Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Sqwest

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Sqwest »

Was heel tof! Leuke gezellig sfeer en toch snelheid! Je kan het ook niet anders verwachten van zo’n DJ -bier Jammer dat het maar 5 dagen zijn :sad:
Maurice

Bericht door Maurice »

Radbi schreef: 16 dec 2019 14:47
Maurice schreef: 11 dec 2019 06:31 Persoonlijk twijfel ik vooral aan de volgorde van de lijst.
Zondagavond hoorde ik bij Dennis Verheugd liedjes als "Je loog tegen mij" en "Comment ca va" voorbij komen. Die zul je bij Gerard Ekdom niet horen. Die draait veel de funky meuk en het recentere werk. Bij Jeroen Nieuwenhuize komt dan weer veel hits uit de 70's en 80's voorbij. Lijst lijkt mij aangepast aan DJ en uitzendtijd, in plaats van een echte vergaarbak van 4000 tracks.
Maarre.......Bedankt voor het stemmén.😉
Zoals eerder aangegeven zou ik erop letten. En ja, je hebt gelijk. Je bent een oplettende luisteraar👍
Dat "oplettende" werkt ook wel eens tegen me voor mezelf hoor.
Ik luister te actief radio i.p.v. passief, waar door ik me soms mateloos irriteer aan sommige dingen.
Maar anderzijds kan ik, en dat is weer de positieve kant, enorm blij worden als Edwin Evers een weekje terug is.
Man, wat zet die kerel een sfeertje neer in 2 uur tijd.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

En jawel eerste Top 4000 dag mét Edwin Evers was volgens mij alweer gelijk de eerste kans om zijn linkse politieke mening uit te uiten omtrent de brexit na het kerstnummer van Paul McCartney. Of ik had niet genoeg geluisterd maar ik dacht wel zoiets te horen.
Ik luister niet naar de zo’n lijst om elke dag dingen aan te horen die ik al in Late Night talkshows tegenkom.
Maurice

Bericht door Maurice »

Ikbenroy schreef: 16 dec 2019 21:54 En jawel eerste Top 4000 dag mét Edwin Evers was volgens mij alweer gelijk de eerste kans om zijn linkse politieke mening uit te uiten omtrent de brexit na het kerstnummer van Paul McCartney. Of ik had niet genoeg geluisterd maar ik dacht wel zoiets te horen.
Ik luister niet naar de zo’n lijst om elke dag dingen aan te horen die ik al in Late Night talkshows tegenkom.
Nee, niet goed geluisterd dan.
Hij zei dat hij alleen al van de royalties van "Wonderful christmastime" kon leven. Waarop hij dit cynisch aan vulde met "Want dat zal toch zo lang niet meer zijn".
Niets politieks dus.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ikbenroy schreef: 16 dec 2019 21:54 En jawel eerste Top 4000 dag mét Edwin Evers was volgens mij alweer gelijk de eerste kans om zijn linkse politieke mening uit te uiten
Edwin Evers maakt over het algemeen feelgood radio en mijdt al te scherpe tegenstellingen. Daar waar hij politieke voorkeur door laat schermen, is deze volgens mij niet wat je stelt. Hoe overgevoelig ben je als je dat dan toch denkt te beluisteren?
Rock 'n roll is better than music!
John6

Bericht door John6 »

Ik denk dat hij zo af en toe wel eens zal invallen als het in de middag is, ik verwacht niet dat hij de komende jaren weer een vast programma zal gaan presenteren. Hij heeft het denk nu al druk , en geniet van de vrijheid die hij heeft, maar zo een weekje vind hij zeker wel leuk, en ik vond het ook weer leuk hem te zien, samen met Henk.
density1

Bericht door density1 »

12.00-14.00/15.00 uur zou een mooi tijdslot zijn voor hem. Maar tijdelijk, nee, daar is hij echt te goed voor en een te personality. Je hoorde gelijk de sfeer weer terug op Radio 10 wat het station zo node mist, gisteren.
Maar wellicht duikt hij toch permanent op bij Veronica uiteindelijk.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Dit is de Evers die ik het leukst vind, zonder vijf andere mede-presentatoren die nog even hun plasje over iets willen doen. Hulde. Las op Mediacourant dat hij ook oren zou hebben naar een programma op Radio 2?
jessica

Bericht door jessica »

Leuk inderdaad Edwin Evers. Zeker nu Rob Stenders deze week niet op de radio is.
wbravenboer

Bericht door wbravenboer »

Ik vind het een erg leuk initiatief, je kan merken dat ie het zelf ook leuk vindt.
Ze hebben wel jingles van hem, zou ie dan toch...? ;)
Coolwine

Bericht door Coolwine »

wbravenboer schreef: 17 dec 2019 14:48 Ik vind het een erg leuk initiatief, je kan merken dat ie het zelf ook leuk vindt.
Ze hebben wel jingles van hem, zou ie dan toch...? ;)
Zo'n jingle is zo gemaakt hoor. Toen hij op 1 april voor 1 dag op Veronica zat, waren er ook naamjingles...

Maar erg leuk om 'm weer eens te horen!
Radbi

Bericht door Radbi »

Herman ven Schippers schreef: 17 dec 2019 14:22 Dit is de Evers die ik het leukst vind, zonder vijf andere mede-presentatoren die nog even hun plasje over iets willen doen. Hulde. Las op Mediacourant dat hij ook oren zou hebben naar een programma op Radio 2?
Ik vraag me af wat Diergaarde in de uitzending van Evers doet en moet(??) Misschien omdat Evers deels van zijn uren gebruik maakt. Maar aan de andere kant maakt Evers wel wat los bij Diergaarde.
Radbi

Bericht door Radbi »

density1 schreef: 17 dec 2019 13:54 12.00-14.00/15.00 uur zou een mooi tijdslot zijn voor hem. Maar tijdelijk, nee, daar is hij echt te goed voor en een te personality. Je hoorde gelijk de sfeer weer terug op Radio 10 wat het station zo node mist, gisteren.
Evers (af en toe) in de middag op Radio 10, terug naar de oorspronkelijke muziekmix, verbetering van het bereik in bepaalde gebieden en Radio 10 wordt minimaal de nummer 2.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Geloof je dit echt zelf?
Radbi

Bericht door Radbi »

Deradiokenner schreef: 17 dec 2019 15:37 Geloof je dit echt zelf?
Is het niet realistisch dat R10 (eens) iig de nummer 2 kan worden?
Plaats reactie