Gaat Dolfijn FM Curacao 538 worden ?

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Madurodam FM

Gaat Dolfijn FM Curacao 538 worden ?

Bericht door Madurodam FM »

Jaren geleden heeft Erik de Zwart een poging gedaan om Radio 538 op Curacao te starten. Er zou een beachclub met studio bij Seaquarium Beach komen en er was zelfs al een frequentie beschikbaar, FM 91.1. Het project ging uiteindelijk niet door maar wie momenteel de Facebookpagina van Dolfijn FM bekijkt ziet de melding 'coming soon' met enkel de IJ uit dolfIJN met hierop een groene en paarse stip....de kleuren van 538. Gaat het ze dit keer toch lukken ? Dat zou wel verklaren waarom Maarten Schakel vrij recent overstapte van Dolfijn naar Paradise FM.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
boxfm

Re: Gaat Dolfijn FM Curacao 538 worden ?

Bericht door boxfm »

Madurodam FM schreef: 21 aug 2020 20:04 Dat zou wel verklaren waarom Maarten Schakel vrij recent overstapte van Dolfijn naar Paradise FM.
De tease op de Dolfijn FM facebookpagina lijkt inderdaad te hinten op een samenwerking of komst van 538 naar het eiland.

Denk wel dat de overstap van Maarten Schakel naar Paradise FM los staat hiervan, wellicht juist een reden was om een samenwerking aan te gaan. Schakel gaf eerder aan over te stappen omdat de boel bij Dolfijn FM stil staat en hij bij Paradise/Hitradio de kans krijgt om deels als stationmanager aan de slag te gaan.

Eerder ging Joris Reer, ochtenddj van Dolfijn, naar concurrent Paradise. De opvolger van Reer werd door de coronacrisis teruggestuurd naar Nederland dacht ik. Vervolgens stapte middagdj Maarten Schakel ook nog eens over naar Paradise, waarmee de programmering van Dolfijn FM direct heel erg uitgekleed werd. En Nederlandstalige dj's vinden op de Antillen is al jarenlang erg lastig.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Er gaat een 538 jock die kant op?
Radiooo

Bericht door Radiooo »

Desmond Baijdjoe (als ik het goed schrijf) gaat de ochtendshow daar doen dus vandaar!
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Klopt!

Overigens niet de eerste die ze vroegen, zijn meerdere ex 538 en Q dj's gevraagd

Ik zou nu in de tijd niet naar dat eiland gaan waar niets zeker is. Maarja heeft Talpa je op straat gezet, dan moet je toch wat
Plaats reactie