ProppFrexx

Alles over software pakketten voor jouw station.
Plaats reactie
peradise

Re: ProppFrexx

Bericht door peradise » 15 feb 2014 22:57

Nog even een nieuwtje voor de mensen die de laatste update nog niet hebben.

Proppfrexx communiceerd nu ook rechtstreeks met de airence mixer van d&r. Het is 2 weg communicatie, dus Proppfrexx aansturen met de mixer en ook de mixer aansturen vanuit Proppfrexx!
http://www.onairtools.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.proppfrexx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Proppfrexx" onclick="window.open(this.href);return false;

Your Choice

Bericht door Your Choice » 19 mar 2014 21:32

goedendag, gaat de gebruikersdag er nog komen van proppfrexx?

ik heb zelf al enige tijd de volledige versie van de software in het bezit maar zit nog heel veel te stoeien met onderandere de scripts en dan zal een gebruikersdag of een keertje de software in de praktijk bekijken een goede zet zijn.

mvg joeri

Dukard

Bericht door Dukard » 20 mar 2014 20:46

Your Choice schreef:goedendag, gaat de gebruikersdag er nog komen van proppfrexx?

ik heb zelf al enige tijd de volledige versie van de software in het bezit maar zit nog heel veel te stoeien met onderandere de scripts en dan zal een gebruikersdag of een keertje de software in de praktijk bekijken een goede zet zijn.

mvg joeri
Op mijn vraag - 30 december 2013 - is nooit een reactie gekomen ... wellicht dat het nu wel wordt opgepakt. :wink:
Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....

djgait

Bericht door djgait » 10 apr 2014 22:31

zoals een keer eerder gezegd zou ik, ivm uitblijven van een fysieke gebruikersdag, wellicht een webinar kunnen doen.

Is hier animo voor, dan kunnen we wat opzetten. wellicht op een vraag instuur en ik laat het antwoord zien methode.

Ik hoor het wel...

Dukard

Bericht door Dukard » 10 apr 2014 23:47

Mooi initiatief, dat zeker. Denk alleen dat het op deze manier erg tijdrovend wordt.
Mijn voorkeur gaat uit naar een - wellicht kleine - groep die bijeen komt.
Hoeft geen uren te duren, maar dat lijkt mij het meest effectief voor de vele vragen.

Diamond Radio

Bericht door Diamond Radio » 18 apr 2014 11:04

Ik gebruik ProppFrexx heel intensief hierzo, heb ook vaak contact met Bernd.
Aardige gozer, gaat in op je wensen (mits je een licentie hebt natuurlijk :wink: )
Overigens het verzoek voor de led-aansturing op de Airence kwam vanuit mij :D

Er zitten hier en daar nog wat bugs in, maar als je die doorgeeft aan Bernd zijn ze (vaak) binnen een paar uur
verholpen met een nieuwe update! Erg nice!

peradise

Bericht door peradise » 22 apr 2014 13:26

We weten dat iedereen graag een gebruikers dag wil, maar dat klinkt toch wat eenvoudiger dan het is.

Want de ervaring leert dat er veel meer vragen komen dan we in bijv. 2 uur kunnen behandelen. Het eenvoudigste is om hem te houden op ons kantoor in Zwolle, alleen ligt dat niet zo centraal voor iedereen. Een zaal huren ergens centraal in Nl is ook een optie, maar dat brengt weer een hoop extra kosten met zich mee. En ik neem aan dat iedereen het hier wel over een gratis gebruikers dag heeft ;-) Overigens wordt het qua plannen als wat makkelijker als Bernd er niet absoluut ook hoeft te zijn, want die heeft het gewoon erg druk met zijn andere bedrijf.

@Diamond Radio. De integratie met D&R producten was er al hoor, alleen voor bepaalde producten (axum) en de airence was er alleen als bèta. Maar jouw verzoek heeft idd voor gezorgd dat de ontwikkeling voor de Airence versneld afgemaakt :-)
http://www.onairtools.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.proppfrexx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Proppfrexx" onclick="window.open(this.href);return false;

Dukard

Bericht door Dukard » 22 apr 2014 21:35

peradise schreef:We weten dat iedereen graag een gebruikers dag wil, Het eenvoudigste is om hem te houden op ons kantoor in Zwolle
Initiatief is welkom en lokatie is prima; Je steekt er immers weer een heleboel van op, als het plan doorgaat ben ik van de partij.

peradise schreef:En ik neem aan dat iedereen het hier wel over een gratis gebruikers dag heeft ;-)
Voor een goed georganiseerde gebruikersdag zie ik geen probleem voor een bijdrage in evt. kosten .

Diamond Radio

Bericht door Diamond Radio » 08 mei 2014 16:41

Het enige wat aan ProppFrexx nog niet helemaal zuiver is, is de InFlightEditor.
Het werkt wel, maar matig. Volgens Bernd zou 'ie eraan gaan werken.. Zou echt een verbetering zijn :smile:

Your Choice

Bericht door Your Choice » 22 aug 2014 23:07

inmiddels alweer een tijdje verder, de vraag is gaat er nog een demomiddag komen ?

mvg joeri

cvdnoort

Bericht door cvdnoort » 17 dec 2014 12:49

Zelf ben ik een enthousiaste gebruiker sinds enige jaren en nog steeds. En (gelukkig) zie ik dat steeds meer omroepen kiezen voor ProppFrexx maar tegen de dikke handleiding in het Engels aanlopen.
Mijn vraag: is er behoefte aan Nederlandse online ondersteuning/vraagbaak voor ProppFrexx?

DaletBoy

Bericht door DaletBoy » 17 dec 2014 14:21

Er is Nederlandse support,...via Rope.

http://www.ropesolutions.nl/Oplossingen/ProppFrexx" onclick="window.open(this.href);return false;

Dukard

Bericht door Dukard » 17 dec 2014 20:53

cvdnoort schreef:Zelf ben ik een enthousiaste gebruiker sinds enige jaren en nog steeds. En (gelukkig) zie ik dat steeds meer omroepen kiezen voor ProppFrexx maar tegen de dikke handleiding in het Engels aanlopen.
Mijn vraag: is er behoefte aan Nederlandse online ondersteuning/vraagbaak voor ProppFrexx?
Voor een mogelijk 1:1 'basis' onderricht van PF ben ik zeker in. :wink:

froz0

Bericht door froz0 » 18 dec 2014 05:13

cvdnoort schreef:Zelf ben ik een enthousiaste gebruiker sinds enige jaren en nog steeds. En (gelukkig) zie ik dat steeds meer omroepen kiezen voor ProppFrexx maar tegen de dikke handleiding in het Engels aanlopen.
Dat roep ik al heel lang, Proppfrexx nederlands is een must.

cvdnoort

Bericht door cvdnoort » 18 dec 2014 23:17

Wat zouden de eerste behoeften in het Nederlands zijn?

Plaats reactie