Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door DavyGer »

Vanmiddag weer eens 3FM opgezet, wilde Rob Janssen toch graag eens horen. Heb er echt van genoten en zal ongetwijfeld vaker deze week inschakelen. Dat 3FM de man zo wegstopt is echt onbegrijpelijk.
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind Rob Jansen ook leuk om naar te luisteren. Al draait hij slechte muziek dan blijf je toch luisteren omdat hij dat gewoon verdomd leuk aan elkaar praat. Hij doet het anders en goed.
Patrick1989

Bericht door Patrick1989 »

Pier schreef: 17 jul 2020 14:28 3FM Veranderingen, even los gezien van Tim of andere DJ's.

Ik merk dat ik 3FM weer als vanouds muziek draait. Ik ben niet vertrokken als luisteraar bij 3FM vanwege de leegloop aan DJ's. Maar ik ben destijds vertrokken als luisteraar vanwege de muziek. Als ze elk uur Ronny Flex en Broederliefde draaien, haak ik af. Ik heb echt mn best gedaan maar ik kon hier niet meer naar luisteren. Daarna heb ik de overstap naar KINK gemaakt, zij zijn in het gat gesprongen, de muziek die ik bij 3FM mistte.

Momenteel hoor ik al geruime tijd dat er een verandering gaande is. 3FM is weer terug op de oude koers, misschien wel wat aan de late kant en mogelijk heeft dit enorm veel luisteraars gekost, maar ik luister momenteel weer met veel plezier naar 3FM. Kortom, ik ben tevreden over de veranderingen bij 3FM. :cool:
Beetje een late reactie maar 100% mee eens! De muziek is weer meer als vanouds en begin me weer thuis te voelen bij 3FM vooral qua muziek!
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Jammer dat mevrouw Alles geen fan is van Rob. Dus het zal bij invallen blijven. Ik zou persoonlijk Eva terug in de avond zetten, Frank naar het weekend, Rob naar de middag en Mark en Ramon in de ochtend. Sander naar de 19/21 uur. Volgens mij is dat nog de enige hoop.
Pier

Bericht door Pier »

Patrick1989 schreef: 21 jul 2020 22:26
Pier schreef: 17 jul 2020 14:28 3FM Veranderingen, even los gezien van Tim of andere DJ's.

Ik merk dat ik 3FM weer als vanouds muziek draait. Ik ben niet vertrokken als luisteraar bij 3FM vanwege de leegloop aan DJ's. Maar ik ben destijds vertrokken als luisteraar vanwege de muziek. Als ze elk uur Ronny Flex en Broederliefde draaien, haak ik af. Ik heb echt mn best gedaan maar ik kon hier niet meer naar luisteren. Daarna heb ik de overstap naar KINK gemaakt, zij zijn in het gat gesprongen, de muziek die ik bij 3FM mistte.

Momenteel hoor ik al geruime tijd dat er een verandering gaande is. 3FM is weer terug op de oude koers, misschien wel wat aan de late kant en mogelijk heeft dit enorm veel luisteraars gekost, maar ik luister momenteel weer met veel plezier naar 3FM. Kortom, ik ben tevreden over de veranderingen bij 3FM. :cool:
Beetje een late reactie maar 100% mee eens! De muziek is weer meer als vanouds en begin me weer thuis te voelen bij 3FM vooral qua muziek!
-bier waarvan akte ;)
JoostWillemsen

Bericht door JoostWillemsen »

Door deze periode van de vakantie programmering hoor je meteen dat de column van Patrick Kicken voor een groot gedeelte klopt. Wijnand is een frisse wind met veel meer enthousiasme en Rob weet in 1 week meer sfeer te maken dan Frank en Eva in 3 maanden. Hoe kan het dat bnnvara die zender zo in z’n macht houdt? Het verbaast me ook niets dat zowel de ochtend als de middag bij hetzelfde management zitten.
petoi

Bericht door petoi »

Niet geheel eerlijk natuurlijk om 3 weken pieken van Wijnand te vergelijken met de 452ste show van Sander.
Wijnand kan voor 3 weken lang wel een aantal gasten regelen en wat ideeën die hij al had uitproberen.
Sander moet meer letten op routines in zijn programma, ik en ik denk velen met mij stemmen hun ochtendroutine af op de items in de ochtendshow. Daar hoeft Wijnand in de vakantie geen rekening mee te houden.
Ik vind trouwens dat deze week veel meer Rap/"Urban" wordt gedraaid in de ochtendshow, komt ook deels door de gasten van deze week maar vind ik persoonlijk wel weer jammer.

Wat betreft Rob, zijn stijl spreekt mij persoonlijk niet echt aan maar ik hoor wel waarom velen anderen enthousiast over hem zijn.
Wat betreft Frank ben ik het eens met alles wat er eerder is gezegd.

Ik benijd Sharid niet, de puzzel 3FM is moeilijk te leggen met de huidige DJ's laat staan met de omroep politiek.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Tim Hofman nu met zijn eerste middagshow; hij schuift overigens niet zelf, dat doet Luc Sarneel
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Wat vonden jullie ervan? Programma is wel degelijk anders dan wat we gewend zijn op 3FM.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Van wat ik op twitter las schuurde het iig behoorlijk.
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 24 jul 2020 23:49 Van wat ik op twitter las schuurde het iig behoorlijk.
Van de uitzending heb ik een kwartiertje gehoord. Kan er niet over oordelen vind ik.

