Thuis Studios [deel 10]
Moderator: admin6
-
Re: Thuis Studios [deel 10]
ow oke ...
Je zou het niet direct zeggen, maar ook dit zijn studiofoto's...
De resten van mijn oude studio.

Laatste rustplaats.

De nieuwe studio is inmiddels helemaal operationeel en werkt erg fijn. Er moeten alleen nog wat laatste details worden afgewerkt. Zodra alles echt klaar is post ik nog een paar foto's. In de tussentijd kun je ook af en toe wat zien op http://www.facebook.com/voorwerpen

Laatste rustplaats.

De nieuwe studio is inmiddels helemaal operationeel en werkt erg fijn. Er moeten alleen nog wat laatste details worden afgewerkt. Zodra alles echt klaar is post ik nog een paar foto's. In de tussentijd kun je ook af en toe wat zien op http://www.facebook.com/voorwerpen
Voice-over? www.pflug.nl
Muzikale Gevonden Voorwerpen? www.facebook.com/voorwerpen
Denk om de lak.....U-FM schreef:Je zou het niet direct zeggen, maar ook dit zijn studiofoto's...
. . . . . .
Laatste rustplaats.
. . . . . .

en dan is er koffie......
-
Denk dat je I-jingle bedoeld .............. prima software
radiodude schreef:Zelden een site gezien waar het zo ontbreekt aan cruciale informatie... en vakkennis. "Noppenschuim met open cellen"... "Ruisonderdrukkende eigenschappen van schuim". WTF?? Ik zou daar nog geen tube lijm kopen... Absorptie van geluid, dames en heren, STAAT OF VALT BIJ MASSA. Dus "licht" materiaal is per definitie ongeschikt.SjoerdStoop schreef: Zat zelf te denken aan zoiets: http://www.zilenz.nl/absorptiemateriaal ... -antraciet" onclick="window.open(this.href);return false;.
Op de hele site is niets te vinden over de STC-waarde van het materiaal, de density, de massa per kubieke centimeter en alle andere factoren die cruciaal zijn bij akoestiek. Dit is ook bouwmarktrommel... Goede akoestische materialen zijn kostbaar. Of je bouwt het zelf. En nee, schuim is niet gewoon schuim.
ik krijg een hoog Edo P. gehalte te lezen maar het is wel voor 100% waar!
Radio, het theater van de verbeelding - Bouwjaar 1966 - na 31 jaar serieus radiogaar !
-
RBS schreef:radiodude schreef: ik krijg een hoog Edo P. gehalte te lezen...

Carts hangen inmiddels netjes aan de muur, dus de Gevonden Voorwerpen studio is nu wel zo ongeveer compleet en voor mijn doen zelfs behoorlijk opgeruimd. Dus staatsieportret maar even
meer info: http://www.facebook.com/voorwerpen" onclick="window.open(this.href);return false;

meer info: http://www.facebook.com/voorwerpen" onclick="window.open(this.href);return false;

Voice-over? www.pflug.nl
Lekkermakende platen Richard.
... Mooie 'opgeruimde' 19" racks ... Top weer zo ! 

Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....
- General Lighting
wat beeldjes vanuit mijn studiotje (dat it ook gebruik voor controle van de geluidskwaliteit voor Party Vibe Radio)

ik heb ook een niewue mengtafel :)

maar ik ben een beetje bang andere fotos te delen, als mijn studio niet zo schoon is als die in Nederland zijn (het Englese weg, "string en gaffer tape overal" (zoals de TARDIS )

ik heb ook een niewue mengtafel :)

maar ik ben een beetje bang andere fotos te delen, als mijn studio niet zo schoon is als die in Nederland zijn (het Englese weg, "string en gaffer tape overal" (zoals de TARDIS )
doe 't geluidsniveau toch niet te groot - houd het in de geel en nooit in de rood!
-
Welke tafel heb je daar liggen?
Vol bewondering heb ik hier al meerdere keren prachtige studio's voorbij zien komen.
Bij deze mijn hobby "hok" waar ik wekelijks mijn radioprogramma maak.

Bij deze mijn hobby "hok" waar ik wekelijks mijn radioprogramma maak.

- General Lighting
Alice Soundtech Series A (tweedehands, deze tafel was in 1995 geassembleerd)keesthatsme schreef:Welke tafel heb je daar liggen?
doe 't geluidsniveau toch niet te groot - houd het in de geel en nooit in de rood!
-
Even een Update vanaf deze kant.
Het lijkt meer op een downgrade, maar niet is minder waar. Omdat er een D&R Airence op komst is en het ''gat in het blad'' te groot is, het meubel wel wat groter kon en het tijd was voor verandering de volgende update:
2013:

2014:

Nieuw blad, en geen opbouw meer. Tevens is de serverkast verhuist naar onder het blad. De rode kleur blijft.
Wanneer alles binnen is en het gemonteerd is komen er wat fotos van betere kwaliteit. Als er nog tips zijn voor de zaag er in gaat hoor ik het graag!
Tot Zover.
Het lijkt meer op een downgrade, maar niet is minder waar. Omdat er een D&R Airence op komst is en het ''gat in het blad'' te groot is, het meubel wel wat groter kon en het tijd was voor verandering de volgende update:
2013:
2014:
Nieuw blad, en geen opbouw meer. Tevens is de serverkast verhuist naar onder het blad. De rode kleur blijft.
Wanneer alles binnen is en het gemonteerd is komen er wat fotos van betere kwaliteit. Als er nog tips zijn voor de zaag er in gaat hoor ik het graag!
Tot Zover.
RadioGEK!
Is dat een Scorpius die daar lag?