Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Veranderingen 538

Bericht door Deradiokenner »

Orange schreef: 24 jan 2021 01:18
Oortjes schreef: 24 jan 2021 00:01
Orange schreef: 23 jan 2021 23:38 Ik vind het wel genieten. Zit via TV538 te kijken.
De energie van Niek v/d Bruggen is fantastisch. Geef die man structureel een avondshow.
Wat zou je denken van de ochtendshow?
Met wat bijschaven en wat meer creativiteit heeft 538 wat mij betreft een goede ochtendshow.
Maar dan moet 538 wel een lange adem hebben. Zo’n show opzetten heeft zeker wel 2 jaar nodig en dan moet je Niek en Ivo heel erg bekend maken dus veel bushokjes en reclame op tv! Shownieuws en rtl boulevard halen. Talkshow exposure. 538 moet dan een heel goed plan hebben!
Orange

Bericht door Orange »

Of je dat met Ivo moet doen, vraag ik me af. Hij was er wel, maar Johanneke heeft gelijk dat het vooral goed was door Niek. Ivo schoof, maar hield soms gewoon z'n mond. Het waren eerder Niek en Iris (geen idee wie ze is) die het programma deden.

Dus zinvol om Niek gedurende de periode van de avondklok Niek daar vaker neer te zetten met anderen. Kijken wat de beste combi is.
Deradiokenner

De beste combi blijft natuurlijk gewoon Niek en Mart. Maar zou ook wel Barend en Wietze samen willen horen. Denk dat hun de beoogde opvolgers zullen zijn voor Coen en Sander.
Pot

Bericht door Pot »

Wat een onzin weer. Frank is de beste man die ze bij 538 hebben en zit terecht in de ochtend. Niek zal dat echt niet beter gaan doen. Je creeërt onrust met een ander in de ochtend. Aangezien de luistercijfers van 538 teruglopen, moet je bekijken wat er aan de hand is. Is het team van Frank wel goed genoeg? Zijn Coen & Sander niet eens aan vervanging toe? Hebben de wijzigingen van Mart en Wietze nut of wordt het slechter daardoor? Is de muziek nog wel passend bij de huidige groep 538-luisteraars?
Dit zijn allemaal dingen die ik eerder zou aanpakken dan Niek in de ochtend te zetten.

Wat mij betreft zou Niek wel een plek doordeweeks mogen krijgen.
Oren open!
Daan!

Bericht door Daan! »

Ivo van Breukelen voegt weinig toe in een personalityshow merk ik. Toen Ivo Sander verving bij de Coen en Sander show, kwam hij ook niet uit de verf. Hij weet niet zijn stempel te drukken.
Pot

Bericht door Pot »

Deradiokenner schreef: 24 jan 2021 12:07 De beste combi blijft natuurlijk gewoon Niek en Mart. Maar zou ook wel Barend en Wietze samen willen horen. Denk dat hun de beoogde opvolgers zullen zijn voor Coen en Sander.
Hebben Barend en Wietze ooit samen een programma gemaakt? Kan me niet herinneren. Het zou gek zijn als je die dan opeens als beoogde opvolgers ziet voor Coen & Sander.
Oren open!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Pot schreef: 24 jan 2021 12:07 Wat een onzin weer. Frank is de beste man die ze bij 538 hebben en zit terecht in de ochtend. Niek zal dat echt niet beter gaan doen. Je creeërt onrust met een ander in de ochtend. Aangezien de luistercijfers van 538 teruglopen, moet je bekijken wat er aan de hand is. Is het team van Frank wel goed genoeg? Zijn Coen & Sander niet eens aan vervanging toe? Hebben de wijzigingen van Mart en Wietze nut of wordt het slechter daardoor? Is de muziek nog wel passend bij de huidige groep 538-luisteraars?
Dit zijn allemaal dingen die ik eerder zou aanpakken dan Niek in de ochtend te zetten.

Kan me aansluiten bij wat je zegt. Welke plek zou je Niek geven? Ik vond hem beter op 19-22 dan Barend, hij heeft dat maanden gedaan toen Coen er niet was.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Niek is één van de betere jocks van 538. Hij kan zowel strakke hitradio maken als een personalityshow. Maar hij is niet per definitie beter dan Frank Dane en Coen & Sander. Persoonlijk had ik Niek van der Bruggen het lunchslot gegeven en Wietze op de vrijdagavond en weekendmiddag neer gezet.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Deradiokenner

Pot schreef: 24 jan 2021 12:09
Deradiokenner schreef: 24 jan 2021 12:07 De beste combi blijft natuurlijk gewoon Niek en Mart. Maar zou ook wel Barend en Wietze samen willen horen. Denk dat hun de beoogde opvolgers zullen zijn voor Coen en Sander.
Hebben Barend en Wietze ooit samen een programma gemaakt? Kan me niet herinneren. Het zou gek zijn als je die dan opeens als beoogde opvolgers ziet voor Coen & Sander.
Volgens mij heb je niet goed gelezen, lees het nog eens terug...
Pot

Bericht door Pot »

Deradiokenner schreef: 24 jan 2021 13:56
Pot schreef: 24 jan 2021 12:09
Volgens mij heb je niet goed gelezen, lees het nog eens terug...
Ik bedoel een vervanging voor vakantie bijvoorbeeld. Het zou gek zijn om twee jocks die nooit samen een ochtened/middagduo gevormd te hebben opeens als optie te zien.

Maar zijn dit voor jou of voor 538 beoogde opvolgers. Zo zou elk duo samen een programma kunnen doen op een belangrijke plek natuurlijk :D.
Laatst gewijzigd door Pot op 24 jan 2021 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Oren open!
Pot

Bericht door Pot »

Johanneke schreef: 24 jan 2021 12:44
Pot schreef: 24 jan 2021 12:07 Wat een onzin weer. Frank is de beste man die ze bij 538 hebben en zit terecht in de ochtend. Niek zal dat echt niet beter gaan doen. Je creeërt onrust met een ander in de ochtend. Aangezien de luistercijfers van 538 teruglopen, moet je bekijken wat er aan de hand is. Is het team van Frank wel goed genoeg? Zijn Coen & Sander niet eens aan vervanging toe? Hebben de wijzigingen van Mart en Wietze nut of wordt het slechter daardoor? Is de muziek nog wel passend bij de huidige groep 538-luisteraars?

Kan me aansluiten bij wat je zegt. Welke plek zou je Niek geven? Ik vond hem beter op 19-22 dan Barend, hij heeft dat maanden gedaan toen Coen er niet was.
De lunch misschien? Hoewel ze hem daar niet zullen plaatsen. De avond hoeft ook niet per se een vooruitgang te zijn.
Oren open!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Pot schreef: 24 jan 2021 12:07 Wat een onzin weer. Frank is de beste man die ze bij 538 hebben en zit terecht in de ochtend. Niek zal dat echt niet beter gaan doen. Je creeërt onrust met een ander in de ochtend.
Het ging me om kwaliteit van Niek, niet om Frank en/of de programmering. Ik weet niet of Frank de beste dj van 538 is, weet wel dat ik Niek een hele goede dj vind.

Ik denk wel dat 538 een opfrisbeurt kan hebben, maar of Frank daarin mee kan? Geen idee.

Coen en Sander zou ik uit elkaar halen. Die halen elkaar omlaag tot het niveau onderbroek. Zeker Coen kan beter.
Rock 'n roll is better than music!
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Algemene vraag: wat vinden jullie zo prettig/fijn/leuk aan Niek?

Als ik Niek hoor, dan hoor ik een (gespeelde?) onverschillige, nonchalante man, met een ietwat negatieve insteek. Ergens hoor ik de genoemde energie wel, maar de tone of voice overschaduwt dat voor mij volledig.

Daarom oprecht benieuwd wat jullie dan horen?
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ingebruik schreef: 24 jan 2021 21:23 Daarom oprecht benieuwd wat jullie dan horen?
Waarschijnlijk hetzelfde als jij, maar ik vind dat een prettige combi van relaxed en energiek.
Rock 'n roll is better than music!
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Herman ven Schippers schreef: 23 jan 2021 16:52 Zeg je zulke dingen ook tegen alle autofabrikanten? 'Nou nou, een stuur en vier wielen, creatief hoor.'
En wat is precies de vergelijking tussen autofabrikanten (een vervoersmiddel waarbij wielen en een stuur noodzakelijk zijn) en een radiostation (een entertainmentbedrijf dat het van creativiteit moet hebben)? Ben heel nieuwsgierig naar je antwoord.
Plaats reactie