Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door jessica »

SB92 schreef:
27 nov 2019 11:16
Sander had het vanochtend over het format rond 2017, dat hij met lood in zijn schoenen naar de studio ging. Vond het vrij openhartig.
Dat was toch het format met heel veel rap en urban er in en dan ook nog slechte rap en urban.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef:
27 nov 2019 18:15
SB92 schreef:
27 nov 2019 11:16
Sander had het vanochtend over het format rond 2017, dat hij met lood in zijn schoenen naar de studio ging. Vond het vrij openhartig.
Dat was toch het format met heel veel rap en urban er in en dan ook nog slechte rap en urban.
Yep

LokaleSter

Bericht door LokaleSter »

Vandaag weer eens een dagje naar 3FM geluisterd. Of nou ja, vooral langer dan ik normaal doe, want als ik 3 platen achter elkaar hoor gaat mijn radio om.

Jorien vond ik prettig om naar te luisteren, niet direct mijn type radiomaker, maar maakt voor de rest een prima programma. Met Angelique had ik dat minder. Met het programma was niet zoveel mis, maar was op een gegeven moment wel klaar met het gezeur over muziek. Hou dan gewoon je bek en start een plaat.

Ik behoor niet tot de doelgroep, dus dat is het probleem ook niet, maar begrijp wel waarom de luistercijfers teruglopen bij Angelique. Vraag me echt af of ze daar zit vanwege een vrouwenquotum, of omdat er simpelweg geen betere radiomakers rondlopen bij 3FM.

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Waarom switch je als je 3 platen achter elkaar hoort?

LokaleSter

Radiofan500 schreef:
27 nov 2019 21:51
Waarom switch je als je 3 platen achter elkaar hoort?
Omdat ik liever een goed verhaal hoor.

SB92

Bericht door SB92 »

Dat strookt niet helemaal met wat je hier zegt: ''maar was op een gegeven moment wel klaar met het gezeur over muziek. Hou dan gewoon je bek en start een plaat.''

LokaleSter

SB92 schreef:
28 nov 2019 00:37
Dat strookt niet helemaal met wat je hier zegt: ''maar was op een gegeven moment wel klaar met het gezeur over muziek. Hou dan gewoon je bek en start een plaat.''
Dat is het verschil tussen een goed verhaal en nietszeggende teksten😉

castmember

Bericht door castmember »

Te commercieel voor 3FM, ik zie Evers niet als iemand die zoekt naar nieuwe muziek en die uit de krochten van de (nederlandse) muziekstromingen met nieuwe dingen komt. Ik heb Evers altijd wel gezien als een verhalenverteller en niet als een muziekbegeleider. Zeker met zijn live lachband bij 538 werd het vertellen van verhalen en achtergronden steeds belangrijker dan de muziek. Betekent niet dat hij muziek niet leuk vindt of niet van geniet maar het zoeken naar nieuwe pareltjes in de muziek. Dus dat bedoel ik daarmee, misschien is commercieel niet het juiste woord maar hij is niet passend in het huidige 3FM naar mijn idee!
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Rudy Visser

Bericht door Rudy Visser »

Zou wel goed zijn voor 3fm

castmember

Bericht door castmember »

Goede onderbouwing ook zeg, phoe!
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Rudy Visser

Bericht door Rudy Visser »

castmember schreef:
28 nov 2019 13:25
Goede onderbouwing ook zeg, phoe!
Het gaat niet altijd om alleen maar geld hoor

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

LokaleSter schreef:
27 nov 2019 20:23
Vraag me echt af of ze daar zit vanwege een vrouwenquotum, of omdat er simpelweg geen betere radiomakers rondlopen bij 3FM.
Haha really hebben we deze onzin nou nog steeds
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

LokaleSter

JulesKluivert schreef:
28 nov 2019 19:05
LokaleSter schreef:
27 nov 2019 20:23
Vraag me echt af of ze daar zit vanwege een vrouwenquotum, of omdat er simpelweg geen betere radiomakers rondlopen bij 3FM.
Haha really hebben we deze onzin nou nog steeds
Zo vreemd is die vraag niet. De vraag hoe talentloze vrouwen op prominente plekken komen is van alle tijden. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je 30+ bent, dan ken je ook de verhalen van vrouwen die zich omhoog gepijpt en/of geneukt hebben, omdat iedereen kan zien dat ze hun positie niet aan hun kwaliteiten te danken hebben. Onder druk van talentloze pseudo feministen hoeven vrouwen hun lichaamsopeningen niet meer te gebruiken, ze kunnen het nu gewoon afdoen met quota. De vraag is daarmee niet veranderd, de gekozen woorden zijn alleen anders. De vraag zal altijd gesteld blijven worden. Wen er maar aan.

SB92

Bericht door SB92 »

LokaleSter schreef:
28 nov 2019 10:20
SB92 schreef:
Maar op een zender met de slogan ''Music starts here'' is over muziek praten toch geen gezeur over muziek?

LokaleSter

SB92 schreef:
28 nov 2019 20:07
LokaleSter schreef:
28 nov 2019 10:20
SB92 schreef:
Maar op een zender met de slogan ''Music starts here'' is over muziek praten toch geen gezeur over muziek?
Als er inhoudelijk over muziek gesproken wordt, dan is dat inderdaad geen gezeur. Alleen ontbreekt het daar aan en wordt er alleen irrelevante randzaken gedeeld.

Plaats reactie