Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
peellandfm

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door peellandfm » 03 jan 2017 14:22

GeenEchteNaam schreef:
aapdedino schreef:De sloomste mens is een geniaal item voor de Nederlandse radio ;)
Doet me een beetje denken aan de voicelift van Ekstra Weekend
Een beetje?
Zeg maar gerust een kopie.
En toen was het al een persiflage op ............

Maar natuurlijk en uiteraard blijven Mark en Ramon wel geniaal.
De lekkerste op internet
http://listen.radionomy.com/Peelland-FM.m3u

marbles

Bericht door marbles » 05 jan 2017 23:23

ben benieuwd wie 00.00 - 02.00 gaat invullen... maar please, laat het niet Lieke de Kok zijn. Deze week paar keer geluisterd, echt dramatisch. Artiestennamen compleet verkeerd uitspreken, muziekkennis 0... echt een aanfluiting
Minder eenheidsworst op de radio please

IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD » 05 jan 2017 23:33

Ik vind eigenlijk niemand leuk van de mensen die nu in de nacht zitten. Als ik dan mocht kiezen is het Rob.

Watzalikervanzeggen

Bericht door Watzalikervanzeggen » 06 jan 2017 00:27

marbles schreef:ben benieuwd wie 00.00 - 02.00 gaat invullen... maar please, laat het niet Lieke de Kok zijn. Deze week paar keer geluisterd, echt dramatisch. Artiestennamen compleet verkeerd uitspreken, muziekkennis 0... echt een aanfluiting
Meisje is net begonnen. Vanwege de vakanties van Rob en Jasper en de persoonlijke omstandigheden bij Jorien mocht ze het deze week doen.
Vindt het niet netjes om Lieke na 4 weken 02-04 te hebben gedaan al af te serveren. Daar is het talententraject voor bedoeld. DJ's de tijd geven en verder werken. Een mening hebben mag, maar nood brak volgens mij wetten in dit opzicht, dus ik vind niet dat je haar op 1 weekje invallen meteen mag afrekenen!

Mijn vermoeden is dat Jorien de nachten zal gaan doen en ik denk dat ze dat prima zal gaan invullen.. Geef het de tijd!

marbles

Bericht door marbles » 06 jan 2017 00:53

Watzalikervanzeggen schreef:
marbles schreef:ben benieuwd wie 00.00 - 02.00 gaat invullen... maar please, laat het niet Lieke de Kok zijn. Deze week paar keer geluisterd, echt dramatisch. Artiestennamen compleet verkeerd uitspreken, muziekkennis 0... echt een aanfluiting
Meisje is net begonnen. Vanwege de vakanties van Rob en Jasper en de persoonlijke omstandigheden bij Jorien mocht ze het deze week doen.
Vindt het niet netjes om Lieke na 4 weken 02-04 te hebben gedaan al af te serveren. Daar is het talententraject voor bedoeld. DJ's de tijd geven en verder werken. Een mening hebben mag, maar nood brak volgens mij wetten in dit opzicht, dus ik vind niet dat je haar op 1 weekje invallen meteen mag afrekenen!

Mijn vermoeden is dat Jorien de nachten zal gaan doen en ik denk dat ze dat prima zal gaan invullen.. Geef het de tijd!
0-2 is inmiddels verlengde van dagprogrammering... zet dan gewoon Kevin daar neer, en laat Lieke gewoon tussen 2-4 in de nacht 'oefenen'. Of iemand als Joram die maar 2 uur op vrijdagavond heeft

hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier » 06 jan 2017 09:42

Probeert 3FM het nieuwe Radio 538 te worden? Ik word echt gek van de hitrotatie. Elke keer Bruno Mars, Shawn Mendes, Martin Garrix. Dan hoor je een alternatiever liedje, en dan weet je gewoon dat er weer een hit achteraan komt. Net ook weer bij Michiel, na een gitarenplaat werd Bruno Mars weer ingestart...

https://twitter.com/elger/status/816628233181548544 < eens met deze tweet

edit: Ja hoor.. The Kooks, gevolgd door Ariana Grande. Daarvoor nog Neiked en Zara Larsson.

Daan Bakker

Bericht door Daan Bakker » 06 jan 2017 10:16

Ik merk dat ik na de Top2000 niet meer lekker terug kom bij 3FM. Maandag heb ik Michiel geluisterd, maar er is volgens mij maar één nummer geweest waarbij ik heb gedacht: "hè lekker" of "dit hoor je alleen op 3FM". Heel 3FM klinkt zo plat. Zowel in playlist, processing als dj's. Iedereen heeft het hier over dat Mark en Ramon zo goed zijn. Sorry, maar dat vind ik dus totaal niet. Ik vind de items niet leuk genoeg en als luisteraar kan ik er te weinig mee. Neem 'Wie hang er aan de lijn'. Daar kan ik dus als luisteraar helemaal niets mee. Ze raden toch nooit wie het is, dus de plaat wordt altijd gedraaid en het item duurt veel te lang.
Met Timur had het programma in mijn oren een frissere uitstraling en leek het tempo ook hoger te liggen. Timur kon bovendien als geen ander de aandacht van de luisteraar erbij pakken. Je wilde bij hem blijven luisteren tot het einde.

