Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Henkjan2016 »

SB92 schreef: 18 feb 2021 20:07
Henkjan2016 schreef: 18 feb 2021 19:18
petoi schreef: 18 feb 2021 16:00
Ik ben ook zeker geen fan van Frank. Rob zou het wel kunnen, maar Rob is ook wel iemand die vaak een feestje maakt van de radio en op drive-time op een doordeweekse dag gaat dat op een moment toch je keel uit hangen dus dan zal hij zich wel aan moeten passen.

Dan denk ik dat een Wijnand achter de knoppen wel een goede combi is. Bij SR bleek al dat die 2 wel samen konden en Wijnand kan de serieuze kant doen en Rob voor de grappen en items etc. En dan op vrijdag laat je Rob helemaal los en is Wijnand het lijdend voorwerp van de show zoals hij bij SR ook soms was.
Zoals eerder gemeld heb ik dit totaal niet ervaren tijdens SR. Ik vond Wijnand een negatieve oude zeurzak.
En als je naar zijn weekendshows luistert? Hoe vind je die?

Ik vond het een goede dynamiek tijdens SR.
Die luister ik nooit, zijn middagprogramma heeft mij nooit kunnen pakken. Het ging hier overigens om de samenwerking met Rob. Als serieuze tegenhanger.
SB92

Bericht door SB92 »

Henkjan2016 schreef: 18 feb 2021 20:19
Henkjan2016 schreef: 18 feb 2021 19:18

Zoals eerder gemeld heb ik dit totaal niet ervaren tijdens SR. Ik vond Wijnand een negatieve oude zeurzak.

Die luister ik nooit, zijn middagprogramma heeft mij nooit kunnen pakken. Het ging hier overigens om de samenwerking met Rob. Als serieuze tegenhanger.
Ja, ik bedoel dat hij in zijn soloprogramma op zaterdag en zondagochtend echt een goede sfeer weet neer te zetten. Eén van mijn favoriete programma's op de zender, terwijl ik ook niet echt enthousiast werd van zijn programma in de middag bij 3FM voorheen.

Ik denk wel dat Rob tegengas nodig heeft als hij 5 dagen per week op de bak gaat zitten. Ik merk zelf al dat ik er na een tijdje flink moe van word namelijk.
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

SB92 schreef: 18 feb 2021 20:28
Henkjan2016 schreef: 18 feb 2021 20:19

Ja, ik bedoel dat hij in zijn soloprogramma op zaterdag en zondagochtend echt een goede sfeer weet neer te zetten. Eén van mijn favoriete programma's op de zender, terwijl ik ook niet echt enthousiast werd van zijn programma in de middag bij 3FM voorheen.

Ik denk wel dat Rob tegengas nodig heeft als hij 5 dagen per week op de bak gaat zitten. Ik merk zelf al dat ik er na een tijdje flink moe van word namelijk.
Rob is een steengoede DJ maar dat hoeft niet te betekenen dat hij gelijk op prime time moet. Zijn shows worden inderdaad basaal als je die 5 dagen per week hoort. 2 dagjes in het weekend is zat.
Henkjan2016

@SB92:
Goed dat je het aangeeft. Ik zal het dan eens gaan luisteren. In het weekend luister ik vrij weinig, mede door het praatje/plaatje feelgood radioformat van veel zenders.

Er staat dan vrijwel altijd een oudere uitzending van mijn favorieten op.
Tim Lijzenga

Bericht door Tim Lijzenga »

Nou over Rob op prime time gesproken, volgende week vervangt hij Frank & Eva in de middagshow. Lijkt inmiddels wel de vaste vervanger te zijn geworden voor de middagshow. (Verving ook in de zomer- en herfstvakantie)
aapdedino

Bericht door aapdedino »

En volgende week vrijdag Timur en Jorien samen op die tijd
Henkjan2016

Met een beetje een gekwalificeerde databasebeheerder kun je je luisteraars beter bedienen in het terugluisteren,

Ze maken er werkelijk een puinhoop van op het terugluisterdeel van de website.

Wanneer er een vervanger staat ingesteld voor een programma, dan geldt dit ook voor de gehele geschiedenis van het programma. Tevens is de naamgeving van de tags niet overal consequent. ‘Frank en Eva’ heet ‘Frank!Frank!Frank!’.

De avonturen van Mark is geheel niet meer terug te vinden. Ik vermoed omdat men de programmatitel heeft gewijzigd.

Daar gaat helaas veel luisterplezier mee verloren.

Radio 2 heeft dit trouwens wel goed op orde, dus de kennis is gewoon in huis.
Waarom gebruik maken van 2 verschillende databases.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Pieter de Bode gaat stoppen bij Partij voor de Vrijdag. Er komt geen nieuwe sidekick voor in de plaats, maar wel iemand.

Dus? Partij voor de vrijdag voortaan met Rob en Wijnand? Wijnand deed net in het gesprekje alsof hij van niks wist. Morgen wordt het bekend in de podcast.
SB92

Bericht door SB92 »

aapdedino schreef: 21 feb 2021 11:56 Pieter de Bode gaat stoppen bij Partij voor de Vrijdag. Er komt geen nieuwe sidekick voor in de plaats, maar wel iemand.

Dus? Partij voor de vrijdag voortaan met Rob en Wijnand? Wijnand deed net in het gesprekje alsof hij van niks wist. Morgen wordt het bekend in de podcast.
Op dit tempo zit straks iedere KRO-NCRV DJ voor AVROTROS te werken. :razz:
joostpas

Bericht door joostpas »

SB92 schreef: 21 feb 2021 12:52
aapdedino schreef: 21 feb 2021 11:56 Pieter de Bode gaat stoppen bij Partij voor de Vrijdag. Er komt geen nieuwe sidekick voor in de plaats, maar wel iemand.

Ik hoop op Ceremonimeester Mark, maar als je zegt dat het geen sidekick is, dan zal dat wel niet.

Ben benieuwd!
Tim Lijzenga

joostpas schreef: 21 feb 2021 20:39

Ik hoop op Ceremonimeester Mark, maar als je zegt dat het geen sidekick is, dan zal dat wel niet.

Ben benieuwd!
Er is al gezegd dat Mark het niet wordt, in verband met zijn andere werkzaamheden binnen 3fm. Zelf denk ik inderdaad ook Wijnand, ook omdat Rob op zijn instagram story iets over een foto shoot poste met iemand anders in de bekende Partij voor de Vrijdag kleding. Zou dus waarschijnlijk een DJ Duo worden.
Henkjan2016

Tim Lijzenga schreef: 21 feb 2021 21:37
joostpas schreef: 21 feb 2021 20:39

Ben benieuwd!
Er is al gezegd dat Mark het niet wordt, in verband met zijn andere werkzaamheden binnen 3fm. Zelf denk ik inderdaad ook Wijnand, ook omdat Rob op zijn instagram story iets over een foto shoot poste met iemand anders in de bekende Partij voor de Vrijdag kleding. Zou dus waarschijnlijk een DJ Duo worden.
En dan lekker elke dag van 12-14 uur.
Tim Lijzenga

Net bekend gemaakt op Rob zijn instagram: Rob en Wijnand gaan samen Partij voor de Vrijdag presenteren.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Tim Lijzenga schreef: 22 feb 2021 11:04 Net bekend gemaakt op Rob zijn instagram: Rob en Wijnand gaan samen Partij voor de Vrijdag presenteren.
https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/391160 ... de-vrijdag
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Dit was natuurlijk een beetje te verwachten! Leuk duo, hopelijk nemen ze ooit de middag over van Frank en Eva.
Plaats reactie