Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
SB92

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door SB92 »

Leuk. Ben benieuwd.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Ben blij met Wijnand op de vrijdagavond. Was bij SR naar mijn mening een sterk duo.

Ik vond Pieter trouwens ook goed passen in het vrijdagavond-team.
Matti538

Bericht door Matti538 »

ROB JANSSEN EN WIJNAND SPEELMAN ALS DUO IN ‘PARTIJ VOOR DE VRIJDAG’ 🎉

Het AVROTROS- en 3FM radioprogramma ‘Partij voor de Vrijdag’ wordt vanaf 5 maart in duovorm gepresenteerd. Rob Janssen (AVROTROS/3FM) en Wijnand Speelman (KRO-NCRV/3FM) luiden vanaf dan elke vrijdag van 19.00 tot 22.00 uur samen het weekend in.

Afgelopen december maakten Rob en Wijnand tijdens 3FM Serious Request: The Lifeline voor het eerst samen radio en dat bleek een groot succes. Rob Janssen: “Bij Serious Request hebben we kunnen proeven van onze samenwerking. Dat was echt een feestje en smaakte naar meer. Ik heb er zin in om elke vrijdag met Wijnand en de luisteraars het weekend te beginnen!”

Wijnand Speelman: “Toen Rob mij vroeg om met hem dit programma te maken heb ik geen seconde getwijfeld. Ik kan niet wachten om bij Rob aan te sluiten op de vrijdagavond. De energie is eindeloos en Partij voor de Vrijdag wordt een vrijdag-overstijgend avontuur met ambities tot in de verste uithoeken van Nederland.”

‘Partij voor de Vrijdag’ kent ondanks zijn korte bestaan van 107 afleveringen een trouwe fanbase van luisteraars die wekelijks actief meedoen met de show. “De open-weekend-lijn is een van de mooiste dingen die je op de radio kan doen. We zetten de telefoon open, en gaan mee met de flow. Wat je dan krijgt, is een magische sfeer die je bijna alleen op vrijdagavond kunt bereiken,” aldus Janssen.

Rob en Wijnand sluiten aan in een traditie van vrijdagavond-duo’s op 3FM. Eerder waren ‘Curry en Van Inkel’ en ‘Ekstra Weekend’ met Gerard Ekdom en Michiel Veenstra te horen.

Naast het radioprogramma is ‘de Partij’ ook een YouTube-serie en verschijnt iedere maandag een nieuwe aflevering online. Het programma bestaat ook als podcast, waar de luisteraar naast een samenvatting van de uitzending hoort wat er gebeurt als de microfoons dichtgaan.

Partij voor de Vrijdag, elke vrijdag van 19.00 tot 22.00 uur bij AVROTROS op NPO 3FM.

Bron: FB Rob Van De Radio.

Het was een beetje te verwachten.
petoi

Bericht door petoi »

Ik dat rijtje van duo's op vrijdag mis ik toch ook een beetje Lantinga & Swijnenberg.

Te meer omdat ik hoop dat ze als duo ook naar de middag gaan verhuizen.
joostpas

Bericht door joostpas »

Ik ben vooral heel benieuwd naar deze samenwerking. Ik vond de wisselwerking tussen Lideke, Pieter en Rob erg fijn, met Rob als uithangbord.

Nu zal dat met een duopresentatie wel veranderen, en hoop dat de groepsdynamiek ook leuk blijft!

Ze waren tijdens SR in ieder geval wel leuk samen
Tim Lijzenga

Bericht door Tim Lijzenga »

joostpas schreef: 22 feb 2021 16:44 Ik ben vooral heel benieuwd naar deze samenwerking. Ik vond de wisselwerking tussen Lideke, Pieter en Rob erg fijn, met Rob als uithangbord.

Nu zal dat met een duopresentatie wel veranderen, en hoop dat de groepsdynamiek ook leuk blijft!

Ze waren tijdens SR in ieder geval wel leuk samen
Rob staat wel bekend als een DJ die zijn producers altijd heel erg betrekt bij het programma, dus ik ga er vanuit dat de rol van Lideke redelijk gelijk blijft. Misschien dat Wijnand nu wel wat van haar taken over neemt m.b.t. het twee categorieën spel bijvoorbeeld.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik gun 3FM echt een succesje. Ik denk dat dit wel een goede zet is!
aapdedino

Bericht door aapdedino »

De naam van het nieuwe nachtprogramma vanaf maart van Andres wordt 'Land der levenden' (KRO-NCRV), zie ik in de 3FM app.
Matti538

Bericht door Matti538 »

Heb wel het idee dat de samenwerking tussen Rob en Wijnand niet vanuit hun maar meer een verplichting van de directie is. Maar goed ik gun 3FM ook weer een succes. Hoorde in de podcast dat ze elke week ook Alfie in de studio willen. Ik hoop juist van niet want dan krijg je echt kinderachtige kleuterradio in mijn mening.
Daan!

Bericht door Daan! »

Waarop baseer je dat het een verplichting is?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Matti538 schreef: 23 feb 2021 06:21 Heb wel het idee dat de samenwerking tussen Rob en Wijnand niet vanuit hun maar meer een verplichting van de directie is. Maar goed ik gun 3FM ook weer een succes. Hoorde in de podcast dat ze elke week ook Alfie in de studio willen. Ik hoop juist van niet want dan krijg je echt kinderachtige kleuterradio in mijn mening.
Alfie is toch een hond? Dat voegt toch niets toe aan radio? Of gaan ze op de visuele tour?
Tone

Bericht door Tone »

Henkjan2016 schreef: 23 feb 2021 07:04
Matti538 schreef: 23 feb 2021 06:21 Heb wel het idee dat de samenwerking tussen Rob en Wijnand niet vanuit hun maar meer een verplichting van de directie is. Maar goed ik gun 3FM ook weer een succes. Hoorde in de podcast dat ze elke week ook Alfie in de studio willen. Ik hoop juist van niet want dan krijg je echt kinderachtige kleuterradio in mijn mening.
Alfie is toch een hond? Dat voegt toch niets toe aan radio? Of gaan ze op de visuele tour?
Partij voor de Vrijdag "is niet alleen maar om te luisteren, maar ook om naar te kijken". Is ook een YouTube serie.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Vandaag op Radiofreak:
Olivier Bakker op 3FM over Forum voor Democratie-spot: “Complete onzin”

https://www.radiofreak.nl/olivier-bakke ... ete-onzin/

Dat is toch al iets van weken geleden?
Je hebt kink- en stophoest.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Stophoest schreef: 23 feb 2021 15:43 Vandaag op Radiofreak: