Veranderingen Radio 2

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Acchero

Re: Veranderingen Radio 2

Bericht door Acchero » 07 jan 2017 11:45

De Nachtwacht schreef:Erg jammer dat het platenpaleis is ingekort. Leuke danceclassics die je niet allemaal meer zo vaak op de radio hoort. De week van shay vond ik niet zo slecht, discussie met gasten over het nieuws van de voorbije week, vind alleen 't tijdstip, de vrijdagavond, wel erg ongelukkig gekozen (al zou ik ook niet zo snew weten waar het anders uitgezonden moet worden)
Ja, vond het nieuwe programma ook niet heel slecht. Het kwam op mij een beetje over als een vrijdagvariatie op 't Wordt nu Laat.

dre

Bericht door dre » 07 jan 2017 13:00

mis jasper de vries in de ochtend!
Net terug van een radiostage in LA.

Debaser

Bericht door Debaser » 07 jan 2017 13:44

dre schreef:mis jasper de vries in de ochtend!
Ik begrijp ook niet zo goed waarom hij exit is. Er zijn eerlijk gezegd wel dj's bij Radio 2 die ik minder goed vind.
Be a debaser!

Johanneke

Bericht door Johanneke » 07 jan 2017 17:18

Gisteravond met verbazing zitten luisteren. Het was duidelijk niet op eigen initiatief dat Stenders voortaan van 22-24 zat, dit liet hij wel merken. Ik was dan ook erg benieuwd wat voor spektakel er dan na middernacht zou komen. Maar ik vraag me werkelijk af bij welke lokale omroep deze mevrouw Shay is weggestuurd. Het was niet om aan te horen.
Wat ik niet snap, je hebt één van je sterspelers op vrijdagavond zitten. Ik denk niet dat hij goedkoper wordt als je hem van 22-24 programmeert ipv 23-02. Maar ze zetten er vrolijk nog een extra programma bij, wat nergens over gaat nota bene. Het is weer duidelijk dat de NPO het geld maar over de balk smijt en dat het blijkbaar niet op kan. Tenminste ik neem aan dat mevrouw Shay geen vrijwilligerswerk zit te doen daar. Vreemd dat hier nooit eens wordt ingegrepen.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 07 jan 2017 18:41

De een vindt Shay zo slecht niet, de ander vindt het niks. Schijnbaar is het een kwestie van smaak. Het lijkt mij geen reden voor ingrijpen, hoe zeer ik ook vind dat het al jarenlang hoog tijd is om in te grijpen vij de NPO.

Een programna op de late avond lijkt mij niets minder dat een programma in de vroege nacht. Rob Stenders is een geweldig goede radiomaker, maar kan soms een beetje een verwend jongetje zijn.... Hij zal er wel aan wennen dat hij om middernacht naar huis mag.
Rock 'n roll is better than music!

Theimon

Bericht door Theimon » 07 jan 2017 18:44

Naja, hij doet het al vanaf huis, dus dat scheelt weer in de kilometers ;) Maar het is wel geweldig entertainment wat ze nu een uur hebben ingekort. Ik heb die nieuwe kracht nog niet gehoord, dus geen idee of het goede invulling van dat uur is.

jessica

Bericht door jessica » 07 jan 2017 18:50

Ja platenpaleis en Stenders op vrijdagavond nacht stond met 2 x 3 uur als een huis op radio2. Zie ook de noodzaak van verandering niet zo in. Zou wel weer met omroeppolitiek en verdeling van uren tussen omroepen te maken hebben. Dat is altijd wel jammer bij de publieke omroep. Niet de beste programma's en programmamakers maar keuze voor omroeppolitiek.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht » 07 jan 2017 19:40

