Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
wally

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door wally »

Dit lijkt mij een vrij kansloze actie omdat degenen die echt , zoals optimod al aangeeft, in sport geïnteresseerd zijn, naar radio1 luisteren. Wat je nu krijgt is een halfslachtige toestand waarbij; A: de "kenners" zullen gaan afhaken omdat ze zeer beperkte spreektijd krijgen omdat er qua format een x-aantal muziek gedraaid moet worden en zij dus hun ei niet kwijt kunnen en B: de luisteraars niet op de "kenners" zitten te wachten , maar op muziek en dus af gaan haken..

Kortom....deze kat in het nauw maakt wederom rare sprongen

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Radio 1 Langs de lijn is in mijn beleving wel zo ongeveer het meest vervelende programma wat ik kan bedenken. Schakelen van schreeuwende verslaggever naar schreeuwende verslaggever vind ik echt afschuwelijk om aan te horen. Een programma met uitslagen, rustiger interviews, ander sportnieuws en achtergronden lijkt me prima om naar te luisteren. Zo kon ik de vroeger bijdragen van Olav Mol bij WeekendRick wel waarderen.

Ik heb geen idee wat Veronica nu doet, maar er is zeker ruimte voor andere sportradio dan Langs de lijn.
Rock 'n roll is better than music!

Orange

Bericht door Orange »

Er zijn denk ik genoeg sportliefhebbers die niet naar Langs de Lijn luisteren, maar wel een muziekzender op willen zetten waar op zondagmiddag actuele berichtgeving is over sport. Ikzelf iig wel.

repelsteel

Bericht door repelsteel »

Oortjes schreef:Radio 1 Langs de lijn is in mijn beleving wel zo ongeveer het meest vervelende programma wat ik kan bedenken. Schakelen van schreeuwende verslaggever naar schreeuwende verslaggever vind ik echt afschuwelijk om aan te horen. Een programma met uitslagen, rustiger interviews, ander sportnieuws en achtergronden lijkt me prima om naar te luisteren. Zo kon ik de vroeger bijdragen van Olav Mol bij WeekendRick wel waarderen.

Ik heb geen idee wat Veronica nu doet, maar er is zeker ruimte voor andere sportradio dan Langs de lijn.
Ze hebben af en toe ook verslag van een biljart wedstrijd met een fluisterende verslaggever...;)

Patrick03

Bericht door Patrick03 »

wally schreef:Dit lijkt mij een vrij kansloze actie omdat degenen die echt , zoals optimod al aangeeft, in sport geïnteresseerd zijn, naar radio1 luisteren. Wat je nu krijgt is een halfslachtige toestand waarbij; A: de "kenners" zullen gaan afhaken omdat ze zeer beperkte spreektijd krijgen omdat er qua format een x-aantal muziek gedraaid moet worden en zij dus hun ei niet kwijt kunnen en B: de luisteraars niet op de "kenners" zitten te wachten , maar op muziek en dus af gaan haken..

Kortom....deze kat in het nauw maakt wederom rare sprongen
Met het aandacht besteden aan sport zal Radio Veronica niet kunnen concurreren met NPO Radio 1. Op NPO Radio 1 wordt volledig en uitgebreid verslag gedaan van sport wedstrijden. Radio Veronica is inderdaad hoofdzakelijk een muziekzender. Ik denk dat Radio Veronica met het aandacht besteden aan sport, de zender meer uitstraling wil geven. Ik vind de keuze van Radio Veronica niet kansloos. Mijn mening is dat Radio Veronica op deze manier ondernemend bezig is.

Fiatpanda

Bericht door Fiatpanda »

Martijn muis terug naar 3FM.
Giel naar middag veronica.

Daan!

Bericht door Daan! »

Dank voor deze bijdrage.

optimod

Bericht door optimod »

Fiatpanda schreef:Martijn muis terug naar 3FM.
Giel naar middag veronica.
Feit of wil je dat? Zo ja feit, bron...? Dit soort kreten kunnen we niets mee.

Daan0612

Bericht door Daan0612 »

Afgelopen dinsdag belde Martijn Muijs in zijn show Martijn in de middag wel met een of andere waarzegster of hij de show van Giel kon overnemen op 3FM.
Waarzegster gaf aan dat er wel wat stond te gebeuren rondom zijn persoon (met betrekking tot radio).
Wat er van waar is? Geen idee; daarvoor luister ik Veronica te sporadisch.
Hierbij het fragment. Het lijkt iets terugkerends in de show, maar op zijn eigen pagina op de site van Veronica onder het tabje waar of niet waarzegger zijn al sinds april geen nieuwe video's meer gezet. Reden voor het uit het stof halen of tóch niet?

http://www.radioveronica.nl/gemist/high ... 21-09-2016

Giel naar de Veronicamiddag zou niet slecht zijn denk ik, voor niemand. Maar of het ook waarheid gaat worden zal de tijd moeten leren.

optimod

Bericht door optimod »

Welnee, Giel hoort bij 3 FM. Die gaat geen 13 in dozijn classics draaien, elke dag dezelfde in een andere volgorde...Of het roer moet drastisch om bij Veronica dan 'misschien'.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Giel past inderdaad niet zo goed bij Veronica. Hij zal wel in het weekend van 3FM belanden.
Rock 'n roll is better than music!

Patrick03

Bericht door Patrick03 »

Oortjes schreef:Giel past inderdaad niet zo goed bij Veronica. Hij zal wel in het weekend van 3FM belanden.
Misschien wil Radio Veronica Giel Beelen niet hebben. Aan de luistercijfers van NPO 3FM is te zien dat Giel Beelen minder populair is dan jaren geleden. Het zou dus niet echt logisch zijn als Radio Veronica Giel Beelen zou aantrekken. Het kan ook nog zo zijn dat Giel Beelen minder goed bij NPO 3FM past. Het is in dat geval niet verkeerd als Giel Beelen naar Radio Veronica zou gaan. Giel Beelen zou dan bij Radio Veronica weer kunnen groeien. Maar dan moet Giel Beelen inderdaad wel bij Radio Veronica passen.

repelsteel

Bericht door repelsteel »

Patrick03 schreef:
Oortjes schreef:Giel past inderdaad niet zo goed bij Veronica. Hij zal wel in het weekend van 3FM belanden.
Misschien wil Radio Veronica Giel Beelen niet hebben. Aan de luistercijfers van NPO 3FM is te zien dat Giel Beelen minder populair is dan jaren geleden. Het zou dus niet echt logisch zijn als Radio Veronica Giel Beelen zou aantrekken. Het kan ook nog zo zijn dat Giel Beelen minder goed bij NPO 3FM past. Het is in dat geval niet verkeerd als Giel Beelen naar Radio Veronica zou gaan. Giel Beelen zou dan bij Radio Veronica weer kunnen groeien. Maar dan moet Giel Beelen inderdaad wel bij Radio Veronica passen.
Wacht, ff voor de duidelijkheid: over welke Giel heb je t nou precies?

optimod

Bericht door optimod »

Patrick03 schreef:
Giel Beelen (wie?!) gaat niet naar Veronica. Ain't gonna happen.

Patrick03

Bericht door Patrick03 »

repelsteel schreef:
Patrick03 schreef:
Wacht, ff voor de duidelijkheid: over welke Giel heb je t nou precies?
Misschien dat Giel Beelen en NPO 3FM wat meer uit elkaar zijn gegroeid. Maar dat is inderdaad niet aan mij om te beoordelen waar Giel Beelen wel of niet past.

Plaats reactie