Er is alweer een klein relletje ontstaan zag ik net. Tim was in gesprek met iemand (Jay) die geen mondmasker droeg en geen 1,5m afstand hield (bij o.a. vrienden/familie zei hij later) tenzij er naar gevraagd werd.

Vervolgens vroeg Tim hoe Jay (terwijl Tim hem steeds onderbrak) zonder dat iedereen zich aan de regels houdt, er gezorgd kon worden dat de IC's niet vol komen te zitten. Jay wist het niet en zei alleen dat mensen zich beter moesten inlezen.

Veel irritatie tussen beide en het gesprek heeft weinig opgeleverd. Een discussie was er in de uitzending niet, pas op social media.
Oren open!
jessica

Bericht door jessica »

Pot schreef: 25 jul 2020 00:22
DavyGer schreef: 24 jul 2020 23:49 Van wat ik op twitter las schuurde het iig behoorlijk.
Van de uitzending heb ik een kwartiertje gehoord. Kan er niet over oordelen vind ik.

Er is alweer een klein relletje ontstaan zag ik net. Tim was in gesprek met iemand (Jay) die geen mondmasker droeg en geen 1,5m afstand hield (bij o.a. vrienden/familie zei hij later) tenzij er naar gevraagd werd.

Vervolgens vroeg Tim hoe Jay (terwijl Tim hem steeds onderbrak) zonder dat iedereen zich aan de regels houdt, er gezorgd kon worden dat de IC's niet vol komen te zitten. Jay wist het niet en zei alleen dat mensen zich beter moesten inlezen.

Veel irritatie tussen beide en het gesprek heeft weinig opgeleverd. Een discussie was er in de uitzending niet, pas op social media.
Sorry hoor maar dit is toch niet de kant waar 3FM naar toe moet. Gelijk weer zo politiek alles. Maar dat is te verwachten als je een activist in plaats van DJ achter de microfoon zet. 3FM is een popzender. Opheffen. 3FM heeft geen toegevoegde waarde en luisteraars meer.
Broniuz

Bericht door Broniuz »

Een woord die ik hier vaak gelezen heb is eenheidsworst.

Ik heb gisteren geluisterd naar Tim, en zijn interview op social media bekeken.
Je kan veel zeggen, maar hier zit iemand mét een persoonlijkheid. Of je het daar nou mee eens bent of niet. Geen eenheidsworst.
Tenminste.. zoals ik dat zie.

Ik heb best genoten, iemand die een mening heeft en een gesprek met gestrekt been in gaat.
Ik vond het fris en een keer iets anders.
Prima dus! Ik luister volgende week vrijdag weer.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

jessica schreef: 25 jul 2020 01:14 Sorry hoor maar dit is toch niet de kant waar 3FM naar toe moet. Gelijk weer zo politiek alles. Maar dat is te verwachten als je een activist in plaats van DJ achter de microfoon zet. 3FM is een popzender. Opheffen. 3FM heeft geen toegevoegde waarde en luisteraars meer.
Sommige mensen gebruiken echt iedere gelegenheid aan om 3FM af te fakkelen. Inmiddels weten we ook wel dat jij wil dat 3FM haar FM-frequentie afgeeft aan Radio 5 en zelf ermee stopt, dat hoef je echt niet wekelijks te herhalen.

En daarnaast ben ik het niet met je eens, want jij trekt het gelijk weer naar politiek, maar in de topjaren zaten er ook genoeg DJs met een mening. Dat was echt niet alleen maar lachen en plaatjes draaien.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

JulesKluivert schreef: 25 jul 2020 08:18
jessica schreef: 25 jul 2020 01:14 Sorry hoor maar dit is toch niet de kant waar 3FM naar toe moet. Gelijk weer zo politiek alles. Maar dat is te verwachten als je een activist in plaats van DJ achter de microfoon zet. 3FM is een popzender. Opheffen. 3FM heeft geen toegevoegde waarde en luisteraars meer.
Sommige mensen gebruiken echt iedere gelegenheid aan om 3FM af te fakkelen.
Vorige week was er vooraf veel kritiek op het aanstellen van Tim Hoffman en werd er gezegd dat er eerst maar eens geluisterd moest worden. Nu is de eerste uitzending geweest waarin het beeld dat velen van ons vooraf hadden werd bevestigd. Dan mag dat gezegd worden. Dat dit niet strookt met jouw gewenste beeld van 3FM is dan spijtig voor jou. Maar meningen en discussies over 3FM mogen hier gegeven worden. En ik vind dat jessica 3FM niet "affakkeld" maar gewoon aangeeft wat er met de zender gebeurt en moet gebeuren. Ik ben het hierin eens met jessica. 3FM is op momenten een erg activitische zender aan het worden. Dit is iets van de afgelopen maanden. In het verleden is 3FM dit nooit geweest.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Plaats reactie