Jensen radio archief

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

density1

Re: Jensen radio archief

Bericht door density1 »

Dan ben je in mijn ogen niet echt, maar een typetje. Als je dus rechts lult, maar eigenlijk links bent omdat rechts zijn wel lekker verkoopt tegenwoordig, ben je m.i. niet goed bezig. En dat geld trouwens ook andersom.

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Als je het archief zo terug luistert is het toch zonde dat deze man niet meer op de radio te horen is. Hij zou heel goed passen in de nacht ergens op de radio.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Deradiokenner schreef:
13 jan 2020 11:31
Als je het archief zo terug luistert is het toch zonde dat deze man niet meer op de radio te horen is. Hij zou heel goed passen in de nacht ergens op de radio.
Dan graag diep in de nacht :))
Rock 'n roll is better than music!

Osker

Bericht door Osker »

Ik zie wel markt voor een conservatief talk radio station in Nederland en inderdaad kan Jensen daar een segment vullen.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Osker schreef:
14 jan 2020 04:20
Ik zie wel markt voor een conservatief talk radio station in Nederland en inderdaad kan Jensen daar een segment vullen.
Waarom zie je die? Mij lijkt zo een doelgroep commercieel heel onaantrekkelijk.

Beïnvloeding door reclame lijkt me bij zo een doelgroep nog minder dan bij de gemiddelde oudere, dus nog minder aantrekkelijk voor adverteerders dan gouwe ouwe muziekzenders.
Rock 'n roll is better than music!

density1

Bericht door density1 »

Conservative talkradio? We zijn niet in de US, daar bestaat enkel maar conservative talkradio. Er was ook wel eens een initiatief voor democratic talkradio maar dat sloeg helaas nooit aan. Dat moet je hier in Nederland helemaal niet willen hebben, nog meer opruiers die een podium krijgen. Laat die maar lekker in hun eigen bubble op internet.
Overigens ben ik wel voor een talkradio station wat alle politieke stromingen vertegenwoordigd.

Ferry!

Bericht door Ferry! »

density1 schreef:
14 jan 2020 18:29

Overigens ben ik wel voor een talkradio station wat alle politieke stromingen vertegenwoordigd.
Net zoals de NPO zeker? 'Alle' politieke stromingen..

density1

Bericht door density1 »

Dat klopt.

jessica

Bericht door jessica »

Waarom zou Jensen zich laten wegstoppen in de nacht. Hij heeft nu ook per week enige honderdduizenden luisteraars. Dat doet hij geheel op eigen kracht en daar heeft hij geen lineair station meer voor nodig. Hij begrijpt het en is bezig met de toekomst. Waarom zou hij voor enkele duizenden luisteraars in de nacht op het door hem verfoeide NPO een programma maken?

jensenfan020

Bericht door jensenfan020 »

Even on topic, als iemand al het materiaal nog heeft, het is welkom :) Ben trouwens geen fan meer van Jensen vandaag de dag, vind het allemaal te politiek geworden.

Bart144

Bericht door Bart144 »

Mark van der Molen deelde net dit Jensen-fragment:
@MarkvdMolen: Een cadeautje voor de maandag. De Nieuwe Revu schreef in 2004 een artikel over Robert Jensen. Wat volgde was deze tirade van 27 minuten op Noordzee FM. https://soundcloud.com/markvandermolen/ ... ieuwe-revu

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Ik hoop ooit van een terugkeer van deze superheld. Dit soort radiomakers mis je tot op de dag van vandaag.

Wellicht iets voor Veronica?

Paul Sheep

Bericht door Paul Sheep »

Ikbenroy schreef:
17 feb 2020 21:15
Ik hoop ooit van een terugkeer van deze superheld. Dit soort radiomakers mis je tot op de dag van vandaag.

Dat hoop ik ook maar dat gaat waarschijnlijk voor 99,9 % niet gebeuren... Het is allemaal te braaf anno 2020...

Dan maar even terug naar die goeie ouwe tijd:

http://www.mediafire.com/file/re3aini8h ... 4.mp3/file

http://www.mediafire.com/file/q5e3d6ybm ... 4.mp3/file

jensenfan020

Bericht door jensenfan020 »

Paul Sheep schreef:
17 feb 2020 22:31
Ikbenroy schreef:

Dat hoop ik ook maar dat gaat waarschijnlijk voor 99,9 % niet gebeuren... Het is allemaal te braaf anno 2020...

Dan maar even terug naar die goeie ouwe tijd:

http://www.mediafire.com/file/re3aini8h ... 4.mp3/file

http://www.mediafire.com/file/q5e3d6ybm ... 4.mp3/file
Bedankt :D

Orange

Bericht door Orange »

Ikbenroy schreef:
Jammer alleen dat hij er niets meer van bakt. Bij VeronicaFM was het top, maar bij Noordzee en zeker later bij Veronica wist hij er geen succes meer van te maken. Jammer, maar daarmee heeft hij zichzelf buitenspel gezet.

Plaats reactie