Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen 538

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 17 dec 2020 11:14 Igmar Felicia was geen succes en ook als je naar zijn programma luistert, vind ik het niet rechtvaardig om hem dat te laten vervangen.
Barend en Ivo zou een optie zijn inderdaad.
Daar ben ik het mee eens.
Wat Wietze betreft vind ik zijn programma op vrijdagavond (met Klaas van Eerden) en als vervanging van Frank Dane (met Frank van Eerden) prima, maar zijn lunchprogramma (zonder Klaas van Eerden) vind ik een vreemde eend in de programmering. Barend van Deelen of Niek van der Bruggen passen daar meer.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 17 dec 2020 10:53
Daan! schreef: 17 dec 2020 10:48
Hitje schreef: 17 dec 2020 00:17

Dit bedoel ik. Beetje vermaak op de late avond. De nacht is nu top. Niek en Mart goeie combi. Laten ze daar nou eens iets mee gaan doen.
Op z'n minst moeten deze twee Coen en Sander vervangen tijdens hun vakantie. Op die manier kan het programma ook in redelijke mate in stand blijven. Het blijkt ook telkens dat Niek veel beter uit de verf komt als er iemand naast hem is. Alleen acteert 538 daar niet naar.
538 heeft veel opties om tijdens vakantie de vaste drive-time programma's te laten vervangen door 538 talenten. Op zich is het merkwaardig dat eerder Dennis Ruyer steeds werd terug gehaald.

De opties die 538 heeft:
- team Wietze. Zij lijken inmiddels de vaste vervanging voor Frank Dane.
- Igmar Felicia. Hij heeft eerder de middagshow vervangen.
- Barend van Deelen en Ivo van Breukelen. Zij worden de laatste tijd vaker aan elkaar gekoppeld.
- Niek van der Bruggen.
Vanuit dit rijtje bezien, lijkt mij de combi Niek en Mart heel goed voor de middag. Ik heb deze nacht via tv naar hen zitten kijken. De energie die Niek heeft en in zijn programma brengt, vind ik echt knap. De combi vond ik op de zaterdag- en zondagochtend al heel plezierig. Mart is nog jong, maar het maakt een leuke combi. Stoom ze klaar om in de toekomst C&S op te volgen.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Orange schreef: 17 dec 2020 11:56 Vanuit dit rijtje bezien, lijkt mij de combi Niek en Mart heel goed voor de middag. Ik heb deze nacht via tv naar hen zitten kijken. De energie die Niek heeft en in zijn programma brengt, vind ik echt knap. De combi vond ik op de zaterdag- en zondagochtend al heel plezierig. Mart is nog jong, maar het maakt een leuke combi. Stoom ze klaar om in de toekomst C&S op te volgen.
Mart heeft dan ook een goeie leerschool gehad ;-)
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

waterveenmos schreef: 17 dec 2020 12:23
Orange schreef: 17 dec 2020 11:56 Vanuit dit rijtje bezien, lijkt mij de combi Niek en Mart heel goed voor de middag. Ik heb deze nacht via tv naar hen zitten kijken. De energie die Niek heeft en in zijn programma brengt, vind ik echt knap. De combi vond ik op de zaterdag- en zondagochtend al heel plezierig. Mart is nog jong, maar het maakt een leuke combi. Stoom ze klaar om in de toekomst C&S op te volgen.
Wave-radio :-p
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Henkjan2016 schreef: 17 dec 2020 14:17 Wave-radio :-p
Zaten daar ooit dj's ja?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 17 dec 2020 14:17
Wave-radio :-p
Je bedoelt xm radio?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik zou Niek en Mart lekker in de avond zetten 19-22, Wietze terug naar het weekend en Barend van deelen op de plek van Wietze. Niek en Mart laten invallen tijdens de vrije dagen van Coen en Sander en zo laten klaar stomen...
Orange

Bericht door Orange »

-bier :D
Orange

Bericht door Orange »

Ff wat anders over Missie 538. Er wordt lekkere muziek gedraaid. Eerder vond iemand het hier typisch 538-muziek, maar daar is op de momenten dat ik luisterde geen sprake meer van. Het kan nog steeds prima op 538, maar is wel breder. Luistert lekker weg.

Ik dacht er twee dingen bij:
- Wat mij betreft doen ze volgende week of tussen kerst en oud en nieuw een top zoveel van meest aangevraagde nummers (mij hebben ze dan als luisteraar)
- Ze zouden o.b.v. de aanvragen eens naar het format moeten kijken. Iets verbreden o.b.v. de voorkeuren van hun luisteraars tijdens een week als deze.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Orange schreef: 17 dec 2020 16:10 Ff wat anders over Missie 538. Er wordt lekkere muziek gedraaid. Eerder vond iemand het hier typisch 538-muziek, maar daar is op de momenten dat ik luisterde geen sprake meer van. Het kan nog steeds prima op 538, maar is wel breder. Luistert lekker weg.

- Wat mij betreft doen ze volgende week of tussen kerst en oud en nieuw een top zoveel van meest aangevraagde nummers (mij hebben ze dan als luisteraar)
- Ze zouden o.b.v. de aanvragen eens naar het format moeten kijken. Iets verbreden o.b.v. de voorkeuren van hun luisteraars tijdens een week als deze.
Ze springen dan ook een gat in de lucht als er een hitje wordt aangevraagd want ze zitten in paniek omdat er dan al een halfuur geen hit meer gedraaid is
Orange

Bericht door Orange »

IkbennlXD schreef: 17 dec 2020 17:56
Orange schreef: 17 dec 2020 16:10 Ff wat anders over Missie 538. Er wordt lekkere muziek gedraaid. Eerder vond iemand het hier typisch 538-muziek, maar daar is op de momenten dat ik luisterde geen sprake meer van. Het kan nog steeds prima op 538, maar is wel breder. Luistert lekker weg.

Ze springen dan ook een gat in de lucht als er een hitje wordt aangevraagd want ze zitten in paniek omdat er dan al een halfuur geen hit meer gedraaid is
Dat geeft dan toch aan dat 538 niet alleen hits moet stampen in de reguliere programmering, maar er ook vaker een classic door moet gooien. Jongeren houden daar ook van. Mijn kinderen (oudste is 11) kunnen ook genieten van oudere muziek. Het hoeven niet alleen hits te zijn.
Feivel

Bericht door Feivel »

Ik denk dat het ook komt doordat SBS het ‘s morgens ook uitzendt, er wat mensen zijn die het graag volgen als alternatief voor het traditionele Glazen Huis, hier en daar wat verdwaalde luisteraars van 538.. Kijkende naar de playlists van voor Missie 538 draaiden ze af en toe al een classic.
Hitje

Bericht door Hitje »

Ook een gemis dat ze Wessel van Diepen geen programma hebben gegeven. Aan de kant gezet of wil hij zelf niet? Want bij andere speciale uitzendingen als ADE en Tomorrowland vorig jaar is hij er altijd bij geweest.
''Spotify?''
Vernon

Bericht door Vernon »

Hitje schreef: 17 dec 2020 23:06 Ook een gemis dat ze Wessel van Diepen geen programma hebben gegeven. Aan de kant gezet of wil hij zelf niet? Want bij andere speciale uitzendingen als ADE en Tomorrowland vorig jaar is hij er altijd bij geweest.
ADE en Tomorrowland passen dan ook wel echt in het straatje "Mister Global Dance Chart"
Plaats reactie