Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Felix vd Goot

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Felix vd Goot »

Veronica tussen 9 en 16 nonstop (en tussen 19 en 06 uur)? Dan waarschijnlijk Tim Klijn 6-9, en Dennis Ruyer 16-19.
Eppo

Bericht door Eppo »

Felix vd Goot schreef: 23 jul 2020 08:17 Veronica tussen 9 en 16 nonstop (en tussen 19 en 06 uur)? Dan waarschijnlijk Tim Klijn 6-9, en Dennis Ruyer 16-19.
Als dat waarheid wordt, vraag ik me af of je de naam "Veronica" dan nog moet blijven hanteren. Dan is het een nagenoeg non-stop station, wellicht is "Sky Classics" dan iets?
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik vraag me oprecht af of je dat als overheid wel moet willen. Kan toch niet zo zijn dat één partij de hele markt kaapt en dat vol gooit met non-stop meuk om zo te voorkomen dat er geen concurrentie komt.

Zou dat door de aanbesteding heen komen?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Eppo schreef: 23 jul 2020 08:59
Felix vd Goot schreef: 23 jul 2020 08:17 Veronica tussen 9 en 16 nonstop (en tussen 19 en 06 uur)? Dan waarschijnlijk Tim Klijn 6-9, en Dennis Ruyer 16-19.
Als dat waarheid wordt, vraag ik me af of je de naam "Veronica" dan nog moet blijven hanteren. Dan is het een nagenoeg non-stop station, wellicht is "Sky Classics" dan iets?
Veronica richt zich op een mannelijk profiel tegenover Radio 10 en Sky die zich meer richten op een vrouwelijk profiel. Met Sky Classics ga je geen aansluiting krijgen bij dit mannelijk profiel veronderstel ik.

Overigens is Veronica wel vaker nagenoeg non-stop geweest met enkel Michiel Veenstra als presenteerde jock.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Eppo

Bericht door Eppo »

Voor wat betreft de naam heb je een punt. Maar ik weet ook niet wie zich nog herkent in een Veronica met nagenoeg geen gesproken woord.

De periode die je benoemd, is de periode 2002-2003 toch? Toen de vereniging probeerde er weer iets van te maken? Dat was toen niet een heel groot succes...
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Eppo schreef: 23 jul 2020 12:56 Voor wat betreft de naam heb je een punt. Maar ik weet ook niet wie zich nog herkent in een Veronica met nagenoeg geen gesproken woord.

De periode die je benoemd, is de periode 2002-2003 toch? Toen de vereniging probeerde er weer iets van te maken? Dat was toen niet een heel groot succes...
Ze moesten toen de frequentieveiling laten schieten. Dat was jammer.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Wordt het geen tijd dat de zendernaam wordt aangepast van Veronica naar Marisa 🤣
WFNX

Bericht door WFNX »

Of Lindo. Wat een held zeg. Hele week 9-13 doen op Veronica. Dan in de weekend in de ochtend (beide dagen) op 10 en vanavond weer. Vergelijk dat eens met sommigen bij de NPO die 4 uurtjes radio per week doen. En hij doet elke uitzending met evenveel enthousiasme hè... En Marissa kan zo lekker veel vlieguren maken, ze heeft veel potentie en doet het heel aardig!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Helemaal eens wat betreft Lindo, en ook alles altijd live volgens mij.
Marisa vind ik persoonlijk helemaal niks, als zij aan de verkeersinfo begint, schakel ik al over, alle andere Veronica jocks vind ik top.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 26 jul 2020 20:39 Helemaal eens wat betreft Lindo, en ook alles altijd live volgens mij.
Marisa vind ik persoonlijk helemaal niks, als zij aan de verkeersinfo begint, schakel ik al over, alle andere Veronica jocks vind ik top.
Klopt helemaal. Stuk voor stuk top jocks bij Veronica.
Ik stoor me ook aan de manier van praten van Marisa. Ze legt vaak de klemtoon verkeerd of haar stem schiet ineens omhoog. Dit gebeurt vaak bij het uitspreken van een titel of artiest.
Greatski

Bericht door Greatski »

Grappig, ik vind het Marisa juist goed doen en op dit moment 1 vd betere bij Veronica. :cool:
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

WFNX schreef: 26 jul 2020 20:23 Of Lindo. Wat een held zeg. Hele week 9-13 doen op Veronica. Dan in de weekend in de ochtend (beide dagen) op 10 en vanavond weer. Vergelijk dat eens met sommigen bij de NPO die 4 uurtjes radio per week doen. En hij doet elke uitzending met evenveel enthousiasme hè... En Marissa kan zo lekker veel vlieguren maken, ze heeft veel potentie en doet het heel aardig!
Onder welke steen heb jij gelegen :-) Ze zit al sinds 2004 op de landelijke radio. 3fm Radio2 Veronica regionale radio (volgens mij gelderland en iig rtv oost)
WFNX

Bericht door WFNX »

Uhm ja, maar niet zoveel uren toch, pas de afgelopen periode neemt dat erg toe op meer christelijke tijden (daarvoor zat ze toch vaak in de nacht?). Ik hoor haar iig een stuk vaker tegenwoordig.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

WFNX schreef: 26 jul 2020 22:45 Uhm ja, maar niet zoveel uren toch, pas de afgelopen periode neemt dat erg toe op meer christelijke tijden (daarvoor zat ze toch vaak in de nacht?). Ik hoor haar iig een stuk vaker tegenwoordig.
Goed punt. Bij regionale vaak overdag, maar inderdaad op landelijke radio vaak ik de nacht.
boxfm

Bericht door boxfm »

Henkjan2016 schreef: 26 jul 2020 22:52
WFNX schreef: 26 jul 2020 22:45 Uhm ja, maar niet zoveel uren toch, pas de afgelopen periode neemt dat erg toe op meer christelijke tijden (daarvoor zat ze toch vaak in de nacht?). Ik hoor haar iig een stuk vaker tegenwoordig.
Goed punt. Bij regionale vaak overdag, maar inderdaad op landelijke radio vaak ik de nacht.
Bij Caz! zat ze een periode tussen 09.00-13.00 uur.
Plaats reactie