Dat is zeker zo!
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Giel gaat, volgens mij, de nacht uit einde van de week. Luister de laatste 1 1/2 minuut maar.Pot schreef: ↑01 apr 2021 18:47De nachtprogramma's zijn ook niet belangrijk genoeg voor een persbericht.Romeo schreef: ↑01 apr 2021 10:13 Vanaf half mei gaat de NPO2 nacht ook op de schop
Zover ik weet niet qua DJs maar Het Wordt Nu Laat gaat Tweelight Zone heten. En Kimberly deed wat vaag over de invulling van de gehele nacht, ze noemde wel Rick en Giel, dus het zou zomaar kunnen dat er gehusseld gaat worden en Powned naar 12-2 in de nacht gaat, iets waar Powned al eerder op aasde.

https://www.nporadio2.nl/giel/gemist/ui ... 2021-04-07
Volgens mij wordt/blijft 22-00u in handen van BNNVARA. Giel lijkt me de meest logische zet binnen BNNVARA. Ook de vrijdagavond, van Giel, is ook nog niet definitief bezet. 't Wordt Nu Laat zou al een andere invulling krijgen (of heeft 'ie al) zonder gasten.
Oren open!
Tijdelijk omdat ie Van Inkel moet vervangen, vrijdagavond en verrukkelijke 15 doet, neem ik aan?
Intussen kan Giel niet wachten om uit te spreken dat het zijn laatste nachtuitzending van mei is. Nog één maandje wachten hierop.Durashift schreef: ↑07 apr 2021 22:25Giel gaat, volgens mij, de nacht uit einde van de week. Luister de laatste 1 1/2 minuut maar.Pot schreef: ↑01 apr 2021 18:47De nachtprogramma's zijn ook niet belangrijk genoeg voor een persbericht.Romeo schreef: ↑01 apr 2021 10:13 Vanaf half mei gaat de NPO2 nacht ook op de schop
Zover ik weet niet qua DJs maar Het Wordt Nu Laat gaat Tweelight Zone heten. En Kimberly deed wat vaag over de invulling van de gehele nacht, ze noemde wel Rick en Giel, dus het zou zomaar kunnen dat er gehusseld gaat worden en Powned naar 12-2 in de nacht gaat, iets waar Powned al eerder op aasde.![]()
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Ja, hij bedoelde, volgens mij, dat hij dus 2 nachten niet bij de luisteraar kan zijn, door de beslissing van de 'directie'.
Dat werd mij duidelijk toen ik vanochtend wakker werd met die 2 gasten (weet ff hun namen niet, sorry) die Giel vorige week ook vervingen.
Volgens mij is het nu zo geregeld dat Giel de donderdag en vrijdagnacht niet doet zodat hij uitgerust aan de klus op vrijdagavond en het weekend erna kan beginnen?
Dat grapje maakt hij ieder jaarPhoenix schreef: ↑08 apr 2021 07:09Intussen kan Giel niet wachten om uit te spreken dat het zijn laatste nachtuitzending van mei is. Nog één maandje wachten hierop.Durashift schreef: ↑07 apr 2021 22:25Giel gaat, volgens mij, de nacht uit einde van de week. Luister de laatste 1 1/2 minuut maar.![]()

Jij noemt Rob Goossens van de Telegraaf serieuze media?
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
De heren van Wildgroei namen niet alleen deze week de donderdag- en vrijdagochtend over maar deze dagen vorige week ook al. Volgens de heren van Wildgroei: "Om Giel ook eens een weekend te gunnen'. Beslissing was voor Giel genomen.
Je hebt kink- en stophoest.
Ik vind Jeroen en Evert echt een leuk duo. Als ze vanaf 10 mei de nacht gaan omgooien, dan zou ik ze zelf een vast plekje geven en Giel naar de late avond doen
ma-vrij
Giel 22--00
Rick - 00-0200 (Powned krijgt meer uren, dit zijn er alvast 2 pw meer)
Kimberly 02-0400
Wildgroei 4-6 (dan zou ik persoonlijk de programmanaam veranderen naar 'De Wekservice' of iets dergelijks)
(hiermee vervalt Van Inkels Choice, dat toch maar een programma is dat of wordt opgenomen of wordt vervangen)
Het is nu al bekend dat Frank tijdelijk de late avond gaat doen waarom dan niet meteen naar Giel. Die kan er dan ook nog de V15 bij doen, wat wmb lekkerder klinkt met Giel en Leo, meer evenwicht nu, omdat Rob de show toch naar zichtoetrok.
-
Beetje offtopic dit. Maar, hoe wordt iemand als Rob Goossens deskundige? Ligt de lat dan blijkbaar zo ontzettend laag tegenwoordig? Ik ga wel eens naar de afhaalchinees, ben ik dan een China deskundige?