Het probleem van een uurtje minder Stenders zie ik dan weer niet zo. Die heeft al 10 uur radio in de week waarin hij heel wat vrijheid heeft. Als hij nou op vrijdagavond iets heel anders of unieks zou doen (zoals Ekdom dat op zaterdagnacht doet), maar het is gewoon een verlengde van zijn middagprogramma. Niet slecht, maar wat mij betreft zeker niet heel speciaal. Ik heb de uitzending niet gehoord, maar als hij zo duidelijk heeft laten merken dat hij er niet blij mee is, vind ik dat niet erg collegiaal. Of die collega nou goed is of niet.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 07 jan 2017 20:43, 2 keer totaal gewijzigd.

rammerdebam

Bericht door rammerdebam » 07 jan 2017 20:03

De Nachtwacht schreef:
rammerdebam schreef:Ik heb genoten deze week van Ruud de wild die zit daar wel goed ! persoonlijk ben wel blij dat Bert haandrikman weg is van 18/20 was niet mij favoriet. Ligt het aan mij of is Paul rabbering meer op de plek bij radio2 dan bij 3FM ik zelf vind hem nu lekkerder weg luisteren dan bij 3 hij doet het leuk in de ochtend met frank hij luistert ok lekker weg bij de inval show van wouter.
Leuk, zo'n toetsenbord zonder punten en komma's, waar heb je die gekocht?

http://aliexpress.com

Daan Bakker

Bericht door Daan Bakker » 07 jan 2017 21:42

"Musical Moods’ verhuist van NPO Radio 2 naar NPO Radio 5. Het programma van Frits Sissing is vanaf vanavond te horen op de vrijdagavond van Radio 5 tussen 00:00 en 01:00 uur.

Het musicalprogramma bestaat sinds februari 2008. Eerst in de Radio 2-nacht van zaterdag op zondag en sinds 2009 in de nacht van zondag op maandag. Vanaf het nieuwe jaar is het op Radio 2 vervangen door ‘Studio-T‘ met Timur Perlin."

Timur lijkt dus vast op dat tijdstip te komen

Acchero

Bericht door Acchero » 07 jan 2017 22:20

Ik moet ook wel toegeven dat ik het fijner had gevonden als ze PP en ONS op hun oorspronkelijke blokken van 3 uur hadden laten staan. Vond Shay niet slecht, maar als ze geen bezwaar hebben tegen de late uren, had ik haar van 2 tot 4 gezet, en Simone's Songlines laten schrappen.

Peerke_NL

Bericht door Peerke_NL » 07 jan 2017 23:15

Wat was ik blij, mijn favo programma van de vrijdagavond/nacht ging niet verloren maar ging naar Radio2.
Dus gewoon lekker Rob Stenders blijven luisteren met Stenders late vermaak , maar dan als one night stenders.

Groot was mijn teleurstelling toen dit maar van korte duur bleek, het programma verhuisde van de studio naar de zolderkamer van Rob thuis, en was toen alleen nog maar de bonanza naneuk(eigen woorden stenders) Niet vervelend, maar niet leuk.

Met de wijziging dacht ik, ja jammer. Dat word maar afwachten of dat wat is. Simones songlines vond ik al niks, wat zou dit zijn, en om 00:15 is de radio omgegaan naar een andere zender, dag vrijdagavondlol :(
ScoutFM , het Scouting station : http://player.scoutfm.nl

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 09 jan 2017 12:35

Johanneke schreef:
07 jan 2017 17:18
(..) Maar ik vraag me werkelijk af bij welke lokale omroep deze mevrouw Shay is weggestuurd. Het was niet om aan te horen. (..)
Om FunX nu een lokale omroep te noemen......
KinkFM. Juist nu!

Orange

Bericht door Orange » 09 jan 2017 18:24

waterveenmos schreef:
09 jan 2017 12:35
Johanneke schreef:
07 jan 2017 17:18
(..) Maar ik vraag me werkelijk af bij welke lokale omroep deze mevrouw Shay is weggestuurd. Het was niet om aan te horen. (..)
Om FunX nu een lokale omroep te noemen......
Dat was het formeel wel. Weet even niet hoe het nu is georganiseerd.

Stephan123

Bericht door Stephan123 » 09 jan 2017 20:24

Is Simone Songlines live of opgenomen?

Plaats reactie