreef:
wbravenboer schreef:
(..)

Typetjes horen enkel bij ochtendshow periode?

Het niet mogen doen van typetjes in de middag bij Veronica waren aanleiding om naar de KRO te gaan. Zolang ik luister naar Evers doet hij al typetjes, waarvan de eerste die me echt is bijgebleven Haye Thomas is.
Ik vind dit ook lulkoek hoor, met je zogenaamde nieuwe levensfase. Dit is een van zijn handelsmerken, hoop dat ik de Boertjes nog tot in den diepe treure hoor.

Sqwest

Bericht door Sqwest »

Hij vernieuwt zijn typetjes ook weer, nu Erik ten Haag. Met een beetje hulp van Jeroen vd Boom typetjes zoals Borsato, Froger en Joling.

En de gesprekken met Henk zorgen juist voor sfeer! Vond het leuk, komt Evers ook goed uit met z’n droge humor. Ook leuk om de muziek liefhebber Evers te horen!! Was een top week. Ben ook benieuwd hoe het uitpakt met Sander Lantinga! Hele verschillende types, ik denk zo maar heel goed, omdat Evers nu de serieuze is maar tegelijkertijd veel meer gevat is en humor heeft dan Coen.

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Deradiokenner schreef:
20 dec 2019 00:23
Radbi schreef:
19 dec 2019 20:41
Deradiokenner schreef:
19 dec 2019 17:51
Rob in de ochtend lijkt me geen sterke zet. Dit programma is perfect voor de middag (mocht je er dan van zijn) ik vindt het programma niks maar dat is mijn mening. Je kan wel een sterke zender bouwen met Wilfred in de ochtend, Gerard ekdom 13-16 Evers in de middag en daarna Rob van Someren...
Rob zou misschien wel in de ochtend kunnen maar idd niet met Somertijd. Je moet mensen niet in de vroege ochtend al met moppen, gekkigheid, drukte enz... opzadelen. Gaat niet werken denk ik. Ekdom lijkt me te goed en ik denk ook dat hij zich te goed gaat vinden voor 13-16. Evers tussen 16:00-19:00 is ook prima, maar waar laat je Somertijd dan? Zal niet slim zijn om Somertijd van de zender te halen, die (grote) fanbase cq luisteraars moet je behouden ipv kwijtraken en inruilen voor een middagshow met Evers.
Hoezo te goed voor 13-16? Rob Stenders zit ook tussen 14-16 en maakt het best beluisterde programma van radio 2
Ik ken Rob Stenders niet zo heel erg goed, maar heb sterk de indruk dat je hem meer plezier doet met een dagelijks muziek programma om 14:00 uur 's middags, dan dat hij dagelijks de ochtendshow moet doen.

WinnaarRadioring2023

Sqwest schreef:
21 dec 2019 12:36
Hij vernieuwt zijn typetjes ook weer, nu Erik ten Haag. Met een beetje hulp van Jeroen vd Boom typetjes zoals Borsato, Froger en Joling.

En de gesprekken met Henk zorgen juist voor sfeer! Vond het leuk, komt Evers ook goed uit met z’n droge humor. Ook leuk om de muziek liefhebber Evers te horen!! Was een top week. Ben ook benieuwd hoe het uitpakt met Sander Lantinga! Hele verschillende types, ik denk zo maar heel goed, omdat Evers nu de serieuze is maar tegelijkertijd veel meer gevat is en humor heeft dan Coen.
De muziekliefhebber Edwin Evers, dat was inderdaad erg leuk om te horen.

Edwin Evers en Sander Lantinga, dat lijkt me eerlijk gezegd prima werken. Ben wel benieuwd of ik Sander Lantinga met Edwin Evers wel trek.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik kan de link naar de uitzendingen van Edwin Evers niet meer vinden. Zou die nogmaals gepost kunnen worden?

Oortjes

Bericht door Oortjes »

LokaleSter schreef:
22 dec 2019 18:12
Ben wel benieuwd of ik Sander Lantinga met Edwin Evers wel trek.
Doe maar niet, radiorukker -smok
Rock 'n roll is better than music!

WinnaarRadioring2023

Oortjes schreef:
23 dec 2019 18:33
LokaleSter schreef:
22 dec 2019 18:12
Ben wel benieuwd of ik Sander Lantinga met Edwin Evers wel trek.
Doe maar niet, radiorukker -smok
Whahaha :eek: :sad: :))

Maar zonder gekheid, vind Santer Lantinga echt verschrikkelijk op de radio, terwijl ik Edwin Evers heel graag hoor. Misschien is het een geniaal duo, maar kan ook maar zo zijn dat ik die Lantinga gewoon zo irritant vind dat ik zelfs Edwin Evers afzet. Ben benieuwd.

Kar

Bericht door Kar »

Datzelfde heb ik ook, die stem van Sander gaat door merg en been

Sqwest

Bericht door Sqwest »

Vandaag is de finaledag van de top 4000. Als je als Talpa dit een succes wilt maken dan geef je toch niet je ster dj’s vrij? Dat Evers een week zit dat snap ik en kan ik begrijpen. Maar vandaag zijn Ekdom (gister ook al niet) en het voltallige Somertijd team niet aanwezig. Dat is toch afbreuk aan de lijst? Ook al luisteren er misschien toch minder mensen doordat het bijna kerstavond is.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Sqwest schreef:
24 dec 2019 16:35
Vandaag is de finaledag van de top 4000. Als je als Talpa dit een succes wilt maken dan geef je toch niet je ster dj’s vrij? Dat Evers een week zit dat snap ik en kan ik begrijpen. Maar vandaag zijn Ekdom (gister ook al niet) en het voltallige Somertijd team niet aanwezig. Dat is toch afbreuk aan de lijst? Ook al luisteren er misschien toch minder mensen doordat het bijna kerstavond is.
Niet geluisterd maar zeker mee eens. Wie verving Ekdom dan?

Hipo

Bericht door Hipo »

Lex, de hele kerstvakantie
Radio=10

Radbi

Bericht door Radbi »

Sqwest schreef:
24 dec 2019 16:35
Nou, als er een DJ het slot van de top 4000 het best kan presteren dan is het Dennis Verheugd wel vind ik. Hij mag ook wel tot de goede DJ’s gerekend worden. Een goede DJ en echte vakman. Ik vind dat ze het juist goed hebben geregeld met 1 presentator en (voor mij) de meest geschikte. En ook Lex Gaarthuis is “niet zomaar een vervanger”. Je gaat toch geen Somertijd inzetten tijdens de slotfase? Ik zou dat just afbreuk vinden aan de lijst.
Laatst gewijzigd door Radbi op 24 dec 2019 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie