Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Hitje

Re: Veranderingen 538

Bericht door Hitje »

Henkjan2016 schreef: 20 dec 2020 12:01 Als hem is verteld dat zijn show hetzelfde zou blijven, dan is het niet prettig als dit uiteindelijk anders blijkt te zijn.
Wat er intern precies is gebeurd weet ik niet, maar ik ving op dat Daniel al een tijd geleden aangaf (op zijn stream) dat het type programma wat hem opgelegd is niet bij hem paste. Enigszins logisch, want de afgelopen jaren en na de breuk van de Avondploeg, werden zijn shows inderdaad steeds minder. De programmaleiding destijds heeft hier duidelijk geen gehoor aan gegeven, waarop Slam slim kon inhaken en hem een tijdslot geeft waar hij dus wél meer ruimte zal krijgen.
''Spotify?''
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Vanaf 4 januari Hier Met Je Rekening weer terug op 538
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Op YouTube zie ik nu filmpjes voorbij komen van een imitatie challenge bij Coen en Sander tijdens de actieweek.

Mocht er een ranglijst komen met meest ongeïnspireerde items, dan wil ik deze graag nomineren. Bn'ers die een stem kunnen nadoen gaan BN'ers voor de gek houden. Zelden zoiets tenenkrommends gezien.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wietze doet deze week zowel de ochtend als de middag show 🙄. Hoe snel wil je je zender slopen? Ze zullen zich wel kapot lachen bij Q music, hun afdankertje helpt nu de concurrentie volledig naar de kloten.
RadioPoesPas

Bericht door RadioPoesPas »

Johanneke schreef: 29 dec 2020 10:36 Wietze doet deze week zowel de ochtend als de middag show 🙄. Hoe snel wil je je zender slopen? Ze zullen zich wel kapot lachen bij Q music, hun afdankertje helpt nu de concurrentie volledig naar de kloten.
Whahaha wat is dit voor een zure post 🤣🤣🤣 Totaal ongefundeerd en vol frustraties.
Henk34

Bericht door Henk34 »

RadioPoesPas schreef: 29 dec 2020 10:46
Johanneke schreef: 29 dec 2020 10:36 Wietze doet deze week zowel de ochtend als de middag show 🙄. Hoe snel wil je je zender slopen? Ze zullen zich wel kapot lachen bij Q music, hun afdankertje helpt nu de concurrentie volledig naar de kloten.
Whahaha wat is dit voor een zure post 🤣🤣🤣 Totaal ongefundeerd en vol frustraties.
Ik ben het er wel mee eens dat het vrij veel Wietze, Chris & Klaas is op een dag.
Totaal maken ze 7 uur radio op een dag wat mij veel lijkt.

Dat brengt ook weer de volgende vraag:
Waarom geen Niek & Fre zoals gewoonlijk als vervanging?
Orange

Bericht door Orange »

Wellicht is Niek even vrij.
En er zijn ook mensen die Wietze en zijn team wel top vinden. Zo is het wat mij betreft een verbetering t.o.v. C&S.
Daar komt bij dat er in de ochtend tijdens deze dagen geen hond luistert, dus het aantal luisteraars die een overkill ervaren, dat valt wel mee. Wat dat laatste betreft had ik dan overigens een andere dj in de ochtend gezet en Wietze en zijn team in de middag.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ongefundeerd? Luistercijfers 538 van de afgelopen maanden wel eens bekeken?
Robbinho

Bericht door Robbinho »

De programmering is deze dagen wel heel erg uitgekleed. De lunchshow is weg, 3 uur Mark met GH is veel maar gaat nog, 3 uur Ivo is echt te veel.
Waarom Wietze zowel de ochtend als de middag moet doen is mij ook een raadsel, ben geen fan van hem maar 1x op een dag hou je wel vol. Ochtend en middag roept zowel bij mij als collega's frustraties op, zelfs mensen die zich nooit met de radio bemoeien riepen nu dat ie misschien maar op een andere zet moet.

Wat ik in deze situatie niet begrijp, waarom wordt Niek niet ingezet voor de middagshow? Mocht hij vakantie hebben zijn er nog genoeg andere opties, laat Barend de middag doen en Igmar de avond bijvoorbeeld.
Hitje

Bericht door Hitje »

Dat Wietze nu met 2 shows per dag te horen is zegt veel over wat 538 met hem van plan is. Ik zie het wel gebeuren dat hij C&S zal overnemen.
''Spotify?''
RadioPoesPas

Bericht door RadioPoesPas »

Johanneke schreef: 29 dec 2020 11:58
Daar zijn deze invalprogramma’s nog niet in meegenomen. Dus bullshit
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

RadioPoesPas schreef: 29 dec 2020 20:04
Johanneke schreef: 29 dec 2020 11:58

Daar zijn deze invalprogramma’s nog niet in meegenomen. Dus bullshit
Maar laten we eerlijk zijn, het gaat wel bergafwaards bij 538.

Het is niet meer het station wat het ooit was. Cijfers zakken weg en ben bang dat het goede doel project ook geen extra luisteraars heeft getrokken. We zullen zien...
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik vindt het echt belachelijk dat je zo’n slechte dj op je belangrijkste tijdstippen zet. Bij Q-Music zat hij niet voor niets nooit alleen. Maar de gedachte is waarschijnlijk dat er haast niemand luistert. Het zal mij wel als een Barend of een Niek wel een steek in de rug zijn. Als je weet dat je beter bent iedere keer die Wietze ziet invallen en jij maar buiten de boot blijft vallen. Ik zou mijn conclusies wel trekken en verder gaan kijken. 1e tip voor 538 minder arrogantie uitstralen en je programmering tegen het licht houden.
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Hoop dat Barend zijn woorden tijdens het afscheid van Daniel Lippens waarheid worden, dat het weer allemaal losser en meer vrijheid wordt. Want hoe 538 nu is slaat het natuurlijk nergens meer op. Geen creativiteit niks. Dat merkt de doorsnee luisteraar ook wel hoor. Armoedig is het nu.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Sqwest schreef: 30 dec 2020 10:11 Hoop dat Barend zijn woorden tijdens het afscheid van Daniel Lippens waarheid worden, dat het weer allemaal losser en meer vrijheid wordt. Want hoe 538 nu is slaat het natuurlijk nergens meer op. Geen creativiteit niks. Dat merkt de doorsnee luisteraar ook wel hoor. Armoedig is het nu.
Nee hoor dit is de lijn die Talpa wilt. Gaat niet veranderen!
Plaats reactie