NRJ Belgie Vlaanderen
Moderator: admin6
-
NRJ Belgie Vlaanderen
Met veel interesse heb ik de komst van NRJ Belgie vlaanderen gevolgd. Er is nu een stream online en ik moet zeggen het klinkt wel lekker. Ook al zijn er nog geen jingles maar ik ben benieuwd of zo'n zender ook zou werken in nederland. Het zou een mooie concurrent zijn voor 538.
Re: NRJ Belgie Vlaanderen
Hopelijk iets meer muziekvariatie dan de andere NRJ-zenders. NRJ zenders elders vind ik echt niet om aan te horen; veel te vaak dezelfde tracks. Het zal ons benieuwen.
Wordt directe concurrent van MNM, Studio Brussel en Qmusic Vlaanderen. Van alle zenders zijn deejays 'gekaapt'.
Wordt directe concurrent van MNM, Studio Brussel en Qmusic Vlaanderen. Van alle zenders zijn deejays 'gekaapt'.
Een dikke zender , leuk dat in elk land er een beetje "een eigen draai" aan wordt gegeven in Frankrijk moet men zoveel % aan Franse muziek draaien daardoor vind ik dat dit station eigenlijk het minste uit de verf komt maar dan kijk ik wel met Nederlandse ogen naar de Franse Radio .
In België was wel wat onrust omdat NRJ uit de vijver van andere radio vist voor mensen maar ach radio is sport net als voetbal het weg kopen van DJ's is tegenwoordig "normaal"...
In België was wel wat onrust omdat NRJ uit de vijver van andere radio vist voor mensen maar ach radio is sport net als voetbal het weg kopen van DJ's is tegenwoordig "normaal"...
Als ik kijk naar de playlist die NRJ de afgelopen week heeft gedraaid, zie ik dat ze wel breder draaien dan wat je van NRJ in andere landen gewend bent. NRJ in Duitsland draait bijvoorbeeld de hele dag hetzelfde. In België staan ook veel classics op de playlist, of tracks waarvan je niet meteen denkt: 'Dat is NRJ!' Hooverphonic, bijvoorbeeld. Of Oscar and the Wolf. Meer richting Qmusic, maar ja, dat is ook de directe concurrentie die men wil uitschakelen
Maar het gevecht aangaan met de landelijke zenders, als je 65% dekking hebt... Dan geef ik het je te doen!
Maar het gevecht aangaan met de landelijke zenders, als je 65% dekking hebt... Dan geef ik het je te doen!
-
Ook ik denk dat het niet gelijk een succes zal worden, vanwege de slechte dekking. Moet ie toch gaan opbotsen tegen de grote jongens Q-music en MnM.
Maar ben wel nieuwsgierig hoe het gaat klinken, maar zal qua ontvangst afhankelijk zijn van de stream.
Maar ben wel nieuwsgierig hoe het gaat klinken, maar zal qua ontvangst afhankelijk zijn van de stream.
Wat is het rechtstreekse adres van hun livestream voor mijn eigen player?
- djvinnieman
Oei, dat klinkt nog niet best. Geluid is een beetje aan de zachte kant alleen en jingles knallen er in ten opzichten van de muziek.
Club FM heeft een klacht over NRJ Vlaanderen ingediend bij mediawaakhond VRM.
http://radio.nl/816923/vlaanderen-nieuw ... onder-vuur
http://radio.nl/816923/vlaanderen-nieuw ... onder-vuur
Vind het tot nu toe een slap aftreksel van het origineel wat in Frankrijk uitzend. Dat smoelt toch wel even wat beter daar.