marbles

Bericht door marbles » 06 jan 2017 10:46

hoerooierhoemooier schreef:Probeert 3FM het nieuwe Radio 538 te worden? Ik word echt gek van de hitrotatie. Elke keer Bruno Mars, Shawn Mendes, Martin Garrix. Dan hoor je een alternatiever liedje, en dan weet je gewoon dat er weer een hit achteraan komt. Net ook weer bij Michiel, na een gitarenplaat werd Bruno Mars weer ingestart...

edit: Ja hoor.. The Kooks, gevolgd door Ariana Grande. Daarvoor nog Neiked en Zara Larsson.
helemaal eens... ook compleet gestoord van de hitrotatie... Kendrick Lamar en Sia, Amigo, pffff ben echt weg bij 3Fm

marbles

Bericht door marbles » 06 jan 2017 10:47

Daan Bakker schreef:Ik merk dat ik na de Top2000 niet meer lekker terug kom bij 3FM. Maandag heb ik Michiel geluisterd, maar er is volgens mij maar één nummer geweest waarbij ik heb gedacht: "hè lekker" of "dit hoor je alleen op 3FM". Heel 3FM klinkt zo plat. Zowel in playlist, processing als dj's. Iedereen heeft het hier over dat Mark en Ramon zo goed zijn. Sorry, maar dat vind ik dus totaal niet. Ik vind de items niet leuk genoeg en als luisteraar kan ik er te weinig mee. Neem 'Wie hang er aan de lijn'. Daar kan ik dus als luisteraar helemaal niets mee. Ze raden toch nooit wie het is, dus de plaat wordt altijd gedraaid en het item duurt veel te lang.
Met Timur had het programma in mijn oren een frissere uitstraling en leek het tempo ook hoger te liggen. Timur kon bovendien als geen ander de aandacht van de luisteraar erbij pakken. Je wilde bij hem blijven luisteren tot het einde.
Mark en Ramon zijn maken op dit moment het enige programma waarvoor ik wel 3FM luister...

IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD » 06 jan 2017 12:06

Mee eens. Soms dan hoor ik een leuk nummer van uit de zeroes, en dan gelijk weer een hit. Martin Garrix heb ik nu wel gezien.
Ik luister nu eigenlijk alleen naar Sander omdat ik het een toffe gast vind. Volgens mij maakt muziek echt niet uit naar welk programma je luistert.

Dixon

Bericht door Dixon » 06 jan 2017 14:34

Hier ook definitief weg na zeker 12 jaar 3FM. Misschien heeft het ook gewoon met onze leeftijd te maken jongens en meiden ;) (32)

marbles

Bericht door marbles » 06 jan 2017 15:48

Dixon schreef:Hier ook definitief weg na zeker 12 jaar 3FM. Misschien heeft het ook gewoon met onze leeftijd te maken jongens en meiden ;) (32)
ze willen 15-35 als doelgroep, dus jij mag nog niet weg. Het feit dat je wel weggaat is een duidelijk signaal...

RadioRambo

Bericht door RadioRambo » 06 jan 2017 16:09

Daan Bakker schreef:Ik merk dat ik na de Top2000 niet meer lekker terug kom bij 3FM. Maandag heb ik Michiel geluisterd, maar er is volgens mij maar één nummer geweest waarbij ik heb gedacht: "hè lekker" of "dit hoor je alleen op 3FM". Heel 3FM klinkt zo plat. Zowel in playlist, processing als dj's. Iedereen heeft het hier over dat Mark en Ramon zo goed zijn. Sorry, maar dat vind ik dus totaal niet. Ik vind de items niet leuk genoeg en als luisteraar kan ik er te weinig mee. Neem 'Wie hang er aan de lijn'. Daar kan ik dus als luisteraar helemaal niets mee. Ze raden toch nooit wie het is, dus de plaat wordt altijd gedraaid en het item duurt veel te lang.
Ik heb het idee dat het gewoon een ander programma is en dat is goed. Ramon was de clown en Timur de wat serieuzere leider. Je hoort een andere Ramon en ook een andere Mark in vergelijking met zijn nachtprogramma. Heb het idee dat het ook meer personalityradio is dan wat Timur deed. Ik ken Mark nu al beter dan na jaren Timur luisteren.

Theimon

Bericht door Theimon » 06 jan 2017 18:27

hoerooierhoemooier schreef:Probeert 3FM het nieuwe Radio 538 te worden? Ik word echt gek van de hitrotatie. Elke keer Bruno Mars, Shawn Mendes, Martin Garrix. Dan hoor je een alternatiever liedje, en dan weet je gewoon dat er weer een hit achteraan komt. Net ook weer bij Michiel, na een gitarenplaat werd Bruno Mars weer ingestart...

En daarom heb ik 3FM ook bijna niet meer aan. De muziek is niet mijn ding en ik heb ook geen link meer met de DJs. Mark en Ramon is qua presentatie nog het leukste, maar zodra ze weer een of andere soepplaat instarten ben ik alweer aan het zappen. En dus mis je al snel een groot stuk van het programma.

En ik heb echt vele jaren standaard naar 3FM geluisterd. Het kan me niet meer bekoren en dat vind ik best wel jammer eigenlijk :(

IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD » 06 jan 2017 23:01

Het is ook jammer maar het kan nou eenmaal niet altijd zo doorgaan. Als er niks zou veranderen was 3FM binnen 2 jaar down.

Plaats reactie