Beste Forum leden!
Ik ben nieuw hier. Mijn vraag is het volgende.
Wij gaan beginnen met reclame spelen op onze radio. Maar onze vraag is nu of er iemand van die 'seinen' geeft. Wat wil ik hier mee zeggen. Dat er zo een geluidje voor de reclame start en als de reclame blok gedaan is weer afgaat.
Iemand die weet wat ik bedoel en iemand die dit geeft ?
Mvg
Geluid (tijdseis , sein voor reclame)
Moderator: admin6
-
Re: Geluid (tijdseis , sein voor reclame)
een prutteltje, dingeltje of tringel bedoel je?
Ja ik weet wat je bedoelt en meen het, zelf iets maken.
Gebruik iets voor de hand liggend, een speeldoos ringel kan al prima.
Ja ik weet wat je bedoelt en meen het, zelf iets maken.
Gebruik iets voor de hand liggend, een speeldoos ringel kan al prima.
-
Vroeger had je ook wel eens van dat soort geluidjes tussen de commercials in. Voor zover ik weet is dat niet meer. Helaas. Maar inderdaad, zelf maken is het eenvoudigste, anders contact zoeken met je vormgever.
Als of ieder (internet) radio station een vorggever heeft..LokaleSter schreef: ↑02 nov 2019 13:23 Vroeger had je ook wel eens van dat soort geluidjes tussen de commercials in. Voor zover ik weet is dat niet meer. Helaas. Maar inderdaad, zelf maken is het eenvoudigste, anders contact zoeken met je vormgever.

Dit soort dingetjes maak je zelf of download dit van het internet......
https://www.audioblocks.com/royalty-fre ... only=false
en dan is er koffie......
-
Geen idee, de omroepen waar ik voor werk, die hebben wel een vormgever (gehad). Desalniettemin maak ik het meeste zelf, gewoon omdat ik het leuk vind om te doen.v.ijl schreef: ↑02 nov 2019 13:52Als of ieder (internet) radio station een vorggever heeft..LokaleSter schreef: ↑02 nov 2019 13:23 Vroeger had je ook wel eens van dat soort geluidjes tussen de commercials in. Voor zover ik weet is dat niet meer. Helaas. Maar inderdaad, zelf maken is het eenvoudigste, anders contact zoeken met je vormgever.![]()
Dit soort dingetjes maak je zelf of download dit van het internet......
https://www.audioblocks.com/royalty-fre ... only=false