Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Hoort-u-mij schreef: 22 nov 2020 15:46 Stenders moeten ze zowieso die lijst niet laten presenteren. Die maakt er een eigen lijst van en wat de luisteraar heeft gestemd in grote getallen doet meneer negeren of niet draaien en of afzeiken omdat het niet zijn smaak is.

Voor wie zit hij er? Voor zich zelf of de luisteraar
Ik snap je punt. Echter genereerde het ook veel media aandacht, zijn ook zat mensen die dit juist wel leuk vinden. Kijk maar naar de luistercijfers van Stenders, die zijn uitstekend. De commerciëlen willen hem niet voor niets héél graag hebben.

Ik denk dat de waarheid dus iets meer in het midden ligt. Volgens mij zit Stenders er vooral voor zijn fans.
density1

Bericht door density1 »

tophitsradio schreef: 22 nov 2020 14:32
Coolwine schreef: 21 nov 2020 23:32 Zullen we nu weer ontopic (Veronica) gaan?

Is Stenders al gecontracteerd? 😃
Nog niets officieel bekend. In de laatste reactie van Kicken's column op spreekbuis staat dat het rond is.
We wachten maar af wat hiervan klopt natuurlijk...
Welke column? Er is namelijk weer een nieuwe vandaag.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 22 nov 2020 16:30
tophitsradio schreef: 22 nov 2020 14:32
Coolwine schreef: 21 nov 2020 23:32 Zullen we nu weer ontopic (Veronica) gaan?

Is Stenders al gecontracteerd? 😃
Nog niets officieel bekend. In de laatste reactie van Kicken's column op spreekbuis staat dat het rond is.
Welke column? Er is namelijk weer een nieuwe vandaag.
De vorige.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
density1

Bericht door density1 »

Ik zie nergens in die bewoordingen dat het 'rond' zou zijn. Dit wel: "Sterker nog: er wordt gefluisterd dat er deze week een klap op wordt gegeven. Ja of nee. Wel of niet. Stenders op 2 of Stenders op V.''
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Nou, Sky hoeft zich geen zorgen te maken? Het nadeel aan Sky vind ik altijd die meuk van Michael Bublé en zo tussen de kerstplaten door, als ze daar bij Q een goede mix neerzetten, denk ik dat daar meer vraag naar is dan het oudbollige Sky.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

tophitsradio schreef: 22 nov 2020 14:32 Nog niets officieel bekend. In de laatste reactie van Kicken's column op spreekbuis staat dat het rond is.
density1 schreef: 22 nov 2020 18:41 Ik zie nergens in die bewoordingen dat het 'rond' zou zijn. Dit wel: "Sterker nog: er wordt gefluisterd dat er deze week een klap op wordt gegeven. Ja of nee. Wel of niet. Stenders op 2 of Stenders op V.''
In de laatste reactie van Kicken's column staat:
Rob gaat het in rondt met Talpa… Iedereen is te koop. Jammer voor radio2
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
density1

Bericht door density1 »

Als het in zo goed Nederlands gespelt is moet het bijna wel kloppen toch.... :))
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

density1 schreef: 22 nov 2020 22:10 Als het in zo goed Nederlands gespelt is moet het bijna wel kloppen toch.... :))
gespeld is met een 'd'
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef: 22 nov 2020 18:41 Ik zie nergens in die bewoordingen dat het 'rond' zou zijn. Dit wel: "Sterker nog: er wordt gefluisterd dat er deze week een klap op wordt gegeven. Ja of nee. Wel of niet. Stenders op 2 of Stenders op V.''
Lekekr geduld hebben en we zien het vanzelf wel. Lijkt wel of je er een dagtaak aan hebt. Niets beters te doen?
density1

Bericht door density1 »

Weet even niet waar over dit gaat. Teksten als 'niets beters te doen' dragen niet echt bij aan dit topic.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef: 23 nov 2020 11:32 Weet even niet waar over dit gaat. Teksten als 'niets beters te doen' dragen niet echt bij aan dit topic.
Stations doen het in jouw ogen ook nooit goed. Je lijkt wel een kopie van Kicken. Doet het station linksom draaien dan moet het volgends jou rechts om en als het rechtsom doet draaien , moet men linksom

Zeiken om het zeiken, dat gebeurde met je oude user name EA ook
Janno

Bericht door Janno »

Density reageert gewoon op wat anderen aandragen. Dat heet discussiëren. Je kunt het met hem eens zijn of niet, hij zeikt in dit geval niet persoonlijk tegen medeforummers, dit in tegenstelling tot iemand die zich graag laat horen.

Kortom: niet op de man, maar op wat de man zegt. Daar is niks mis mee.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Hoort-u-mij schreef: 23 nov 2020 13:41
Zeiken om het zeiken, dat gebeurde met je oude user name EA ook
Afbeelding
Offtopic is het nieuwe ontopic.
hanilascoltatore

Bericht door hanilascoltatore »

Of het nu zo'n goed idee is om Heer Stenders bij Veronica binnen te halen heb ik mijn twijfels over. Naar verluid is het nogal een conflict typje.

Maar wat me meer interesseert is de huidige ochtendshow. Ik vind dat Rick en Niels het heel goed doen. Het eerste halfuur (06.30-0.700) vind ik het beste deel overigens. Waarom die Wilfried zo''n grote rol toedelen? Laat R en N de show leiden en WG zo nu en dan laten inbellen als er iets over voetballen moet worden geroepen.

Blijf luisteren!
Laat Ons Luisteren!
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Omdat die man kan interviewen en als hij wil op niveau. Prima show voor 4 dagen, helaas niet op vrijdagochtend. Mja vrijdagmiddag op BNR is een goed alternatief
Plaats reactie